jolley Opublikowano 21 Marca 2018 Opublikowano 21 Marca 2018 Adam, przy 1bv na 18tkach przód nie siedzi jakoś wysoko? Do zniesienia?
muunv Opublikowano 21 Marca 2018 Opublikowano 21 Marca 2018 Adam, przy 1bv na 18tkach przód nie siedzi jakoś wysoko? Do zniesienia? Sory za OT ale sam mialem najpierw 1bv. Nie siedzi za wysoko. Zlikwidowac ten problem mozna talerzykami z b5. Przod siadzie nizej. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Adam87 Opublikowano 21 Marca 2018 Opublikowano 21 Marca 2018 2 minuty temu, muunv napisał: 5 minut temu, jolley napisał: Adam, przy 1bv na 18tkach przód nie siedzi jakoś wysoko? Do zniesienia? Sory za OT ale sam mialem najpierw 1bv. Nie siedzi za wysoko. Zlikwidowac ten problem mozna talerzykami z b5. Przod siadzie nizej. Dokładnie .. nie jest za wysoko a jak przeszkadza lub się nie podoba to zlikwidowac.. Wejdz na mój temat i tam zdjęcia te na keskinach to dokładnie te opony..
jolley Opublikowano 21 Marca 2018 Opublikowano 21 Marca 2018 Super. Dzięki za pomoc Panowie Jeszcze jedno. Czy przy łopatach RS6 18" z ET42/45chyba, potrzebuję dystanse? Tzn czy są niezbędne, czy kwestia że koła będą lekko schowane?
FroS-t Opublikowano 21 Marca 2018 Opublikowano 21 Marca 2018 Nie są niezbędne , tylko kwestia wyglądu 1
FroS-t Opublikowano 21 Marca 2018 Opublikowano 21 Marca 2018 3 godziny temu, jolley napisał: Adam, przy 1bv na 18tkach przód nie siedzi jakoś wysoko? Do zniesienia? Koza jest meeeeeee
Krycha94 Opublikowano 24 Marca 2018 Opublikowano 24 Marca 2018 Witam planuję kupić jakieś 18 na lato , aktualnie założone są 16.takze prosiłbym o radę jak wzór by pasował do A4 B7 sline kwotę jaką chcę przeznaczyć to tak 2500 wraz z oponami. Zastanawiałem się nad takimi wzorami z chęcią zobaczę inne wzory jak byście polecili
maximdj Opublikowano 25 Marca 2018 Opublikowano 25 Marca 2018 Panowie, szybka pomoc Felga 18 cali, 9J szerokości, et 35 i do tego opona 225/40 - zestaw do B7 na zawiasie eibacha pro-kit. Wejdzie to do A4 czy nie da rady? Niestety nie mam nigdzie pod ręką felgi 18 9J, żeby to sprawdzić samemu ;/ Z góry dzięki
Norbas Opublikowano 29 Marca 2018 Opublikowano 29 Marca 2018 W dniu 25.03.2018 o 18:59, maximdj napisał: Panowie, szybka pomoc Felga 18 cali, 9J szerokości, et 35 i do tego opona 225/40 - zestaw do B7 na zawiasie eibacha pro-kit. Wejdzie to do A4 czy nie da rady? Niestety nie mam nigdzie pod ręką felgi 18 9J, żeby to sprawdzić samemu ;/ Z góry dzięki 19” et35 9j z opona 235/35 nie obciera także twój zestaw tez nie powinien
muunv Opublikowano 30 Marca 2018 Opublikowano 30 Marca 2018 Panowie, szybka pomoc [emoji6] Felga 18 cali, 9J szerokości, et 35 i do tego opona 225/40 - zestaw do B7 na zawiasie eibacha pro-kit. Wejdzie to do A4 czy nie da rady? Niestety nie mam nigdzie pod ręką felgi 18 9J, żeby to sprawdzić samemu ;/ Z góry dzięki [emoji6] Ladnie wejdzie. O nic sie nie martw Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
maximdj Opublikowano 1 Kwietnia 2018 Opublikowano 1 Kwietnia 2018 Dzięki Panowie za pomoc, koło kupione
uls1 Opublikowano 3 Kwietnia 2018 Opublikowano 3 Kwietnia 2018 (edytowane) Panowie szybkie pytanko, lato- 235/45/17 zima-205/55/16 Jaki rozmiar dojazdowki wybrać? Edytowane 3 Kwietnia 2018 przez uls1
Patryk94 Opublikowano 4 Maja 2018 Opublikowano 4 Maja 2018 Cześć. Od paru miesięcy walczę z wibracjami auta od 140km/h w górę, kola proste, opony kupilem nawet drogie na probe i nadal jest to samo, zawieszenie sprawdzone na stacji i jest ok. Dziś przy zakladaniu felgi zauważyłem luz między piasta a felga okolo 1mm góra- dół, przód-tyl. Felga ma otwór 73.1 piasta 57.1 tylko ..... piasta ma kołnierz grubości 3mm okolo 1cm od tarczy a przy samej tarczy jest mniejszy wymiar. Jak to zniwelowac ? Pierscien centrujacy o mniejszej srednicy nie wchodzi w gre bo nie da sie go wcisnac......
afroo. Opublikowano 4 Maja 2018 Opublikowano 4 Maja 2018 Wymień pierścienie centrujące jeśli jest luz. Pierścień centrujący musi ciasno siedzieć zarówno na piaście, jak i w feldze.
Patryk94 Opublikowano 4 Maja 2018 Opublikowano 4 Maja 2018 Tak tylko piasta wyglada tak, patrzac od przodu na nia: Pierwszy wymiar 56.1 Potem ten centrujacy 57.1 I potem znowu 56.1 do samej tarczy I problem taki ze nie wcisne pierscienia o srednicy 56.1 przez 57.1 bo pekaja....
afroo. Opublikowano 4 Maja 2018 Opublikowano 4 Maja 2018 Pierścień ma być 57.1 bo dostatecznie opiera się o kołnierz. Twoje pewnie są już trochę wyrobione więc kup za parę zł nowy komplet i sprawdź spasowanie.
Patryk94 Opublikowano 4 Maja 2018 Opublikowano 4 Maja 2018 Zrobione na sztywno. Wibracja dalej powstaje podczas jazdy z jedna prędkością 140km/h. Tzn rozpędzam się do 140 nie ma nic, ustawie tempomat albo trzymam gaz w jednej pozycji i po około jednym km pojawia sie wibracja, i znowu przyspieszając wibracja ginie..... mam juz tego dość
SiMsOneQ Opublikowano 5 Maja 2018 Opublikowano 5 Maja 2018 Słuchajcie potrzebuje małej rady, szukam dojazdówki, obecnie mam założone felgi 18, więc dojazdówka chyba też musi być na 18, chodzi mi o ET, jakie powinno być? Jaki profil opony? Nie bardzo orientuje się w temacie.
Fido Opublikowano 5 Maja 2018 Opublikowano 5 Maja 2018 Jak robisz długie trasy to zapas najlepiej identyczny.
SiMsOneQ Opublikowano 5 Maja 2018 Opublikowano 5 Maja 2018 Tutaj nie chodzi o długie trasy, chciałbym mieć dojazdówkę, tak żeby w przypadku problemów dojechać gdzieś do wulkanizatora. W tej chwili mam opony 225/40/18. Stąd pytanie jaka powinna być dojazdówka? - dodam, że napęd Quattro.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się