Rafał Rugała Opublikowano 1 Marca 2014 Opublikowano 1 Marca 2014 Witam wszystkich:) pokrótce chciałbym opisać mój problem zawsze po przejechaniu ok 30 km kiedy silnik jest już dobrze zagrzany, stanę dajmy na to na światłach auto zaczyna się dławić, dłużej przytrzymam go na gazie, problem ustępuje, na krótkich odcinkach nic się nie dzieje.... auto w czystej benzynie bez gazu ostatnio wymieniłem, świece, przewody, druga cewka-stara padła, pompkę paliwa z filtrem mechanik nic nie znalazł, podpiął pod kompa nic nie wyszło, zrobił od nowa adaptacje przepustnicy sondy lambda pozdrawiam
ja74687 Opublikowano 1 Marca 2014 Opublikowano 1 Marca 2014 odłącz mu jeszcze czujnik LPG i musisz znaleźć kogoś kto ci te logi zrobi szczególnie przepływki i sondy Ale moja rada jest taka żebyś zaopatrzył się w kabelek VAG koszt ok 50zł a zwróci się szybko
Labiel Opublikowano 4 Marca 2014 Opublikowano 4 Marca 2014 Miałem coś podobnego. Szukałem i nie mogłem znaleźć. Prawdopodobnie winny był ECU.
ja74687 Opublikowano 4 Marca 2014 Opublikowano 4 Marca 2014 oczywiście w moim poprzednim poście chodziło o czujnik temp. LPG nie ma czujnika Sorki za błąd
Labiel Opublikowano 5 Marca 2014 Opublikowano 5 Marca 2014 oczywiście w moim poprzednim poście chodziło o czujnik temp. LPG nie ma czujnika Sorki za błąd Jak to nie ma? Sekwencja ma coś takiego. Czujnik temp na parowniku plus jeszcze jeden na dolocie gazu do listwy wtryskowej.
delus7 Opublikowano 5 Marca 2014 Opublikowano 5 Marca 2014 U mnie podobne objawy były przy totalnie zapchanym katalizatorze. Po wymianie problem znikł
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się