Soviet Opublikowano 23 Lutego 2014 Opublikowano 23 Lutego 2014 Witam, kupiłem auto z już założonym tempomatem ( nie wiem czy ori czy dokładany ) i niestety ten nie działa. Sprawdziłem kodowanie- jedyny błąd ale raczej nieistotny to zakodowana kierownica czteroramienna, ja posiadam trójramienną, zmieniłem to również nic, czujnik sprzęgła oraz hamulca sprawdzony i wszystko ok, a tempomat dalej nie daje się włączyć, pociągnięcie manetki do siebie również powoduje zmianę z 0 na 1 więc też ok, jakieś pomysły, porady? Co jeszcze mogę sprawdzić lub zrobić?
steve69 Opublikowano 23 Lutego 2014 Opublikowano 23 Lutego 2014 16-Steering Wheel -> Coding-07 -> Software Coding Na przedostatniej pozycji musi być 4 01-Engine -> Login-11 Wpisać 11463 (kod aktywujący tempomat) kliknąć [Do It!] Tempomat można włączyć tylko podczas jazdy, przy prędkości min. 30 km/h -- Pozdrawiam. Sławek
Soviet Opublikowano 24 Lutego 2014 Autor Opublikowano 24 Lutego 2014 Sprawdziłem i wszystko się zgadza, w blokach pomiarowych 16-Steering Wheel sygnalizuje włączenie/wyłączenie tempomatu, jest również potwierdzenie przycisku SET oraz sygnalizacja wyłączenia poprzez naciśnięcie hamulca lub sprzęgła, mimo to nadal nie działa, w teście licznika kontrolka się zapala i nic poza tym. Wie ktoś może gdzie może tkwić problem?
wrclaguna Opublikowano 24 Lutego 2014 Opublikowano 24 Lutego 2014 Jaki masz Modul kierowniczy ? wklej tu kodowanie ABS
Soviet Opublikowano 27 Lutego 2014 Autor Opublikowano 27 Lutego 2014 Niestety kabel coś szwankuje i dziś tylko tyle udało się sprawdzić ---------- Post dopisany 27-02-2014 at 14:32 ---------- Poprzedni post napisany 25-02-2014 at 12:28 ---------- Mógłby ktoś podpowiedź gdzie, w czym szukać przyczyny nie działającego tempomatu?
Slawek Opublikowano 27 Lutego 2014 Opublikowano 27 Lutego 2014 Ciekawe czy tym V-Scanem da radę. A moduł kierownicy jest dobry (końcówka N).
benyA4 Opublikowano 27 Lutego 2014 Opublikowano 27 Lutego 2014 W przeciwieństwie do modelu A4B5, wszystko potrzebne do posiadania tempomatu czy kierownicy wielofunkcyjnej jest zamontowane na kolumnie kierownicy. Niestety nie wszystkie auta (A4 B6) mają odpowiedni sterownik. Rozróżniamy trzy rodzaje : * Lowline o kierownica: standardowa 4-ramienna kierownica o dostępne funkcje: manetka komputera pokładowego (trip computer) (nie wspiera tempomatu !) o numer VAG: 8E0 953 549 F (8E0953549F) * Midline o kierownica : standardowa 4-ramienna kierownica, sportowa kierownica trójramienna, kierownica multifunkcyjna o dostępne funkcje: manetka komputera pokładowego (trip computer), tempomat (Cruise Control) o numer VAG: 8E0 953 549 L (8E0953549L), 8E0 953 549 N (8E0953549N) * Highline o kierownica : standardowa 4-ramienna kierownica, sportowa kierownica trójramienna, kierownica multifunkcyjna o dostępne funkcje: manetka komputera pokładowego (trip computer), tempomat (Cruise Control), kierownica podgrzewana o numer VAG: 8E0 953 549 M (8E0953549M), 8E0 953 549 P (8E0953549P) Informacja dodatkowa: wersje niekompatybilne posiadają literkę S lub F na końcu wersje kompatybilne posiadają literki : J, L, M, N, P
Slawek Opublikowano 27 Lutego 2014 Opublikowano 27 Lutego 2014 Przecież widać na drugim zdjęciu na skanerze że sterownik czyli moduł kierownicy ma numer 8E0953549N o czym napisałem post wcześniej, że moduł jest ok.
Soviet Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Moduł był niedawno podmieniany, niestety bez efektu. Macie jeszcze jakieś propozycje lub punkty zaczepienia?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się