Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Proszę o analizę logów i błedów silnika


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Są to moje pierwsze logi więc jak zrobiłem coś nie tak lub czegoś brakuje to proszę o konstruktywną krytykę.

A więc po sprawdzeniu błędów ukazują mi się następujące:

00519

17978 - tu podejrzewam że może być to spowodowane tym iż odpinałem ECU po wykasowaniu nie pojawia się

00575

ten ostatni jest sporadyczny ale po tym jak się ukazuje auto traci moc i po ponownym uruchomieniu silnika wraca do normy i po wykasowaniu błedu nie pojawia się przez długi czas.

pierwszy natomiast ma związek z tego co się orientowałem z czujnikiem który jest w ECU dobierałem się do tego i w samym czujniku jak i przewodzie któru do niego dochodzi był olej, czujnik wyczyściłem ile się dało a przewody przedmuchałem sprężarką ale problem nie ustąpił, dodam że przewody są szczelne.

A teraz logi:

Logi dynamiczne

010

a7c890392462f43dm.jpg

008

7ae44a0b56c26b08m.jpg

004

fda87c936d1c27f1m.jpg

003

a0625fdef06f870bm.jpg

001

9b4a78bdd7a456e3m.jpg

000

9ce36ce2ab5f8e5cm.jpg

011

d025daf9b7859345m.jpg

STATYCZNE

018

ac999f8267f000adm.jpg

014

fe2678fef31d7b34m.jpg

013

6b856e48610bba2fm.jpg

007

a8c1974d23d34656m.jpg

004

2b2ced2200bb100em.jpg

003

aa4fbd0292f257b3m.jpg

001

d55f0cdc684e5e60m.jpg

000

eb81efb615281219m.jpg

023

f52b68be5fae6265m.jpg

STATYCZNE nastawy podstawowe

w tym przypadku nie udało mi się zrobić 011 pokazywało się że nie można odczytać

003

5bbb8b30c46435d5m.jpg

000

179aa7b2c1ec07cam.jpg

004

1bfe253c77f29ac6m.jpg

Pozdrawiam

Opublikowano

turbo do wyjecia i czyszczenia geometria .

Opublikowano

tak jak German piszę - turbo do wyjęcia i czyszczenia geometri potem logi od nowa.

Opublikowano

ok tak zrobię

---------- Post dopisany at 16:54 ---------- Poprzedni post napisany at 12:23 ----------

mam jeszcze 2 pytania pierwsze to czy mogą mieć na to wpływ przewody podciśnieniowe, bo ten który idzie do gruszki ma spruty materiałowy oplot guma raczej jest nieruszona(wiem wymień i mam zamiar wymienić wszystkie przewody)

a drugie to po czym oceniliście że turbo jest do czyszczenia??

Opublikowano

po logach i wydłub katalizator jak już będziesz czyścił turbinę będziesz miał problem na dłuższy czas z głowy

---------- Post dopisany at 18:42 ---------- Poprzedni post napisany at 18:39 ----------

środek z katalizatora sprzedaj jak wydłubiesz dają od 60 do 150 zł za sam środek puszke zostawiasz

Opublikowano

a jak to wygląda z katalizatorem jak by chciał badać mi spaliny?? i czy jak zajrzą pod spód to się nie doczepią? bo wole mieć w aucie tak jak powinno być ale na nowy kat nie chcę wydawać kasy i co się zmieni jak go wywalę

Opublikowano

Puszka od katalizatora zostaje wydłubijesz środek

wysłane z audi goldiego

Opublikowano

Musisz mieć kanał albo podjazd odkrecasz łączenie rury w połowie auta odkrecasz trzy śruby za turbina wyjmujesz cały filtr powietrza i wyjmujesz całość przez górę jak juz masz ma wierzchu śruby za katalizatorem tniezz szlifierka wybijasz środek i skręcasz wszystko w odwrotnej kolejności zrobiłem juz w ten sposób wiele audi czy pasków.

wysłane z audi goldiego

Opublikowano

filtr paliwa jak dawno nie wymieniany można profilaktycznie wymienić

nie zrobiłem 000 basic setting

spr gruszkę turbiny, palcem spróbuj ją podnieść do góry, jak podniesiesz max 2mm turbo do czyszczenia, możesz odkręcić gruszkę od wspornika i poruszać cała gruszką góra-dół, może się rozruszają żaluzje do tego przegonić auto, jak dalej będzie silnik łapał aw turbo do czyszczenia

po co wywalać katalizator który jest drożny? ja tu sensu nie widzę żadnego go ruszać

Opublikowano

zacząłem już pryskać po śrubach wd40 przygotowując się do demontażu, zastanawiam się nad czyszczeniem kolektora bo w dolocie zauważyłem że jest olej i chciałbym to wyczyścić, czy olej w dolocie oznacza konieczność regeneracji suszarki?? jakiś czas temu miałem dziurawy IC ale go wymieniłem i tam przy tej dziurze terz był olej więc od jakiegoś czasu się zbierało już. sztanga od gruszki podnosi się ok 4-5mm i też jest cała pordzewiała tak jak dolot i dlatego chem go czyścić. czy jak będę to składał to będą mi potrzebne jakieś uszczelki??

Opublikowano

olej w dolocie zawsze jest i będzie, tak ma być, do puki turbo nie zacznie wydawać dziwnych dźwięków i nie zacznie ubywać oleju w silniku i nie zacznie auto dymić na szaro-bialo zapomnij o turbo bo jest ok

kup nową uszczelkę kolektor-głowica, tyle, no chyba że uszkodzisz tą na odpływie oleju z turbo ale to na prawdę trzeba chcieć, wymieniać ją tylko dla zasady nie ma sensu

kolektor dolotowy wypal palnikiem i wyskrob osad scyzorykiem z wlotów w głowicy, kolektor dokręcasz 10Nm wiec nic na siłę

na styku gruszki z wychodząca sztanga oczyść i nasmaruj, sztanga powinna się podnosić 12mm

Opublikowano

czyli u mnie ewidentnie za mało się podnosi. ok to mam ogarnięte. a jeszcze pytanie pod turbiną jest taka okrągła gruszka średnica ok 10cm co to takigo bo u mnie to lata luźno tzn nie jest przykręcona do bloku chyba uchwyt się połamał??

Opublikowano

akumulator podciśnienia, powinien być jedną śrubką przykręcony

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...