Arturoo Opublikowano 4 Marca 2014 Opublikowano 4 Marca 2014 ja Was pogodzę i jutro zmierzę przód....kupowałem go razem z tyłem ......jeszcze się okaże ...,że będzie kolejny gift
tomaszstn Opublikowano 4 Marca 2014 Opublikowano 4 Marca 2014 Hmmm czyli jednak nie mam z esy .....czyli....ta eska ,z której brałem graty nie miała swojego... tylko rs ? Artur, patrzyłem w Etce i nawet w RS4 były seryjnie z tyłu 15mm, pewnie za dopłatą były wzmocnione 17mm albo w 2002 zakładali te grubsze, nie wiem, nie ma tam takiej informacji ---------- Post dopisany at 21:16 ---------- Poprzedni post napisany at 21:09 ---------- tuleja stabilizatorato czemu w sklepach sa 25 i 27mm gumowe tuleje przednie temu ---------- Post dopisany at 21:18 ---------- Poprzedni post napisany at 21:16 ---------- W sumie to się zdecyduj czy rozmawiamy o średnicy stabilizatora czy wew średnicy wkładki gumowej, bo może po prostu się nie dogadaliśmy
pioteros Opublikowano 4 Marca 2014 Opublikowano 4 Marca 2014 Średnica tulei odpowiada średnicy stabilizatora, niech ktoś zmierzy w przedlifcie stabilizator, ewentualnie ja to zrobię w starym nie moim 1.8t ale tam moglbyc już grubszy, lepiej by było dorwac jakieś 1.6 albo 1zetora
Arturoo Opublikowano 4 Marca 2014 Opublikowano 4 Marca 2014 Średnica tulei odpowiada średnicy stabilizatora to na pewno..... ale coś mi się wydaje ,że 3-cia grubość była robiona tylko przez eibach'a ....32mm:kox:
tomaszstn Opublikowano 4 Marca 2014 Opublikowano 4 Marca 2014 Średnica tulei odpowiada średnicy stabilizatora, niech ktoś zmierzy w przedlifcie stabilizator, ewentualnie ja to zrobię w starym nie moim 1.8t ale tam moglbyc już grubszy, lepiej by było dorwac jakieś 1.6 albo 1zetora Niech Ci będzie, wiesz lepiej co Audi wypuszczało na rynek, wcześniej wytłuściłem dla potomnych jakie występowały stabilizatory w A4 B5 wg Etki. PS: Występowały wersje grubsze, np. ta z H&R, Eibach Stabilizator zawieszenia H&R 33372-2 Audi A4, S4, RS4 Quattro B5 przedni 32 mm i tylni 21 mm | Zawieszenie \ Stabilizator | TOMSON Motorsport *** RAJDY - WYŚCIGI - DRIFTING - TUNING FK Automotive Tuning Shop | Eibach Anti-Roll-Kit Performance Stabilizer Audi A4 (B5) Limo Yr 1.95-11.00 | purchase online ---------- Post dopisany at 21:32 ---------- Poprzedni post napisany at 21:28 ---------- Średnica tulei odpowiada średnicy stabilizatora to na pewno..... ale coś mi się wydaje ,że 3-cia grubość była robiona tylko przez eibach'a ....32mm:kox: Artur, nie bardzo, guma jest przecięta i opaska ją dociska więc musi być o te 2mm mniejsza stąd guma 24,8 wchodzi na stabilizator o średnicy 26,8mm a ta o średnicy 27 na stabilizator o średnicy 29mm
pioteros Opublikowano 4 Marca 2014 Opublikowano 4 Marca 2014 trzeba zmierzyc i tyle ---------- Post dopisany at 21:39 ---------- Poprzedni post napisany at 21:37 ---------- ale chyba jest jak tomasz piszesz, w etce dla 95/96 rok minimalna grubosc stabilizatora to 26.8, cienszych nie bylo
Arturoo Opublikowano 4 Marca 2014 Opublikowano 4 Marca 2014 .....PS: Występowały wersje grubsze, np. ta z H&R, Eibach Stabilizator zawieszenia H&R 33372-2 Audi A4, S4, RS4 Quattro B5 przedni 32 mm i tylni 21 mm | Zawieszenie \ Stabilizator | TOMSON Motorsport *** RAJDY - WYŚCIGI - DRIFTING - TUNING ............... btw aaaa się z takimi stabilizatorami furka musi trzymać :slina::slina: w łukach ---------- Post dopisany at 21:50 ---------- Poprzedni post napisany at 21:50 ---------- ale cena :wallbash::wallbash::wallbash::wallbash::wallbash:
pioteros Opublikowano 4 Marca 2014 Opublikowano 4 Marca 2014 w IC przod 32mm i tyl nie wiem jaki, eibacha - ok 1300
tomaszstn Opublikowano 4 Marca 2014 Opublikowano 4 Marca 2014 Przód 32mm a tył pewnie jak w H&R 21mm, Arturku, to by było coś mega dla Ciebie Kiedy masz urodziny, to złożymy się dla Ciebie
tomaszstn Opublikowano 4 Marca 2014 Opublikowano 4 Marca 2014 Już sprawdziłem, będziem zbierać kasiurę 1
pioteros Opublikowano 4 Marca 2014 Opublikowano 4 Marca 2014 wolalbym taka kase na blokade tyl wydac, albo nowe oponki
valent Opublikowano 5 Marca 2014 Autor Opublikowano 5 Marca 2014 Różnica w wadze silnika (2,7 --> 1,8T) nie będzie grała roli jeśli chodzi o przedni stabilizator?
Labiel Opublikowano 5 Marca 2014 Opublikowano 5 Marca 2014 Powiem wam że stabilizator dużo daje. Ja po przesiadce ze standardowego na ten od 1BE od razu widziałem różnicę. Pytanie tylko czy nie przydałby się jakieś solidniejsze łączniki.
pioteros Opublikowano 5 Marca 2014 Opublikowano 5 Marca 2014 laczniki niezbyt, ale gumy stabilizatora zamien na poliuretanowe i zmiana bedzie na plus na pewno
Arturoo Opublikowano 5 Marca 2014 Opublikowano 5 Marca 2014 Różnica w wadze silnika (2,7 --> 1,8T) nie będzie grała roli jeśli chodzi o przedni stabilizator? Na pewno będzie grała rolę ...... lepiej ta zmiana na szerszy stabilizator będzie odczuwalna przy lżejszym silniku
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się