Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8T AVJ 163KM - Czy to możliwe?


michalm320

Rekomendowane odpowiedzi

Kilka dni temu byłem u gościa który zajmuje się modyfikacjami aut grupy VW/Audi. Ku mojemu zaskoczeniu powiedział że moje AVJ ma 163KM a nie 150KM. Upierałem się przy swoim ale on twierdzi że na samym początku produkcji B6 właśnie AVJ miał 163KM a później 150KM. Spytałem po czym poznaje różnice a on że turbo jest większe i obudowa jakiegoś chyba czujnika jest dokładnie taka jak ma silnik BFB 163KM. Trochę nie dowierzam ale kłócić się nie chciałem. W ASO po VIN podają 150KM. Pytanie krótkie... czy ktoś z Was słyszał o czymś takim?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam z 2001 czyli poczatek produkcji.motor avj i w dowodzie mam 150 kucy .wiec niech sie klient douczy .albo cos audi mieszalo w softach i osprzecie przy produkcji w co watpie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kilka dni temu byłem u gościa który zajmuje się modyfikacjami aut grupy VW/Audi. Ku mojemu zaskoczeniu powiedział że moje AVJ ma 163KM a nie 150KM. Upierałem się przy swoim ale on twierdzi że na samym początku produkcji B6 właśnie AVJ miał 163KM a później 150KM. Spytałem po czym poznaje różnice a on że turbo jest większe i obudowa jakiegoś chyba czujnika jest dokładnie taka jak ma silnik BFB 163KM. Trochę nie dowierzam ale kłócić się nie chciałem. W ASO po VIN podają 150KM. Pytanie krótkie... czy ktoś z Was słyszał o czymś takim?

zmysla, gdyby była jakaś zmiana to silnik miałby inne oznaczenie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kilka dni temu byłem u gościa który zajmuje się modyfikacjami aut grupy VW/Audi. Ku mojemu zaskoczeniu powiedział że moje AVJ ma 163KM a nie 150KM. Upierałem się przy swoim ale on twierdzi że na samym początku produkcji B6 właśnie AVJ miał 163KM a później 150KM. Spytałem po czym poznaje różnice a on że turbo jest większe i obudowa jakiegoś chyba czujnika jest dokładnie taka jak ma silnik BFB 163KM. Trochę nie dowierzam ale kłócić się nie chciałem. W ASO po VIN podają 150KM. Pytanie krótkie... czy ktoś z Was słyszał o czymś takim?

zmysla, gdyby była jakaś zmiana to silnik miałby inne oznaczenie

zgadzam sie przeciesz inne parametry i fanty na pokladzie zakoncz wspolprace z takim mechanikiem bo albo sie nie zna albo ci walka cisnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie tak jak któryś z kolegów napisał wyżej. Silniki wychodziły 163KM ale o innym oznaczeniu (BEX lub inny, nie pamiętam dokładnie). AVJ wydaje mi się że to są tylko 150KM, wychodziły w modelach ze zwykłą ośką lub Quattro. Po numerze VIN powinno sprawdzić się dokładne oznaczenie silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmień mechanika bo cie wydyma :decayed:

AVJ => 150

BFB => 163

AMB => 170 wersja USA

BEX => 190

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmień mechanika bo cie wydyma :decayed:

AVJ => 150

BFB => 163

AMB => 170 wersja USA

BEX => 190

wydyma niekoniecznie. ale sie nie zna. a to moze slono kosztowac jak dalej bedzie sie mylil

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmień mechanika bo cie wydyma :decayed:

AVJ => 150

BFB => 163

AMB => 170 wersja USA

BEX => 190

I tyle w temacie B6 :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem czy prawda czy nie ja słyszałem tez coś takiego o poczatku serii ...... nie wiem moze prawda, ktoś kumaty bylby pewnie w chwile ocenic, ale ten twój mechanik nie jest pierwszy co mówi cos takiego :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź na hamowni i będziesz wiedział ile masz realnie, a nie katalogowo :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ha ha na hamowni to od 2001 r pewnie pake kuni ze stajni zwiało:grin::grin::grin::grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ha ha na hamowni to od 2001 r pewnie pake kuni ze stajni zwiało:grin::grin::grin::grin:

mimo wszystko problem będziesz miał rozwiązany:wink:

moje ma katalogowo 200ps, na hamowni 228ps, czyli generalnie tyle ile wersja dtm katalogowo, za którą trzeba słono dopłacić, lecz która z kolei może mieć więcej w serii.

Sprawdź, przynajmniej będziesz wiedział czy masz zdrowy motor, przy okazji zrób program i powinno przebić tez 163ps:decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat rozwikłany... a raczej koleś jednak dał kiepski popis wiedzy. A najlepsze jest to że to jest koleś który ma firmę która zajmuje się modyfikacjami, swapami grupy VAG, głównie Audi. Generalnie wyszło że pomylił silniki które były montowane w B5 i B6. Tak więc u mnie jest skreślony i nigdy do niego już nie pojadę. Całe szczęście że jeszcze nic nie dłubał mi w aucie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...