Skocz do zawartości
IGNOROWANY

turbosprężarka gwizdze


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam posiadaczy takiego modelu czy wy w tych samochodach tak samo macie że gdzieś przy 2.5 tys obr turbosprężarka wydaje taki gwizd oczywiście turbina sprawna na moc nie narzekam.???

Opublikowano

U znajomego co ma 2.0TDI tylko że po programie i be DPFA gwizda bardzo głośno.

Opublikowano

Umnie nic nie gwizda ,przebieg 170tys.

Opublikowano

gwizdalo mi w B6 ale w B8 nie gwizda wiem o co ci chodzi , w B6 przy zakresie obrotow od 2000 - 2400 mi gwizdala

Opublikowano

U mnie przelot 202 tys i też zero gwizdów , pozdr

Opublikowano

heh ciekawe i czemu u jednych gwizda a u drugich nie jak te same silniki :) wiem bo kumpel ma taką samo jeździłem jego i zero gwizdów dlatego taka ciekawość :))

Opublikowano

Moze to kwestia kto ma DPF (wyciety) a kto nie :wink: Turbinka wtedy jest uwolniona i sobie gwiżdze :whistling:

Opublikowano

Ja mam DPFa i gwizda :) słychać to na mniejszych obrotach tylko chyba wtedy jak się załącza ok 2000tyś obr.

Opublikowano

u mnie też jest DPF i też gwiżdże.. 2.0TDI CAHA, przebieg 160kkm. ale gwiżdże cały czas (przynajmniej mi odkąd mam auto) :wink:

Opublikowano

U mnie takze jest DPF i gwizdze powyzej 2tys.obr., silnik CAHA, przebieg 170 t.km

Opublikowano

Ja mam DPF-a i program i gwiżdże szczególnie przy gwałtownym przyspieszaniu fajnie ją słychać pytałem tam gdzie robiłem program i powiedziano mi, że to w niczym nie przeszkadza:wink:

Opublikowano

U mnie też gwiżdże. DPF obecny, moc ok, zero błędów. Co ciekawe niekiedy gwizd słychać nawet jak schodzi z obrotów tzn. nawet jak popuszczam lekko gaz.

Opublikowano

Wszystkie 2.0 z podciągniętym ciśnieniem gwiżdżą, wirnik jest dosyć mały :) jeśli masz gwizdy bez modyfikacji znaczyć może to np przeładowania, a jeśli jest to bardzo mocne, albo pojawiła się gdzieś nieszczelność, albo łopatki są minimalnie przypiaskowane.

Opublikowano

Przy zakupie auto przy 192 tys nie gwizdała a teraz od mniej więcej 215 tys ją słychać, lekki gwizd wchodzenia na obroty. Dodam że za turbem jest wilgotno i po wyjsciu z intercoolera również. Co o tym myślicie?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...