Pawelkiwi Opublikowano 27 Lutego 2014 Opublikowano 27 Lutego 2014 Nie wiem dlaczego miałeś problemy. W udostępnionym manualu jest chyba wszystko napisane. Jak coś brakuje dajcie znać zrobię własnego od podstaw.
majko Opublikowano 6 Marca 2014 Opublikowano 6 Marca 2014 Witam, Jeśli mój kąt synchronizacji wynosi -1,0 i posiadam stałe drgania na fotelach i drążku zmiany biegów przy jeździe ze stałą prędkością gdy obroty są np 1800 lub 1900, to czy zmiana tego kąta zredukowała by te drgania czy są one przyczyną czegoś innego?
piotrsob1 Opublikowano 6 Marca 2014 Opublikowano 6 Marca 2014 Witam,Jeśli mój kąt synchronizacji wynosi -1,0 i posiadam stałe drgania na fotelach i drążku zmiany biegów przy jeździe ze stałą prędkością gdy obroty są np 1800 lub 1900, to czy zmiana tego kąta zredukowała by te drgania czy są one przyczyną czegoś innego? Jaki masz kod silnika i dokładniej opisz na czym te drgania polegają
Pawelkiwi Opublikowano 6 Marca 2014 Opublikowano 6 Marca 2014 Kat synchronizacji w Twoim przypadku nic nie ma wspólnego z usterką. Szukałbym przyczyny w amortyzacji silnika, dwumas, sprzęgło. Oczywiście diagnostyka w celu wyeliminowania jakichkolwiek niedociągnięć w pracy silnika.
majko Opublikowano 7 Marca 2014 Opublikowano 7 Marca 2014 Witam,Jeśli mój kąt synchronizacji wynosi -1,0 i posiadam stałe drgania na fotelach i drążku zmiany biegów przy jeździe ze stałą prędkością gdy obroty są np 1800 lub 1900, to czy zmiana tego kąta zredukowała by te drgania czy są one przyczyną czegoś innego? Jaki masz kod silnika i dokładniej opisz na czym te drgania polegają Kod silnika to BLB, drgania te występują tylko i wyłącznie przy jeździe ze stałą prędkością przy obrotach w okolicy 1700 - 2100, ale to różnie czasem są przy 1700 a czasem przy 2000 tys, można nawet zaobserwować je gdy samochód stoi i na luzie dodam gazu na stałe obroty to widać jak drążek od zmiany biegu zaczyna podrygiwać i potem jak przejdę na trochę wyższe obroty to drgania te znikają, zawsze występują w jakimś przedziale, czyli mam samochód na wolnych obrotach dodaje powoli gazu i trzymam, żeby utrzymywał obroty, jest ok, zwiększam obroty o 200 i np. przy 1600 obrotów zaczyna podrygiwać drążek zmiany biegów oraz czuć drgania na przednich fotelach i zwiększam dalej obroty i patrze przy np. 1900 dalej drga, zwiększam dalej i już np. przy 2200 nie drga. zauważyłem, że na fotelu kierowcy bardziej czuć te drgania niż pasażera. Ostatnio też zauważyłem, że jak samochód stoi w miejscu i mam luz obroty 900, to jak dotykam nogą delikatnie sprzęgła to czuć wibracje na stopie, a jak wcisnę już 2 cm sprzęgło to drgań tych już nie czuć, jeszcze od razu te drgania na sprzęgle znikają jak dodam choć troszkę gazu drugą nogą, także te wibracje przy dotknięciu sprzęgła czuć tylko gdy sprzęgło nie jest ani trochę wciśnięte i obroty są na biegu jałowym czyli 900 i jak wcisnę sprzęgło lub zwiększe obroty na 1000 to już tych drgań nie ma. Poniżej link do moich logów. http://a4-klub.pl/diagnostyka-vag-32/prosba-ocene-logow-2-0-tdi-blb-305931/#post3916638 Dodam, że miałem regenerowany jeden pompowtrysk oraz turbosprężarkę, a na wszystkich pompowtryskach wymienione uszczeleczki i szpilki (bynajmniej prosiłem mechanika, żeby to zrobił, bo słyszałem, że trzeba wymieniać na nowe przy ingerencji). Dodatkowo mam zmodyfikowany napęd pompy oleju na szerszy imbus i szersze gniazdo do imbusa (bodajże tma serwis rumia/gdynia). Ogólnie samochód jeździ naprawdę elegancko, ma dynamikę, nie kopci, elegancko trzyma się drogi tylko jak się jedzie ze stałą prędkością i cały czas czuje się drgania na fotelu, to jest to strasznie wkur... i obniża komfort jazdy.
Pawelkiwi Opublikowano 10 Marca 2014 Opublikowano 10 Marca 2014 Jak nie jest to wina silnika czyli diagnostyka ok, nie ma dymu z rury to szukałbym problemu w dwumasie. Tak czytając ciężko jest to zdiagnozować. Każdy mechanik sprawdzi Ci to za 2 browary w 3 minuty. Szkoda Twojej klawiatury. Auta przez internet nie da się w takich wypadkach naprawić.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się