krzysztof198919891989 Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Jutro rozkręcę, popatrzę i dam znać co wyszło z tego.Dzięki za pomoc ---------- Post dopisany 24-02-2014 at 19:34 ---------- Poprzedni post napisany 22-02-2014 at 21:40 ---------- Problem rozwiązany Wytarmosiłem zawias z auta, rozkręciłem, pokombinowałem jak założyć mocowania poliftowe (wystarczy tulejkę z mocowania przedliftowego założyć jako dystans) i skręciłem do kupy wszystko. Jazda próbna i okazało się, że stukanie było jednak od mocowań górnych tak jak od początku obstawiałem. jak skrecales amor to tulejka była na sztywno czy miala luz ? bo tez borykam sie ze stukami w amorach. a wymienialem niedawno na nowe i tez sie glowie co zrobic
oca69 Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Opublikowano 23 Kwietnia 2014 pany mam podobny problem kupiłem gwint i mam mocowania od polifta i takie założyłem i cos klepie u góry . Jak myślicie przełożyć na moje ori przedlifty?
Hesik Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Mocowania przedliftowe nie pasują do poliftowych amorkow/gwintu, chyba ze to amor przedlift z mocowaniem polifta
krzysztof198919891989 Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Ja mam pytanie z innej beczki czemu po wymianie amorow na nowe do tego odbojow.gum gora dol oraz poduszki amora cos puka na nierownosciach ??tuleje tylnj belki nowe jak cos
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się