Cysiu Opublikowano 23 Lutego 2014 Opublikowano 23 Lutego 2014 Witam Są to moje pierwsze logi więc jak zrobiłem coś nie tak lub czegoś brakuje to proszę o konstruktywną krytykę. A więc po sprawdzeniu błędów ukazują mi się następujące: 00519 17978 - tu podejrzewam że może być to spowodowane tym iż odpinałem ECU po wykasowaniu nie pojawia się 00575 ten ostatni jest sporadyczny ale po tym jak się ukazuje auto traci moc i po ponownym uruchomieniu silnika wraca do normy i po wykasowaniu błedu nie pojawia się przez długi czas. pierwszy natomiast ma związek z tego co się orientowałem z czujnikiem który jest w ECU dobierałem się do tego i w samym czujniku jak i przewodzie któru do niego dochodzi był olej, czujnik wyczyściłem ile się dało a przewody przedmuchałem sprężarką ale problem nie ustąpił, dodam że przewody są szczelne. A teraz logi: Logi dynamiczne 010 008 004 003 001 000 011 STATYCZNE 018 014 013 007 004 003 001 000 023 STATYCZNE nastawy podstawowe w tym przypadku nie udało mi się zrobić 011 pokazywało się że nie można odczytać 003 000 004 Pozdrawiam
german81 Opublikowano 24 Lutego 2014 Opublikowano 24 Lutego 2014 turbo do wyjecia i czyszczenia geometria .
gregor10 Opublikowano 24 Lutego 2014 Opublikowano 24 Lutego 2014 tak jak German piszę - turbo do wyjęcia i czyszczenia geometri potem logi od nowa.
Cysiu Opublikowano 25 Lutego 2014 Autor Opublikowano 25 Lutego 2014 ok tak zrobię ---------- Post dopisany at 16:54 ---------- Poprzedni post napisany at 12:23 ---------- mam jeszcze 2 pytania pierwsze to czy mogą mieć na to wpływ przewody podciśnieniowe, bo ten który idzie do gruszki ma spruty materiałowy oplot guma raczej jest nieruszona(wiem wymień i mam zamiar wymienić wszystkie przewody) a drugie to po czym oceniliście że turbo jest do czyszczenia??
goldi Opublikowano 25 Lutego 2014 Opublikowano 25 Lutego 2014 po logach i wydłub katalizator jak już będziesz czyścił turbinę będziesz miał problem na dłuższy czas z głowy ---------- Post dopisany at 18:42 ---------- Poprzedni post napisany at 18:39 ---------- środek z katalizatora sprzedaj jak wydłubiesz dają od 60 do 150 zł za sam środek puszke zostawiasz
Cysiu Opublikowano 25 Lutego 2014 Autor Opublikowano 25 Lutego 2014 a jak to wygląda z katalizatorem jak by chciał badać mi spaliny?? i czy jak zajrzą pod spód to się nie doczepią? bo wole mieć w aucie tak jak powinno być ale na nowy kat nie chcę wydawać kasy i co się zmieni jak go wywalę
goldi Opublikowano 25 Lutego 2014 Opublikowano 25 Lutego 2014 Puszka od katalizatora zostaje wydłubijesz środek wysłane z audi goldiego
Cysiu Opublikowano 25 Lutego 2014 Autor Opublikowano 25 Lutego 2014 czyli rozpołowić fleksem i zespawać czy da się łatwiej?? i jak to wpłynie na auto??
goldi Opublikowano 25 Lutego 2014 Opublikowano 25 Lutego 2014 Musisz mieć kanał albo podjazd odkrecasz łączenie rury w połowie auta odkrecasz trzy śruby za turbina wyjmujesz cały filtr powietrza i wyjmujesz całość przez górę jak juz masz ma wierzchu śruby za katalizatorem tniezz szlifierka wybijasz środek i skręcasz wszystko w odwrotnej kolejności zrobiłem juz w ten sposób wiele audi czy pasków. wysłane z audi goldiego
ciahciah Opublikowano 26 Lutego 2014 Opublikowano 26 Lutego 2014 filtr paliwa jak dawno nie wymieniany można profilaktycznie wymienić nie zrobiłem 000 basic setting spr gruszkę turbiny, palcem spróbuj ją podnieść do góry, jak podniesiesz max 2mm turbo do czyszczenia, możesz odkręcić gruszkę od wspornika i poruszać cała gruszką góra-dół, może się rozruszają żaluzje do tego przegonić auto, jak dalej będzie silnik łapał aw turbo do czyszczenia po co wywalać katalizator który jest drożny? ja tu sensu nie widzę żadnego go ruszać
Cysiu Opublikowano 1 Marca 2014 Autor Opublikowano 1 Marca 2014 zacząłem już pryskać po śrubach wd40 przygotowując się do demontażu, zastanawiam się nad czyszczeniem kolektora bo w dolocie zauważyłem że jest olej i chciałbym to wyczyścić, czy olej w dolocie oznacza konieczność regeneracji suszarki?? jakiś czas temu miałem dziurawy IC ale go wymieniłem i tam przy tej dziurze terz był olej więc od jakiegoś czasu się zbierało już. sztanga od gruszki podnosi się ok 4-5mm i też jest cała pordzewiała tak jak dolot i dlatego chem go czyścić. czy jak będę to składał to będą mi potrzebne jakieś uszczelki??
ciahciah Opublikowano 2 Marca 2014 Opublikowano 2 Marca 2014 olej w dolocie zawsze jest i będzie, tak ma być, do puki turbo nie zacznie wydawać dziwnych dźwięków i nie zacznie ubywać oleju w silniku i nie zacznie auto dymić na szaro-bialo zapomnij o turbo bo jest ok kup nową uszczelkę kolektor-głowica, tyle, no chyba że uszkodzisz tą na odpływie oleju z turbo ale to na prawdę trzeba chcieć, wymieniać ją tylko dla zasady nie ma sensu kolektor dolotowy wypal palnikiem i wyskrob osad scyzorykiem z wlotów w głowicy, kolektor dokręcasz 10Nm wiec nic na siłę na styku gruszki z wychodząca sztanga oczyść i nasmaruj, sztanga powinna się podnosić 12mm
Cysiu Opublikowano 2 Marca 2014 Autor Opublikowano 2 Marca 2014 czyli u mnie ewidentnie za mało się podnosi. ok to mam ogarnięte. a jeszcze pytanie pod turbiną jest taka okrągła gruszka średnica ok 10cm co to takigo bo u mnie to lata luźno tzn nie jest przykręcona do bloku chyba uchwyt się połamał??
ciahciah Opublikowano 2 Marca 2014 Opublikowano 2 Marca 2014 akumulator podciśnienia, powinien być jedną śrubką przykręcony
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się