SebolA4 1 Opublikowano 14 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2015 Jeśli pracujesz w NL to pewnie będziesz robił trasy po autostradach. Więc zastanów się dodatkowo czy 130 KM (2.0 ALT) w aucie ok. 1550kg (licząc instalację LPG i bak LPG zatankowany do pełna) będzie jechało, że o dolewce oleju w większości przy LPG w ALT nie wspomnę po takiej trasie. Seria 1.8T 163KM nie ma lekko z klocem B6 czy B7, a co dopiero 2.0. Zawsze w 1.8T za śmieszy pieniądz zrobisz te 180-190 KM i masz spalanie LPG na dobrym poziomie w porównaniu do tego co oferuje auto pod względem przyspieszenia z turbo. P.S. Nie wiem czym jeździłeś wcześniej i jakie miało to przyspieszenie bo może dla Ciebie 130KM będzie ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tweak 2 Opublikowano 14 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2015 Jeśli pracujesz w NL to pewnie będziesz robił trasy po autostradach. Więc zastanów się dodatkowo czy 130 KM (2.0 ALT) w aucie ok. 1550kg (licząc instalację LPG i bak LPG zatankowany do pełna) będzie jechało, że o dolewce oleju w większości przy LPG w ALT nie wspomnę po takiej trasie. Seria 1.8T 163KM nie ma lekko z klocem B6 czy B7, a co dopiero 2.0. Zawsze w 1.8T za śmieszy pieniądz zrobisz te 180-190 KM i masz spalanie LPG na dobrym poziomie w porównaniu do tego co oferuje auto pod względem przyspieszenia z turbo. P.S. Nie wiem czym jeździłeś wcześniej i jakie miało to przyspieszenie bo może dla Ciebie 130KM będzie ok. To w zasadzie po co brać silniki do 2.0. Może lepiej pokusić się o 2.4 v6 170 km? Nie będzie wyżyłowany i trochę mocy też będzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SebolA4 1 Opublikowano 14 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2015 Jeśli pracujesz w NL to pewnie będziesz robił trasy po autostradach. Więc zastanów się dodatkowo czy 130 KM (2.0 ALT) w aucie ok. 1550kg (licząc instalację LPG i bak LPG zatankowany do pełna) będzie jechało, że o dolewce oleju w większości przy LPG w ALT nie wspomnę po takiej trasie. Seria 1.8T 163KM nie ma lekko z klocem B6 czy B7, a co dopiero 2.0. Zawsze w 1.8T za śmieszy pieniądz zrobisz te 180-190 KM i masz spalanie LPG na dobrym poziomie w porównaniu do tego co oferuje auto pod względem przyspieszenia z turbo. P.S. Nie wiem czym jeździłeś wcześniej i jakie miało to przyspieszenie bo może dla Ciebie 130KM będzie ok. To w zasadzie po co brać silniki do 2.0. Może lepiej pokusić się o 2.4 v6 170 km? Nie będzie wyżyłowany i trochę mocy też będzie. Oooo widzisz..... Zapomniałem o nim. Też dobra droga , chodź nie jest ich dużo na naszym rynku tak jak 1.8T, może w NL więcej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enzo83 0 Opublikowano 14 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2015 (edytowane) Jeśli pracujesz w NL to pewnie będziesz robił trasy po autostradach. Więc zastanów się dodatkowo czy 130 KM (2.0 ALT) w aucie ok. 1550kg (licząc instalację LPG i bak LPG zatankowany do pełna) będzie jechało, że o dolewce oleju w większości przy LPG w ALT nie wspomnę po takiej trasie. Seria 1.8T 163KM nie ma lekko z klocem B6 czy B7, a co dopiero 2.0. Zawsze w 1.8T za śmieszy pieniądz zrobisz te 180-190 KM i masz spalanie LPG na dobrym poziomie w porównaniu do tego co oferuje auto pod względem przyspieszenia z turbo. P.S. Nie wiem czym jeździłeś wcześniej i jakie miało to przyspieszenie bo może dla Ciebie 130KM będzie ok. To w zasadzie po co brać silniki do 2.0. Może lepiej pokusić się o 2.4 v6 170 km? Nie będzie wyżyłowany i trochę mocy też będzie. Panowie kolega chce kupić a4 b7,a w tej budzie nie było silnika 2,4 v6 170 km z tego co wiem Edytowane 14 Lutego 2015 przez enzo83 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirek31071977 13 Opublikowano 14 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2015 Tylko i wyłącznie 1,8T koledze zostaje chyba,że do B6 się cofnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros 20 Opublikowano 14 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2015 to niech bierze 4.2 S4 B7 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabanmat 6 Opublikowano 17 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2015 Panowie a jak oceniacie motor 1.6 pod LPG w B6 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skorpio511 1 Opublikowano 25 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2015 1,6 pod LPG jak najbardziej prosty silnik 8 zaworów nie ma się co zepsuć. Jeżeli nie zależy Ci na super osiągach a tylko na przemieszczaniu z punktu A do punktu B to się nadaje. Spalanie na trasie przy spokojnej jeździe 8 - 8,5 litra max co mi spalił jak do tej pory to 11,5 l. LPG w mieście. Tylko pamiętaj z dynamiką szału nie ma - wręcz zapomnij o dynamice ale jak zredukujesz do 3 to nawet się zbiera ale wtedy kręcisz go do 6000 obrotów aby coś wyprzedzić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
orionek65 1 Opublikowano 25 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2015 Tylko 1.8T , a jak w Holandii nie możesz znaleźć to masz blisko do Niemiec, sam sprowadzałem pół roku temu z Niemiec i wcale ich tak mało nie jest jak w NL Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabanmat 6 Opublikowano 28 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2015 Mnie osobiście w 1.8T odstrasza turbosprężarka, podciśnienia, koło dwumasowe.. Czyli przypadłości 1.9TDI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiekml 19 Opublikowano 1 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2015 no,straszne rzeczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się