Nowak92 Opublikowano 3 Marca 2014 Opublikowano 3 Marca 2014 Witam, zwracam się do was z prośbą o pomoc a mianowicie sprawa jest tego typu: w aucie została wymieniona turbina do jakiegoś czasu było wszystko dobrze, teraz zaczęła mi kopcić na niebiesko przy odpaleniu zakopci na wolnych obrotach nie kopci, przy ruszaniu zaczyna kopcić i na obrotach . drugi problem jest tego typu iż przy rozgrzanym silniku rozpędzam auto i jak już wrzucę na "Luz" silnik gaśnie i jest trzeba długo krecić żeby odpalił. Proszę o waszą pomoc może już ktoś miał tego typu problemy. Z Góry dziękuję.
Danny Opublikowano 3 Marca 2014 Opublikowano 3 Marca 2014 Czemu turbo było wymieniane?? Podłącz pod vaga na pewno pokazał jakieś błędy
samekgsx550 Opublikowano 3 Marca 2014 Opublikowano 3 Marca 2014 To tego odradzałbym dalszą jazdę. W razie co to zaduś silnik na 5 biegu. Jak zdążysz
Nowak92 Opublikowano 3 Marca 2014 Autor Opublikowano 3 Marca 2014 Turbo mi padło przy sporych obrotach, rozpołowiła się...;( nic komputer nie pokazuje jedynie co pokazało to małą dawkę paliwa, ustawił mi gościu prawidłową dawkę a nadal jest to samo. jeżeli turbo padnie to wiem co robić już nie raz miałem z tym styczność Renault espac pokazał mi co mam robić 1.9 DCI:P więc proszę o wasze porady. sam już nie wiem co może być powodem. Różni mechanicy mają różne zdania, a ja nie mam zamiaru pozbywać się mojej audiczki przez błachą rzecz. Wspomóżcie mnie:) Pozdrawiam.
Danny Opublikowano 3 Marca 2014 Opublikowano 3 Marca 2014 Nie rozumiem... Masz ubytki oleju?? Rozumiem, że turbo jest nowe tak?? To ze kopci może tak być bo pewnie miałeś dość duze ilości oleju w ICku itp i go przepala. Jaki błąd wyskoczył?
szakal222 Opublikowano 4 Marca 2014 Opublikowano 4 Marca 2014 a waz dolotowy z turbo do ic nie pekl gdzies .lub inna nieszczelnosc dolotu sprawdzona ? ja tak mialem jak waz zarAz za turbo byl pekniety ---------- Post dopisany at 02:01 ---------- Poprzedni post napisany at 02:00 ---------- a waz dolotowy z turbo do ic nie pekl gdzies .lub inna nieszczelnosc dolotu sprawdzona ? ja tak mialem jak waz zarAz za turbo byl pekniety tyczy sie gasniecia podczas jazdy
delus7 Opublikowano 4 Marca 2014 Opublikowano 4 Marca 2014 Sprawdź jeszcze czy nie bierze płynu chlodzącego.
Nowak92 Opublikowano 4 Marca 2014 Autor Opublikowano 4 Marca 2014 Płynu nie beirze olej zaczynam sprawdzać codziennie rano. Spaliny nie smierdzą mieszaniną ON z olejem silnikowym. jak trzymam go na obrotach ok 3 tyś obrotów to nie kopci jedynie przy rozpędzaniu powyzej 3 tyś nie chce piłować. Czy też może być to filtr paliwa?
szakal222 Opublikowano 4 Marca 2014 Opublikowano 4 Marca 2014 moze wtryski zygaja za duzo on i go zalewa
Danny Opublikowano 4 Marca 2014 Opublikowano 4 Marca 2014 Co do kopcenia do może dawka za duza?? Często po wymianie turba auto moze kopcic bo bedzie wypalało stary olej z układu dolotowego, po pewnie przy wymianie nikt tego nie robił.
samekgsx550 Opublikowano 4 Marca 2014 Opublikowano 4 Marca 2014 Wtryski lejące kopcą na czarno, a nie na niebiesko
szakal222 Opublikowano 4 Marca 2014 Opublikowano 4 Marca 2014 Wtryski lejące kopcą na czarno, a nie na niebiesko no tak to olej gdzies wali w komore spalania .uszczelniacze zaworowe mogly zastrajkowac
Nowak92 Opublikowano 4 Marca 2014 Autor Opublikowano 4 Marca 2014 Dawkę ustawiałem, komputer nic nie pokazuje. Dawka była za mała więc gościu ustawił mi na prawidłową. Sprawdzałem przewody do turba wszystko ok, wiadomo, że zawszę jakieś ślady oleju w wężach będą. szukam nadal przyczyny...
Danny Opublikowano 4 Marca 2014 Opublikowano 4 Marca 2014 Sprawdz cały układ czy szczelny podcisnieniowy też mogim zdaniem nie jest to jakaś usterka
Nowak92 Opublikowano 4 Marca 2014 Autor Opublikowano 4 Marca 2014 Gdzie dokładnie szukać tego podciśnienia? ale gdyby coś było nie szczelne to by na mocy stracił a moc jest ta sama, turbo daje cisnienie.
Nowak92 Opublikowano 7 Marca 2014 Autor Opublikowano 7 Marca 2014 A jakie jest prawidłowe ciśnienie oleju dla silnika 1.9 TDI 110KM?
ciahciah Opublikowano 10 Marca 2014 Opublikowano 10 Marca 2014 na gorącym silniku nie mniej niż 2bar przy 2000obr, ale u ciebie po to sprawdzasz by spr czy nie jest za wysokie, spr na zimnym po nocy przy 1000, 2000, 3000obr a potem na gorącym przy 1000 2000 3000 4000obr, najlepiej nagrywaj aparatem filmik jak manometr skacze, potem na spokojnie sobie oglądając wielokrotnie filmik ustalisz jakie jest ciśnienie przy danych obr
Nowak92 Opublikowano 13 Marca 2014 Autor Opublikowano 13 Marca 2014 Najprawdopodobniej turbina już się kończy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się