mateusz16 3 Opublikowano 21 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2014 Witam, jak krok po kroku wymienić tuleje tylnej belki? Trzeba wymontować całą belke z auta? Będę wymieniał sprężyny z tyłu i przy okazji zobaczę w jakim stanie są tuleje. Jeśli będzie trzeba wymieniać to jak to zrobić? Na belce są 4 tuleje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1475 Opublikowano 21 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2014 Bardziej bym sie obawial o tuleje zwrotnic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pikuś 2 Opublikowano 21 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2014 Chyba nie belka, a tak zwana rama zawieszenia, sanki do której przymocowane jest zawieszenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateusz16 3 Opublikowano 21 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2014 No więc jak się za to zabrać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1475 Opublikowano 21 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2014 Najpierw sprawdz które maja luz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateusz16 3 Opublikowano 21 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2014 Sprężyny będę wymieniał dopiero w poniedziałek, żeby wymienić tuleje belki trzeba ją wymontować całkowicie z auta? Jechać na prase i wcisnąć nowe tuleje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1475 Opublikowano 21 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2014 Co się na nie Tak uparleś ? To nie opel vectra w ktorym robi sie to co roku. Nie pamiętam abym kiedyś to robil bo są bardzo mocne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateusz16 3 Opublikowano 21 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2014 Gdy jechałem na śliskiej nawierzchni odczuwałem pływanie auta, wydaje mi się że d*pa pływała. Zbieżność była ustawiana. Jeśli z przodu będę miał jakieś luzy na wahaczach to je wymienię, robiłem to już w a4 b5 i pasku b5, wiec z przodem sobie poradzę. Chciałbym się też przygotować na tył. Czytałem że skoro auto pływa to prawdopodobnie te tuleje do wymiany, dlatego tak się uparłem Po prostu chcę zdobyć trochę wiedzy przed diagnozą i wymianą, żeby później nie siedzieć tydzień w garażu.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1475 Opublikowano 21 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2014 Najpierw trzeba znalesc luzy a nie gdybac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateusz16 3 Opublikowano 21 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2014 Jak w ogóle zobaczyć czy na tych tulejach są luzy? Wahacze z przodu sprawdzę bo będę je miał wszystkie wymontowane podczas wymiany sprężyn. Natomiast z tyłem jak postąpić? Jest jakiś sposób? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fafnasty 6 Opublikowano 21 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2014 kolego chyba czytałeś o pływaniu ale b5 bo to właśnie tam są tuleje belki które sie wyrabiaja i ma sie odczucia pływania ale w b6 to raczej jest tytle zawieszenie bardzo trwałe poszukaj dokładnie luzów. amory tylne nie wylane? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateusz16 3 Opublikowano 21 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2014 No Czytałem kiedyś o a4 b5 i o pasku b5. Myślałem że to podobnie wygląda w b6..... Amorki były wymieniane z pół roku temu, nie widać wycieków, auto trzyma się drogi. Jeśli chodzi o sprężyny z tyłu to jak najszybciej wymienić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wandej 210 Opublikowano 21 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2014 Na dużej9(duża opona nie felga) gumie niestety B6 się dziwnie zachowuje i tył sobie lata na boki.Tuleje które mogą się jedynie wybić to tak jak dev pisał przy zwrotnicy + tuleje górnego wahacza. Na nim ustawia się zbieżność. Zeby wyjąć spreżyne własnie musisz rozpiąć górny wahacz:hi: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateusz16 3 Opublikowano 21 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2014 Tak myślałem że mi odpiszesz . Obecnie mam założoną oponę 205/55-15 i czułem pływanie jak było ślisko. Latem jeździłem na 235/45-17 i jak droga nie była równa to strasznie latał na boki że trudno było jechać.... Na równej prowadził się dobrze. Który to jest ten wahacz górny? View image: wahacz a4 b6 tył1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wandej 210 Opublikowano 22 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2014 Tak ten. Na nim przewwaznie siadają tuleje i te na dole przy zwrotnicy:wink Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
H4mm3R 267 Opublikowano 22 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2014 Tak ten. Na nim przewwaznie siadają tuleje i te na dole przy zwrotnicy:wink Nie, tak ten. Tylko nr 7 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateusz16 3 Opublikowano 22 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2014 Tak ten. Na nim przewwaznie siadają tuleje i te na dole przy zwrotnicy:wink Nie, tak ten. Tylko nr 7 Pisałem do Wandeja priv dlatego odpisał tak ten No to dzięki, w poniedziałek po pracy biorę się za wymianę sprężyn i sprawdzę czy są luzy, jeśli coś nie pójdzie to się odezwę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukjar7 0 Opublikowano 22 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2014 od kiedy b6 ma z tylu belke ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateusz16 3 Opublikowano 22 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2014 Źle się wyraziłem..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Duch^ 3 Opublikowano 22 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2014 Po pierwsze tam siedzą sanki nie belka.. Roboty przy wymianie tulei których jest 4 szt jest od groma rozkręcania zdejmowania luzowania.. Same wyciągnięcie tulei z sanek często kończy się wypalaniem i cięciem przy wypalaniu jeszcze pryska olejem więc lepiej jak nie wiesz jak zostaw to ogarniętym. Zobacz czy nie masz luzów na wahaczach tam masz na jednym wahaczu kilka sztuk tulei któraś może mieć luz. Najczęściej kończą się te które nie są wymienialne i trzeba wymieniać cały wahacz. Na allegro trzeba naprawdę się naszukać i nadzwonić żeby dorwać dobry wahacz bez uszkodzonej tulei wiem to bo przerabiałem i musiałem odsyłać. Roboty przy wymianie tulei można wpaść na cały dzień najlepiej z podnośnikiem na słupach. Na koniec zbieżność + geometria. Tuleje powinieneś kupić do około 300zł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się