Damian_VAG Opublikowano 22 Lutego 2014 Opublikowano 22 Lutego 2014 Witam Posiadam w swojej audi silnik AFN 110km i od pewnego czasu wtrysk lubi się zawiesić. Mam cały silnik 2.5 TDI na części i teraz pytanie czy te wtryski będą pasować do mojej AFN? Oznaczenie tego silnika to AFB czyli wersja 150 konna. Dodam ze w przyszłości myślę coś dalej działać z AFN-ką jakiś wirus na pewno wskoczy itp.
siwusek Opublikowano 22 Lutego 2014 Opublikowano 22 Lutego 2014 216 wtryski sa z 2.5 litrówki więc będa pasować
pastaldo Opublikowano 22 Lutego 2014 Opublikowano 22 Lutego 2014 216 wtryski sa z 2.5 litrówki więc będa pasować Jesteś pewny? Cos mi się wydawało że to z 2.5TDI ale tego rzędowego 5 cylindrowego a AFB to V6. Nie chce sie zpierac tylko uczulam żeby kolegi nie wprowadzic w błąd.
vp-tdi Opublikowano 23 Lutego 2014 Opublikowano 23 Lutego 2014 WitamPosiadam w swojej audi silnik AFN 110km i od pewnego czasu wtrysk lubi się zawiesić. Mam cały silnik 2.5 TDI na części i teraz pytanie czy te wtryski będą pasować do mojej AFN? Oznaczenie tego silnika to AFB czyli wersja 150 konna. Dodam ze w przyszłości myślę coś dalej działać z AFN-ką jakiś wirus na pewno wskoczy itp. wtryski z afb sa innej konstrukcji jak w afn ,do tego mają inne cisnienia rozpylania. wiec tak czy inaczej nie pasują. ps jak sie wtrysk zawiesza to znaczy ze coś sie w nim przytarło lub coś sie do niego dostało .trzeba go wyjać ,rozebrać ,wyczyscić złożyć sprawdzić cisnienie rozpylania i czy nie leje. ewentualnie wymiana koncówki na sprawną. ale jak już by były szroty te koncowki wtedy możesz pomysleć czy zakładasz takie same czy wieksze np od AEL-a 0.210mm ( w afn są 0.205mm ) nie wielka róznica w dziurkach ale moc wyczujesz od razu po wymianie. ---------- Post dopisany at 07:25 ---------- Poprzedni post napisany at 07:14 ---------- 216 wtryski sa z 2.5 litrówki więc będa pasować tylko w ahy VW t4 sa 0.216mm ,inne 5 tłokowe np AAT ma dziurki 0.175mm i AEL ma dziurki 0.210mm ,inne nowsze 6 cylindrowe maja inna konstrukcje ,jak napisałem wyżej.
siwusek Opublikowano 23 Lutego 2014 Opublikowano 23 Lutego 2014 mozeliwe ze pomylilem oznaczenia silnika ale ja mialem koncówki z 2.5 litrówki i były to 216 wiec jezeli kogos wprowadziłem w blad to nie celowo
vp-tdi Opublikowano 23 Lutego 2014 Opublikowano 23 Lutego 2014 końcówki a całe wtryski to róznica. a skad wiesz ze były to 216 -stki ? badałeś pod microskopem ,jakie mialy oznaczenia ?
siwusek Opublikowano 23 Lutego 2014 Opublikowano 23 Lutego 2014 nie badałem :D ale za czasów jak mialem passata patrzyłem z jakiego silnika pochodza 216 więc wiem ze 2.5 l maja 216 wsadzone choć nie wiem jakie oznaczenie silnika było
vp-tdi Opublikowano 24 Lutego 2014 Opublikowano 24 Lutego 2014 tylko w t4 2.5tdi rzedowe 5cyl mialy 216 silnik ahy. w zadnym innym silniku ich nie bylo.
robertmmk Opublikowano 25 Lutego 2014 Opublikowano 25 Lutego 2014 A powiedzcie mi co daje np. sama zmiana wtrysków?
siwusek Opublikowano 25 Lutego 2014 Opublikowano 25 Lutego 2014 na wieksze?? wiecej koni i dodatkowy atut żeby dalej modyfikować
Damian_VAG Opublikowano 25 Lutego 2014 Autor Opublikowano 25 Lutego 2014 A może jeszcze ja zapytam o plusy i minusy wycinania kata
pastaldo Opublikowano 25 Lutego 2014 Opublikowano 25 Lutego 2014 A może jeszcze ja zapytam o plusy i minusy wycinania kata same plusy
robertmmk Opublikowano 25 Lutego 2014 Opublikowano 25 Lutego 2014 Więc np wkładam większe wtryski i np. mam 15KM więcej + turbo większe ale czy to wszystko bez zmiany komputera bedzie chodzić?
Matek Opublikowano 25 Lutego 2014 Opublikowano 25 Lutego 2014 Więc np wkładam większe wtryski i np. mam 15KM więcej + turbo większe ale czy to wszystko bez zmiany komputera bedzie chodzić? http://a4-klub.pl/turbo-chiptuning-tuning-mechaniczny-15/all-tdi-podniesie-mocy-1-9-vp-pd-koszty-czesci-efekty-218213/index18.html
pastaldo Opublikowano 25 Lutego 2014 Opublikowano 25 Lutego 2014 Więc np wkładam większe wtryski i np. mam 15KM więcej + turbo większe ale czy to wszystko bez zmiany komputera bedzie chodzić? Bez zmiery softu to niema sensu. Może zyska on te 10KM wiecej na zmianie samych wtrysków i turbo ale robiąc program zyska 40KM
vp-tdi Opublikowano 25 Lutego 2014 Opublikowano 25 Lutego 2014 ja mialem kiedys 216-stki w kompie 16bit bez chipa i fajnie jedził
siwusek Opublikowano 25 Lutego 2014 Opublikowano 25 Lutego 2014 Więc np wkładam większe wtryski i np. mam 15KM więcej + turbo większe ale czy to wszystko bez zmiany komputera bedzie chodzić? Bez zmiery softu to niema sensu. Może zyska on te 10KM wiecej na zmianie samych wtrysków i turbo ale robiąc program zyska 40KM tylko najpierw trza wtryski suszare i icek zeby program robic pod to wyciencie kata same + najwiekszy to ten ze dostaniesz za niego $$$ :D a tak na poważnie kat blokuje po tylu latach albo zapchany albo wypalony
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się