Skocz do zawartości
IGNOROWANY

problem z licznikiem UK-NSI audi


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam problem z licznikiem jak w temacie, problem polega na tym że pewnego dnia po załączeniu zapłonu licznik oszalał na zimnym silniku pokazywał max temperaturę i pełny bak a prędkość i przebieg pokazywał w milach(w przebiegu na początku pokazywał DEF). w tej chwili mam licznik wsadzony z anglika lecz wymieniłem tarczkę z prędkościomierza ale mam problem z przebiegiem na przeglądzie robią mi problemy z tym że muszę mieć stan licznika w km a nie w milach. Próbowałem zmienić vag-iem ale zmienia się tylko obrotomierz z diesla na benzynę, nie idzie kodowaniem zmienić opcji km na mile więc szukam kogoś kto by wymienił mi wsad eprom i najlepiej jak by to był ktoś ze śląska. Proszę o pomoc

---------- Post dopisany 02-03-2014 at 11:07 ---------- Poprzedni post napisany 20-02-2014 at 21:35 ----------

:( widzę ze nikt nie jest w stanie pomóc, więc proszę o wsad do licznika uk-nsi 8D0 919 033 C

Opublikowano

A czym go sobie wgrasz?

Masz czym?

Opublikowano

zamówiłem programator eprom i program pony2000 nigdy tego nie robiłem ale gdzie nie gdzie piszą jak to się robi krok po kroku potrzebuję wsad:

uk-nsi 8D0 919 035 T ten ma wadę tylko w przebiegu pokazuje w mil

uk-nsi 8D0 919 033 C ten jest uwalony na całego wszystko pokazuje w milach, temperaturę i poziom paliwa pokazuje na max a jest fabrycznym z mego auta

Ogólnie nic nie mam do stracenia bo jak mi się nie uda to i tak muszę kupić licznik który będzie pokazywać km a nie mile

Opublikowano

wal do kaja on ci może pomoże ogarnąć wsad, albo najlepiej napisz na battalionie tam ktoś ogarnia, napisz jeszcze do ćwiary może też coś pomoże.

Opublikowano

a B5B ?

Opublikowano

coś mi nie pasuje, sama zawartość nie przestawiła się z km na mile, podejrzewam że bawiłeś się kabelkiem - wystarczy zmienić kodowanie licznika z mil na km pozostanie tylko problem z wskaźnikiem, zapewne coś z zawartości bym dopasował ale tobie ich nie udostępnię :kwasny:

Tarnowskie Góry blisko Gliwic ( Elprosys ) wylęgarnia tematu i tam mogą naprawić

Opublikowano

Niestety kabelka jeszcze wtedy nie miałem kupiłem bo myślałem że da rade z kabelka ale w tych licznikach nie idzie za dużo zrobić oprócz kontroli kontrolek

---------- Post dopisany 08-03-2014 at 22:21 ---------- Poprzedni post napisany 05-03-2014 at 21:40 ----------

witam wymieniłem wsad :) ale jest problem wsad miał mieć przebieg z 161 tyś. a po wgraniu ma 96 km i to nie są tysiące tylko kilometry hehehe, pokazuje mi DEF nie działa obrotomierz i na zimnym silniku pokazuje 80 stopni C

Opublikowano

szukaj drugiego licznika z podobnego rocznika a dokładniej patrz na kostki do podpiecia w 97r były już nowsze i tylko pozostanie problem z km

Opublikowano

Witajcie licznik naprawiony okazało się że wsad był uszkodzony wgrałem wsad z 1.8T zmieniłem kodowanie i funguje z przebiegiem 197tyś :) wsad zmieniałem układem protech-micro i programem pony 2000, kostkę eprom 93c56 trzeba odlutować z płytki licznika i nie należy to do łatwej sprawy bo jest malutka.

Dziękuje za porady i post można zamknąć :)

Opublikowano

kość pamięci nie jest taka mała w odniesieniu do wielu elementów elektronicznych w których trzeba często grzebać, w licznikach takich jak twój jej nie lutuje tylko używam klipsa i po 30 sekundach wszystko zrobione ale ty nie robisz tego codziennie

raz miałem niespodziankę gdy odlutowałem z licznika w berlingo na parkingu i wyskoczyła z pensety przed odczytem zawartości :kox:

miałem szczęście bo znalazłem na tylnej kanapie :grin:

jak już umiesz wgrać to mogę przerobić na dowolny przebieg zgodny ze stanem autentycznym za free

Opublikowano

witaj zastanawiałem się nad kupnem klipsa ale troszku drogi jak na 1-3 użycie. Dla mnie ta kosteczka jest naprawdę mała bo mega rzadko coś robię z elektroniką a jak coś robię to lutuje tylko kabelki :D. przebieg mi nie przeszkadza ważne jest to ze pokazuje km a nie miles hehehe a że pokazuje 70 tyś. miej to mało ważne ;) fakt że jak szukałem wsadu chciałem pojąć zmienianie przebiegu ale nie potrafiłem znaleźć informacji na ten temat jak się to wylicza i jaka to linijka. Po przeglądzie chce zmienić licznik na ten z dodatkowymi zegarami ładowania i temp oleju i też będę musiał zmienić wsad to jak by co to się zgłoszę ;)

---------- Post dopisany 24-03-2014 at 21:00 ---------- Poprzedni post napisany 11-03-2014 at 15:54 ----------

no i licznik znów padł czy to morze być wina pamięci????

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...