Arkom Opublikowano 25 Lutego 2014 Opublikowano 25 Lutego 2014 Witam mam pytanie w moim B5 zauważyłem, że tarcze hamulcowe przednie nie zużywają się całe tzn wewnętrzny klocek nie "chodzi" po całej powierzchni tarczy. Nie jest to na jednej stronie - tak jest po obu stronach przedniej osi. Tarcze i klocki BOSCH wymieniałem w ostatnie wakacje. Dodam, że w starych tarczach było identycznie tzn wewnętrzna jej cześć też była nierównomiernie zużyta, tak jakby klocek wewnętrzny ( od strony silnika ) nie dolegał cała swoja powierzchnią. Prowadnice nasmarowane smarem że tak powiem odpowiednim tj odpornym na wysoką temp. Tłoczki odbijają, jedyne co zauważyłem to to, że jak miałem prowadnice w ręce i włożyłem w nią "tłoczek" to elegancko chodziło ale jak przekręciłem "tłoczek" wewnątrz prowadnicy to już nie trybiło - czyżby krzywa prowadnica ??
Kris691 Opublikowano 1 Marca 2014 Opublikowano 1 Marca 2014 najlepsze rozwiazanie podjedz d dobrego mechanika niech on sam sprawdzi i oceni co moze byc przyczyna
Arkom Opublikowano 1 Marca 2014 Autor Opublikowano 1 Marca 2014 To dla mnie żadne rozwiązanie tym bardziej ze ja sobie "mechanikuję " xd Na pierwszy rzut oka wygląda all ok jedynie co jest nie tak to z tymi prowadnicami jakby były skrzywione i od nich zacznę )
SotoM Opublikowano 5 Marca 2014 Opublikowano 5 Marca 2014 jak skrecisz sruby to prowadnice sie ukosuja i sie blokuja. mozesz probowac to regulowal wzgledem ich osi i spr czy zacisk pracuje.a jak nie to do wymiany jarzma. chyba ze probowac ratowac sie samymi prowadnicami.
Arkom Opublikowano 5 Marca 2014 Autor Opublikowano 5 Marca 2014 I od tego zacznę tzn od prowadnic - bo może są krzywe a jak nie to jarzma polecą
Dev Opublikowano 18 Kwietnia 2014 Opublikowano 18 Kwietnia 2014 To nie wina jarzm tylko zaciskow, gumowych prowadnic i drutow na zaciskach
Arkom Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Jeszcze nie znalazłem przyczyny ale chciałem przekładać jarzma - dev o jakie druty, i prowadnice Ci chodzi - masz na myśli te sprężyste blaszki - ja mam tarcze niewentylowane, dodam tylko.
Dev Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Opublikowano 19 Kwietnia 2014 no to masz tylko zaciski do wymiany sprawdz jak pracują trzpienie w jarzmach i czy nie mają za dużych luzów
Arkom Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Jeżeli chodzi o prowadnice co wchodzą w jarzma no to nie zacinają się i jakiś wybitnych luzów też nie mają, mówisz zaciski ehh to już nie bd tak tanie jak jarzma - masz pewność, że to to ???
Dev Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Opublikowano 19 Kwietnia 2014 na Twoim miejscu od razu bym przeszedł na 288/25 mm a jak masz koła minimum 16" to 312/25 mm
Arkom Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 19 Kwietnia 2014 zastanawiam sie nad 288 koła ma 15'' tylko ogólnie hamulce mam nowe tzn tarcze klocki wszystko boscha i tak trochę szkoda - i jakby były to jarzma to nie probem to na szrocie to grosze kosztuje ale zaciski to juz nie taka tania sprawa, i teraz mam zagadke co z tym fantem zrobić
ryba85 Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Opublikowano 19 Kwietnia 2014 zaciski za 100 nawet kupisz.jak dobrze poszukasz.ale lepiej zrób tak jak pisze tomek.zmien od razu na wentylowane.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się