medik Opublikowano 6 Marca 2014 Opublikowano 6 Marca 2014 a gdybyś wiedział, że były wyząbkowane też byś kupił....?
pioteros Opublikowano 6 Marca 2014 Opublikowano 6 Marca 2014 opony naprawione wiec o co chodzi, zasada taka sama jak w przypadku aut napedzanych na jedna oś, delikatnie przypalenie kapcia wyrównuje opony idealnie z wszelkich ząbków i opona wtedy nie różni się od innych niewyząbkowanych używek
Gość Opublikowano 6 Marca 2014 Opublikowano 6 Marca 2014 Rysiek ale Ty druciarz jesteś Kupilem opony i okazalo sie ze sa wyzabkowane. Miesa w cholere ale nie dalo si jezdzic bo wyly. Wywalic szkoda a wlascicel kasy nie chcial oddac. wyząbkowane opony da się naprawić pod warunkiem, że bieżnik jest jeszcze w miarę wysoki, są w Polsce już firmy z profesjonalnymi maszynami które się podejmą naprawy. W ten sposób naprawiłem moje huczące uniroyale rainsport 2, kupiłem nówki mniej więcej 4 lata temu, mam avant'a i w zasadzie śmigam w trasach solo bez obciążenia, co roku zamieniałem tył z przodem i w ten sposób po 4 latach miałem huczące wszystkie cztery oponki, za 75zł od sztuki zostały profesjonalnie naprawione, huczenie już nie występuje a opony jeszcze z dwa sezony posłużą i wcale nie uważam tego za druciarstwo
Buba Opublikowano 7 Marca 2014 Opublikowano 7 Marca 2014 a gdybyś wiedział, że były wyząbkowane też byś kupił....? raczej nie. ale dzięki temu teraz wiem jak sobie z tym poradzić i myślę że wielu osobom to pomorze bo czasami człowiek wywala dobre opony a można ogarnąć temat bez żadnego problemu:wink: ---------- Post dopisany at 08:50 ---------- Poprzedni post napisany at 08:47 ---------- Rysiek ale Ty druciarz jesteś Kupilem opony i okazalo sie ze sa wyzabkowane. Miesa w cholere ale nie dalo si jezdzic bo wyly. Wywalic szkoda a wlascicel kasy nie chcial oddac. wyząbkowane opony da się naprawić pod warunkiem, że bieżnik jest jeszcze w miarę wysoki, są w Polsce już firmy z profesjonalnymi maszynami które się podejmą naprawy. W ten sposób naprawiłem moje huczące uniroyale rainsport 2, kupiłem nówki mniej więcej 4 lata temu, mam avant'a i w zasadzie śmigam w trasach solo bez obciążenia, co roku zamieniałem tył z przodem i w ten sposób po 4 latach miałem huczące wszystkie cztery oponki, za 75zł od sztuki zostały profesjonalnie naprawione, huczenie już nie występuje a opony jeszcze z dwa sezony posłużą i wcale nie uważam tego za druciarstwo z tego co się wtedy orientowałem to są dwie maszyny w pl które to robią. zasada działania praktycznie taka sama jak u mnie. Różnica tylko w cenie bo papier kosztuje kilka złotych a tam mi powiedzieli 50zł/szt:facepalm:
Gość Opublikowano 7 Marca 2014 Opublikowano 7 Marca 2014 naprawiałem w tamte wakacje, koleś mówił, że w Polsce są 3 albo cztery maszyny, ma kontakt mailowy z każdym z nich bo wymieniają się informacjami na temat twardości gumy w zależności od marki.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się