Skocz do zawartości

Lucas_D

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Lucas_D

Informacje

  • Imię
    ?ukasz
  • Miasto
    Włocławek

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.8 T
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Lucas_D

2

Reputacja

  1. Witam. Zmieniałem same tarcze u siebie. Kupiłem z Allegro przeskalowane adekwatnie do wersji GB, czyli 100 nie jest tak jak w europie na 12ej, ale to w niczym zupełnie nie przeszkadza. Zrobiłem projekt zegarów sam i dodatkowo dołożyłem logotypy SLINE. Wygląda to bardzo fajnie. Sprawdzałem ze wskazaniami GPS i prędkość podczas jazdy zgadza się (biorąc pod uwagę przekłamania wszystkich liczników).
  2. Dokładnie tak jak wyżej, emulator który kupić można na Allegro.
  3. Dokładnie tak jak któryś z kolegów napisał wyżej. Silniki wychodziły 163KM ale o innym oznaczeniu (BEX lub inny, nie pamiętam dokładnie). AVJ wydaje mi się że to są tylko 150KM, wychodziły w modelach ze zwykłą ośką lub Quattro. Po numerze VIN powinno sprawdzić się dokładne oznaczenie silnika.
  4. Lucas_D

    czuć przypalony olej

    Tak jak koledzy napisali wyżej, najprawdopodobniej uszczelka pokrywy zaworów przepuszcza i olej kapie np. na rozgrzany katalizator. Mam w swojej ten sam temat, na razie to zostawiłem i jakoś sobie z tym radzę (wyłączam nawiew na postoju lub staram się nie otwierać szyby) :-)
  5. Jeśli VAG nie pokazuje błędu uszkodzonego czujnika to znaczy, że czujnik nie jest uszkodzony. U mnie jak był uszkodzony jeden z czujników - ten przy chłodnicy (ale błąd był widoczny na VAG'u) problem był na zimnym silniku do momentu rozgrzania - uszkodzony czujnik mieszał w mapowaniu benzyny i auto dostawało za dużą dawkę na starcie. Pozdrawiam.
  6. Myślę, że OK. Mniej na mieście na pewno nie zejdziesz. W sumie to nie ważne ile spali, liczy się przyjemność z jazdy :-)
  7. Tak, 150km. Nie wkręcałem się jeszcze w temat zawirusowania, nie wiem jakie są wady,zalety no i oczywiście koszty. Słyszałem tylko, że można spokojnie wydusić ok 30km.
  8. Witam. U mnie ten sam silnik AVJ 1.8T Quattro, instalacja na Stagu i wtryski Hana, butla do pełna 43-44l. Lata na gazie rewelacyjnie. Samo miasto wychodzi 13l, średnio na butli ok. 320-340 km. Ostatnio jak przeliczyłem wychodzi ok 34zł/100km. Także uważam, że całkiem spoko. Jakbyś miał jakieś pytania odnośnie auta w przyszłości to pisz śmiało, mam nadzieję że można liczyć z twojej strony również na ewentualną pomoc :-) Pozdro
  9. Ja płaciłem do swojej 2300zł (stag 4, wtryski Hana, reduktor do 250KM). 1.8T Quattro 150 KM, na gazie lata aż miło.
  10. Potwierdzam wypowiedzi kolegów, proponuję również oryginalny termostat z ASO.
  11. Jeżeli zakup termostatu to TYLKO oryginał! Nie wiem jak do kolegi, ale podejrzewam, że będzie taka sama cena. Ja płaciłem (do AVJ benzyna) 420 zł w ASO. Miałem taki przypadek, padł termostat. Kupiłem zamiennik za 270 zł (MEYLE), który posłużył 1 miesiąc i padł w nim czujnik który nie jest wymienialny. Odesłałem na gwarancję i w między czasie udałem się do ASO, żeby kupić oryginał. Nie polecam zamienników, podobno nie współpracują dobrze z autem. Nie wiem, słabsza jakość czujnika (grzałki), który otwiera termostat, inna oporność czy co? W każdym razie zamienniki to szajs!
  12. B6 i B7 to taka sama buda (na tej samej płycie podłogowej), także raczej tyle samo miejsca w środku. Latam B6 1.8T w Quattro, dorzuciłem do tego LPG i uważam ,że jest całkiem fajnie. Praktycznie samo miasto i nie wychodzi tak strasznie drogo jazda (35 zł/100km LPG). Co do awaryjności (na razie odpukać) nie ma problemów z silnikiem. Gaz znosi rewelacyjnie, pod warunkiem, że dobre podzespoły instalacji. POLECAM 1.8T QUATTRO, sama przyjemność z jazdy!
  13. A4 B6 1.8T Quattro AVJ 150KM + LPG głównie miasto 13l LPG
  14. Witam. Pytanie do Pana OLIVER. Czy wymieniony termostat założony został oryginalny czy zamiennik? Pytam bo mam ten sam problem. W Skodach bynajmniej (te same termostaty) jest problem, że auto współpracuje dobrze z oryginalnym termostatem a z zamiennikami są problemy. U mnie zamiennik padł po miesiącu i chyba zamówię oryginalny. Prośba o odpowiedź.
  15. Prośba o podpowiedź gdzie szukać lub jak się dobrać do kabli idących do grzania tylnej szyby? Mam ten sam problem, lusterka grzeją a nie działa grzanie tylnej szyby.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...