Bartoszzz Opublikowano 22 Lutego 2014 Opublikowano 22 Lutego 2014 Kupiłem gwint FK, który ma tylne amorki do przedlifta i takie też ma górne mocowania. Mocowania mają jakieś luzy, bo trochę stuka po wjechaniu w jakąś poprzeczną nierówność w drodze. Mam swoje stare mocowania z polifta, próbowałem je założyć, ale sztyca amortyzatora u góry jest inna, węższa i mocowanie za głęboko wpada i nie idzie tego przykręcić. Macie jakieś pomysły jak założy górne mocowania z polifta (jakaś tulejka może), czy lepiej bawić się w kupowanie gum i mocowania z przedlifta, by pozbyć się stuków??
Frimuś Opublikowano 22 Lutego 2014 Opublikowano 22 Lutego 2014 poka foto co masz. zapewne musisz zakupic Archiwalne: Audi A4 B5 mocowanie amortyzatora tył góra Lublin ? Tablica.pl
Bartoszzz Opublikowano 22 Lutego 2014 Autor Opublikowano 22 Lutego 2014 Te mocowania akurat mam, bo to są poliftowe. Tylko teraz gwint mam kupiony używkę, który był przystosowany do przedlifta i tam mocowania, które pokazujesz wchodzą za głęboko na amorka i nie da się ich przykręcić.
Frimuś Opublikowano 22 Lutego 2014 Opublikowano 22 Lutego 2014 Te mocowania akurat mam, bo to są poliftowe. Tylko teraz gwint mam kupiony używkę, który był przystosowany do przedlifta i tam mocowania, które pokazujesz wchodzą za głęboko na amorka i nie da się ich przykręcić. Wiec na logike szukasz przedliftowych
Bartoszzz Opublikowano 22 Lutego 2014 Autor Opublikowano 22 Lutego 2014 Na logikę to wiem, że przedliftowa trzeba, bo aktualnie tak mam założone do auta Tylko tak jak pisałem te mocowania przedliftowa już mają luzy i stukają, a skoro mam w domu swoje poliftowe mocowania sprawne, to kombinuje jak je założyć. Dlatego też założyłem temat, bo może ktoś się z tym problemem bawił. Jak nie to pozostanie mi kupienie nowych mocowań przedliftowych.
Frimuś Opublikowano 22 Lutego 2014 Opublikowano 22 Lutego 2014 Wiem ze mialem cos podobnie jak zakladlem gwint i tam do przedliftow wystarczylo zamontowac tulejke na trzpien amory by zniwelowac ten luz. Mowisz ze stuka moze jakas guma juz zniszczona ? takie mocowanie groszowa sprawa.
Hesik Opublikowano 22 Lutego 2014 Opublikowano 22 Lutego 2014 nie powinno nic stukac bo otwory w nadwoziu sa identyczne, a masz ten plastik z zatrzaskami? ewentualnie gumy do wywalenia bo sparciale?
Frimuś Opublikowano 22 Lutego 2014 Opublikowano 22 Lutego 2014 nie powinno nic stukac bo otwory w nadwoziu sa identyczne, a masz ten plastik z zatrzaskami? ewentualnie gumy do wywalenia bo sparciale? tu bez plastiku z zatrzaskami ktory zaslania nakretke a zarazem ustala mocowanie nic nie ma do stukow...ja np.wogole tego nie mam jest ok.
Bartoszzz Opublikowano 22 Lutego 2014 Autor Opublikowano 22 Lutego 2014 No właśnie gumy w mocowania wyglądają dobrze, nie widać by były sparciałe czy cokolwiek. Otwory itd w nadwoziu wszystko pasuje. Tylko mówię po wjechaniu w poprzeczną nierówność lub w dziurę to słychać pukania jakby "wachacz miał luz na sworzniu". Mi tutaj nawet nie chodzi, żeby nie wydawać na nowe mocowania, ale skoro mam swoje poliftowe sprawne to już bym je założył.
Hesik Opublikowano 22 Lutego 2014 Opublikowano 22 Lutego 2014 A dol amorka był z przedłużona tulekja czy krótka? Bo jeszcze dolne mocowanie miało różnice sedan avant
Frimuś Opublikowano 22 Lutego 2014 Opublikowano 22 Lutego 2014 No właśnie gumy w mocowania wyglądają dobrze, nie widać by były sparciałe czy cokolwiek. Otwory itd w nadwoziu wszystko pasuje. Tylko mówię po wjechaniu w poprzeczną nierówność lub w dziurę to słychać pukania jakby "wachacz miał luz na sworzniu". Mi tutaj nawet nie chodzi, żeby nie wydawać na nowe mocowania, ale skoro mam swoje poliftowe sprawne to już bym je założył. moze tuleja na belce ?? ---------- Post dopisany at 20:54 ---------- Poprzedni post napisany at 20:51 ---------- A dol amorka był z przedłużona tulekja czy krótka? Bo jeszcze dolne mocowanie miało różnice sedan avant Tez jest opcja ale to przy montarzu i demontowaniu ori zawieszenia sie da zauwazyc ze jest inaczej . Bartek jak bylo u ciebie ??
Bartoszzz Opublikowano 22 Lutego 2014 Autor Opublikowano 22 Lutego 2014 Tuleje na belce są ok, przed wymianą na gwint nie było stuków, także to odpada. Dół amorka nie był z przedłużaną tulejką, ale z tym sobie poradziłem. Stuki ewidentnie niosą się z górnych mocowań, co mnie dziwi, ze oba od razu stukają. Wyciągnę raz gwint i pokombinuje z tą tulejką z mocowań od przedlifta, może jak nałożę ją i potem mocowanie górne z polifta da jakoś się dokręcić. Jak nie da rady będzie trzeba kupić nowe mocowania przedliftowe.
Frimuś Opublikowano 22 Lutego 2014 Opublikowano 22 Lutego 2014 Tuleje na belce są ok, przed wymianą na gwint nie było stuków, także to odpada.Dół amorka nie był z przedłużaną tulejką, ale z tym sobie poradziłem. Stuki ewidentnie niosą się z górnych mocowań, co mnie dziwi, ze oba od razu stukają. Wyciągnę raz gwint i pokombinuje z tą tulejką z mocowań od przedlifta, może jak nałożę ją i potem mocowanie górne z polifta da jakoś się dokręcić. Jak nie da rady będzie trzeba kupić nowe mocowania przedliftowe. Przestudiuj czy aby wszysto dobrze poskrecales a najlepiej cyknij fote.
Bartoszzz Opublikowano 22 Lutego 2014 Autor Opublikowano 22 Lutego 2014 Dobrze poskładane, ETKA podejrzana jak to powinno być itd. Zresztą ciężko coś tam pomylić.
Frimuś Opublikowano 22 Lutego 2014 Opublikowano 22 Lutego 2014 Dobrze poskładane, ETKA podejrzana jak to powinno być itd. Zresztą ciężko coś tam pomylić. sluchaj jesli dobrze sklecone to ostatecznie amory ci stukaja!
Bartoszzz Opublikowano 22 Lutego 2014 Autor Opublikowano 22 Lutego 2014 Też o ty myślałem nawet, ale miałem kiedyś stukające amorki Sachs i to był jednak trochę inny dźwięk. Sam już nie wiem co myśleć i na co stawiać. Pokombinuje z tymi mocowaniami, spróbuje moje poliftowe wstawić, jak nie da rady to wtedy kupie nowe gumy do mocowania przedliftowego, a jak to nie da nic, to będę musiał się z tym pogodzić i jakoś na to nie zwracać uwagi. Jutro postaram się wyciągnąć gwint, obczaić co i jak jeszcze raz na spokojnie. Zrobię jeszcze foto i dla pewności tutaj wstawię, może wy coś dojrzycie.
Frimuś Opublikowano 22 Lutego 2014 Opublikowano 22 Lutego 2014 Jak gyby cale tulejki gwint caly to sie nie czepiaj mocowania i szukaj dalej czyli amor no jak cala reszta ok-jak mowisz. Wiesz wystepuja rozne rodzaje stukow wiec wiesz ...
Bartoszzz Opublikowano 22 Lutego 2014 Autor Opublikowano 22 Lutego 2014 No tak, tak jak mówisz są różne stuki, ale też trzeba spróbować z tymi mocowaniami, bo właśnie tych nie jestem pewien czy są ok (jedynie co stwierdziłem to, że gumy nie są sparciałe w nich). Wiadomo lepiej kupić gumy nowe do mocowania, które pewnie będą kosztować około 40-50zł niż wymieniać od razu gwint, bo coś stuka. A wydaje mi się że to górne mocowania, bo stuki tak jakby przechodzą na nadwozie, tak jakby coś uderzało w nie albo na tyle blisko, że daje taki dźwięk.
Bartoszzz Opublikowano 24 Lutego 2014 Autor Opublikowano 24 Lutego 2014 Jutro rozkręcę, popatrzę i dam znać co wyszło z tego. Dzięki za pomoc ---------- Post dopisany 24-02-2014 at 19:34 ---------- Poprzedni post napisany 22-02-2014 at 21:40 ---------- Problem rozwiązany Wytarmosiłem zawias z auta, rozkręciłem, pokombinowałem jak założyć mocowania poliftowe (wystarczy tulejkę z mocowania przedliftowego założyć jako dystans) i skręciłem do kupy wszystko. Jazda próbna i okazało się, że stukanie było jednak od mocowań górnych tak jak od początku obstawiałem.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się