galka90 Opublikowano 9 Marca 2014 Opublikowano 9 Marca 2014 Z tego patrzyłem na pierwszy rzut ok to połączenie ok, brakuje aby właśnie podpięcia pod trójnik koło gruszek. A jak zmieniasz te węże to weź pod uwagę że one są dość spore i takie muszą być bodajże 15 albo 16 mm. Tylko jak będziesz demontował je i odpinał od tej okrągłej puszki to uważaj żeby nie uwalić tego z wału, bo potem trzeba wyjmować cały dolot A ten egr to podobno to http://img14.allegroimg.pl/photos/oryginal/39/65/90/97/3965909770 ale też gdzieś wyczytałem ze w 3.0 nie ma tego, poza tym jest na głowicy i idzie do tych grzybków powietrze z podciśnieniem z pompy...ale kij tam dla mnie egr-a nie ma u nas i to właśnie nie jest EGR tylko zawór do systemu powietrza wtórnego które mylą z EGR i ja też myliłem na forum mnie sprostowano:P ASN nie ma egr i kropka.
q3marcin Opublikowano 10 Marca 2014 Autor Opublikowano 10 Marca 2014 Wymienilem przewody od podcisnienia i poki co jest poprawa Takze WIELKIE DZIEKI ZA POMOC ) galka90, tomeklpu WIELKIE DZIEXXXXXX Jeszcze takie pytanko.... Jak samochod chodzi na wolnych obrotach to czyc takie drgania... myslalem ze to moze poduszka pod silnikiem ale wtedy przy gaszeniu by nim calym telepalo, a takiego objawu nie ma... moze jakas podpowiedz czego szukac ??
galka90 Opublikowano 10 Marca 2014 Opublikowano 10 Marca 2014 a silnik sam w sobie równo pracuje bez nawet delikatnych falowań??
galka90 Opublikowano 10 Marca 2014 Opublikowano 10 Marca 2014 a po dźwięku nie ma nie równej delikatnie pracy i to jest na zimnym czy zawsze??
q3marcin Opublikowano 10 Marca 2014 Autor Opublikowano 10 Marca 2014 wydaje mi sie ze silnik normalnie chodzi... nie mam porownania bo wczesniej nie mialem ASN ;/
galka90 Opublikowano 10 Marca 2014 Opublikowano 10 Marca 2014 to obawiam się, że to dwumas powoli daje o sobie znać jeśli to co piszesz to jedyne objawy
tomeklpu Opublikowano 10 Marca 2014 Opublikowano 10 Marca 2014 to obawiam się, że to dwumas powoli daje o sobie znać jeśli to co piszesz to jedyne objawy Chyba nie do końca u mnie też jest do wymiany i jak puszcze sprzęgło to wyraznie słychać dwumasę, ale nie mam objawów drgań czy coś takiego. Masz gaz wymieniałeś rozrząd?
powaguspisz Opublikowano 10 Marca 2014 Opublikowano 10 Marca 2014 przyłączę się, bo mam podobny objaw, a mianowicie obroty są ok, auto w/g mnie jak już je znam pracuje normalnie, cicho spokojnie a delikatnie jak by ale to delikatnie na postoju kuleje, czuć takie dziwne drgnięcie, poduszki sa nowe, i to może być objaw dwu masy ??
galka90 Opublikowano 10 Marca 2014 Opublikowano 10 Marca 2014 z dwumasą jest różnie czasem drży buda i drążek zmiany biegów, mocno wywalona będzie stukać i szarpać, często w parze zacznie się sprzęgło ślizgać nawet jak było dobre to dwumas je zniszczy do końca. ASN często mają problemy z nierówną pracą mój też zakuleje czasem ale to naprawdę sporadycznie z tego co mi się wydaje ten typ tak ma można szukać błędów wszędzie rozrząd przepływka czujniki położenia wału temperatury i wiele innych może czasem zadrżeć zmniejszając lub zwiększając obroty a obrotomierz zmian nie wyłapie bo będą na tyle małe. Puki objawy nie są jakieś naprawdę martwiące to lepiej nie ruszać bo mozna wiele kasy i czasu stracić, a nic się nie dowiedzieć, bo nawet w ASO tego nie rozwiążą.
q3marcin Opublikowano 11 Marca 2014 Autor Opublikowano 11 Marca 2014 ale u mnie jest automat wiec chyba dwumas mnie nie dotyczy.... wlasnie caly czas mnie zastanawia ten rozrzad bo ponoc byl wymieniany 30tys. km temu, a ostatnio mi na DELPHI pokazalo blad czujnika polozenia walu a jest NOWY.... wydaje mi sie ze to moze byc zle ustawiony rozrzad jak myslicie.... ???? ---------- Post dopisany at 01:15 ---------- Poprzedni post napisany at 01:14 ---------- Sama benzyna, bez gazoliny
Robero321 Opublikowano 11 Marca 2014 Opublikowano 11 Marca 2014 Dokładnie chyba żaden z kolegów nie zwrócił uwagi że masz Tiptronika a tam nie ma dwumasu. Na marginesie EGR a tez nie ma za to jest zawór kombinowanay i tak dokładnie się on nazywa a co poniektórzy go nazywają EGRem. Kolego musisz zrobić porządne logi statyczne i dynamiczne czyli podczas jazdy bez tego równie dobrze można wróżyć z kart.
galka90 Opublikowano 11 Marca 2014 Opublikowano 11 Marca 2014 tak zgadza się nie zwróciłem uwagi że masz tiptronic:P a po zmianie czujnika położenia wału błąd wykasowany został?? Logi w takim wypadku to podstawa, ale źle ustawiony rozrząd więcej by powodował niż tylko delikatne trzęsienie budy.
q3marcin Opublikowano 12 Marca 2014 Autor Opublikowano 12 Marca 2014 Tak po wymianie czujnika blad zostal skasowany... pozniej byl tez jakis blad ze cos tam nie tak na 4 cylindrze ale po wykasowaniu nie wyskoczyl.... to takim normalnym VAGIEM mozna zrobic te logi statyczne i dynamiczne ?? bo nigdy tego nie robilem... ---------- Post dopisany 12-03-2014 at 11:56 ---------- Poprzedni post napisany 11-03-2014 at 09:56 ---------- moze byc to wina swiec ??
powaguspisz Opublikowano 12 Marca 2014 Opublikowano 12 Marca 2014 q3marcin - wiesz zastanawiam się bo kminiłem dzisiaj temat u siebie, i chyba padło na świece oraz może delikatnie na wolnych obrotach zaczynać kuleć jedna z cewek, zmieniałem wszystkie deczko ponad 2 lata wstecz, a że śmigam na LPG, mogło już je nadwyrężyć, choć wszystkie to BERU jednak LPG robi swoje. Ja zaczynam od świec, i sprawdzeniu jak mają się cewki, bo nic innego nie było wcześniej a takie delikatne ale to trzeba się wczuć drgania pojawiły się niedawno zimą, wcześniej tego nie miałem, a że pedantycznie podchodzę to samochodu wyczuwam wszystko co w nim na daną chwilę jest nie tak
q3marcin Opublikowano 13 Marca 2014 Autor Opublikowano 13 Marca 2014 no wlasnie takze chyba i ja zaczne od wymiany swiec
galka90 Opublikowano 13 Marca 2014 Opublikowano 13 Marca 2014 najtaniej i najlepiej zrób te logi dynamiczne źle działające świece powinny wyjść w tym a nie będziesz kasy na darmo wydawał jak zrobić logi jest na forum i zrobisz każdym vagiem który się połączy z silnikiem
grzesieknow1989 Opublikowano 20 Maja 2015 Opublikowano 20 Maja 2015 (edytowane) Witam, mam podobny problem z obrotami. Otóż po wciśnięciu gazu wskazówka wskakuje na obroty, po czym przy trzymającym cały czas pedale gazu obroty spadają. Po puszczeniu gazu obroty spadają do 500 i dopiero odbijają do 900. Związane jest to z świecącą kontrolką ESP. Gdy zgaśnie problem znika (jaki to może mieć związek?). W najbliższych dniach dopiero będę mógł podpiąć auto do kompa, póki co proszę o sugestie na podstawie przesłanych informacji. Edytowane 20 Maja 2015 przez grzesieknow1989
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się