bartosz85 0 Opublikowano 4 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2014 Witam Jak w temacie jak będa objawy uszkodzonego czujnik temperatury płynu chlodzącego . VAg nie pokazuje żadnych błędów? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommy Gun 5 Opublikowano 4 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2014 Co pokazuje climatronic na kanale 49 i 51 po nagrzaniu auta ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartosz85 0 Opublikowano 4 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2014 na 51 po nagrzaniu 90 C a 49 pozniej sprawdze to napisze :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patrykbor 1 Opublikowano 4 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2014 U mnie na ciepłym wchodził na 2 tys. obr. przy odpalaniu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommy Gun 5 Opublikowano 4 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2014 U mnie na ciepłym wchodził na 2 tys. obr. przy odpalaniu Myślisz że w ten sposób zwiększał dawkę rozruchową i dlatego wchodził na 2 tys ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patrykbor 1 Opublikowano 5 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2014 Raczej tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blejk83 0 Opublikowano 5 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2014 +1 to samo mialem w passacie avb Raczej tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartosz85 0 Opublikowano 5 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2014 Tommy na kanale 51 jak sie nagrzeje 90 stopni na kanale 49 jak sie nagrzeje 30 stopni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommy Gun 5 Opublikowano 5 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2014 Kanał 49 odpowiada za odczyt aktualnej temperatury cieczy. Komp widzi że auto jest niedogrzane i dlatego więcej pali. Pytanie czy dalej masz oryginalny czujnik czy wstawiłeś zamiennik ?? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebastiano87 3 Opublikowano 5 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2014 U mnie AJM było tak ze przy odpaleniu od czasu do czasu wskakiwało na 2 tys obr. i tak trzymało z pare sekund po czym opadało. Wymiana czujnika G12 płynu chłodzącego(kolor zielony) pomogła. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartosz85 0 Opublikowano 5 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2014 Tommy Czujnik ja wymieniałem ale to był zamiennik. Jeżeli chodzi o te obroty to mi nic nie trzyma na 2 tys ani nie skacze tak Auto zapala od razu i wchodzi na 900-800 obrotów i tak trzyma. Jeżeli ma pomóc wymiana tego czujnika to żaden problem zmienić. To jest ten który jest z tyłu silnika ? Ps. jaka powinna być temp. na kanale 49?? też 90 stopni? Ostatnio zaświeciła mi rezerwa zatankowałem dla przykładu za 50 zł 9 l i specjalnie jeździłem po mieście itd. i zrobiłem 100 km i już Żyd zaświecił. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raf_kk 1 Opublikowano 5 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2014 Miałem podobny problem. Po podłączeniu kompa pokazywało 87st a na zegarach wskazówka leżała i na kanale 49 max 50st. W ostatnim czasie wymieniałem 3 lub 4 czujniki na zamienniki. W poniedziałek kupiłem ori i śmiga aż miło...czujnik w ASO 150 pln. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartosz85 0 Opublikowano 5 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2014 Wychodzi na to że czujnik trzeba zmienić na ORI miejmy nadzieje ze wtedy spadnie to spalanie niżej. Powiedzcie mi ile ma byc na kanale 49 stopni tez 90?? pózniej po wymianie tego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raf_kk 1 Opublikowano 6 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2014 Jak będziesz miał 85-6 to już bedzie git:wink: Co do spalania to nie wiem czy się poprawi...podłącz kompa i sprawdź jaka jest temperatura. Ten czujnik ma 4 piny. Dwa dają sygnał na komputer a dwa na climatronik +zegary. Sprawdź czy przepływka jest ok. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Magicbattle 11 Opublikowano 6 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2014 czujnik tylko ori szkoda kasy na zamienniki chodz nic takiego w srodku tego czujnika nie ma widocznie termistor czy jak to sie zwie w czujniku musi byc najwyzszej jakosci. mi kiepsko palił, wskazówka wariowała no i spalanie wzrosło a wszystko przez to ze po 16 latach szfagier chciał pożyczyć do swojego aby wykluczyć problem termostatu. wiec nie polecam go dotykać jak wszystko jest oki. na kanale 49 przewaznie jest 86-87*C przy 87*C otwiera sie termostat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucas_D 2 Opublikowano 7 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2014 Jeśli VAG nie pokazuje błędu uszkodzonego czujnika to znaczy, że czujnik nie jest uszkodzony. U mnie jak był uszkodzony jeden z czujników - ten przy chłodnicy (ale błąd był widoczny na VAG'u) problem był na zimnym silniku do momentu rozgrzania - uszkodzony czujnik mieszał w mapowaniu benzyny i auto dostawało za dużą dawkę na starcie. Pozdrawiam. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommy Gun 5 Opublikowano 10 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2014 Po nagrzaniu auta mam cały czas 87 stopni (kanał 49). Wiadomo że jak jest zimno i mocno grzejesz w aucie np. stojąc na światłach to temperatura spadnie. W porywach jak przycisnę to 90-91. W cieplejsze dni może więcej ale od tego jest termostat który otwierając się przy 87 stopniach wychładza silnik. Podczas jazdy nie powinno spadać poniżej wartości 87. Czujnik pokazuje że auto jest niedogrzane i dlatego więcej pali. Jakbyś potrzebował czujnika z ASO to daj znać, mam tam rabat kilkanaście procent. To już kolejny przypadek gdzie zamiennik czujnika jest nic nie wart i finalnie trzeba kupić ori. A robota nie zbyt przyjemna bo zleci większość płynu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bawół1 1 Opublikowano 24 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2014 Odczyt na kanale 49 jest z którego czujnika ? Z tego 4 pinowego zespolonego G2 /G62 czy z tego w wkręconego w chłodnicę ??? U mnie na kanale 49 temp. oscyluje w zależności od jazdy i temp. zewnetrznej i obciazenia 92-98 stopni. Ale czasem potrafi pokazać na 1-2 sek. 125 st C . Jakby czujnik padał , tylko który ? Błędów brak . Zrobiłem log z podglądem temp. w VAG i tam tych skoków nie widzę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się