Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Nie rowne obroty, EPC PROBLEMM


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Z tego patrzyłem na pierwszy rzut ok to połączenie ok, brakuje aby właśnie podpięcia pod trójnik koło gruszek.

A jak zmieniasz te węże to weź pod uwagę że one są dość spore i takie muszą być bodajże 15 albo 16 mm. Tylko jak będziesz demontował je i odpinał od tej okrągłej puszki to uważaj żeby nie uwalić tego z wału, bo potem trzeba wyjmować cały dolot :facepalm:

A ten egr to podobno to

http://img14.allegroimg.pl/photos/oryginal/39/65/90/97/3965909770

ale też gdzieś wyczytałem ze w 3.0 nie ma tego, poza tym jest na głowicy i idzie do tych grzybków powietrze z podciśnieniem z pompy...ale kij tam dla mnie egr-a nie ma u nas ;)

i to właśnie nie jest EGR tylko zawór do systemu powietrza wtórnego które mylą z EGR i ja też myliłem na forum mnie sprostowano:P ASN nie ma egr i kropka.

Opublikowano

Wymienilem przewody od podcisnienia i poki co jest poprawa ;)

Takze WIELKIE DZIEKI ZA POMOC ;))

galka90, tomeklpu WIELKIE DZIEXXXXXX

Jeszcze takie pytanko.... Jak samochod chodzi na wolnych obrotach to czyc takie drgania... myslalem ze to moze poduszka pod silnikiem ale wtedy przy gaszeniu by nim calym telepalo, a takiego objawu nie ma... moze jakas podpowiedz czego szukac ?? ;)

Opublikowano

a silnik sam w sobie równo pracuje bez nawet delikatnych falowań??

Opublikowano

a po dźwięku nie ma nie równej delikatnie pracy i to jest na zimnym czy zawsze??

Opublikowano

to obawiam się, że to dwumas powoli daje o sobie znać jeśli to co piszesz to jedyne objawy

Opublikowano
to obawiam się, że to dwumas powoli daje o sobie znać jeśli to co piszesz to jedyne objawy

Chyba nie do końca u mnie też jest do wymiany i jak puszcze sprzęgło to wyraznie słychać dwumasę, ale nie mam objawów drgań czy coś takiego.

Masz gaz wymieniałeś rozrząd?

Opublikowano

przyłączę się, bo mam podobny objaw, a mianowicie obroty są ok, auto w/g mnie jak już je znam pracuje normalnie, cicho spokojnie a delikatnie jak by ale to delikatnie na postoju kuleje, czuć takie dziwne drgnięcie, poduszki sa nowe, i to może być objaw dwu masy ??

Opublikowano

z dwumasą jest różnie czasem drży buda i drążek zmiany biegów, mocno wywalona będzie stukać i szarpać, często w parze zacznie się sprzęgło ślizgać nawet jak było dobre to dwumas je zniszczy do końca. ASN często mają problemy z nierówną pracą mój też zakuleje czasem ale to naprawdę sporadycznie z tego co mi się wydaje ten typ tak ma można szukać błędów wszędzie rozrząd przepływka czujniki położenia wału temperatury i wiele innych może czasem zadrżeć zmniejszając lub zwiększając obroty a obrotomierz zmian nie wyłapie bo będą na tyle małe. Puki objawy nie są jakieś naprawdę martwiące to lepiej nie ruszać bo mozna wiele kasy i czasu stracić, a nic się nie dowiedzieć, bo nawet w ASO tego nie rozwiążą.

Opublikowano

ale u mnie jest automat wiec chyba dwumas mnie nie dotyczy....

wlasnie caly czas mnie zastanawia ten rozrzad bo ponoc byl wymieniany 30tys. km temu, a ostatnio mi na DELPHI pokazalo blad czujnika polozenia walu a jest NOWY....

wydaje mi sie ze to moze byc zle ustawiony rozrzad jak myslicie.... ????

---------- Post dopisany at 01:15 ---------- Poprzedni post napisany at 01:14 ----------

Sama benzyna, bez gazoliny ;)

Opublikowano

Dokładnie chyba żaden z kolegów nie zwrócił uwagi że masz Tiptronika a tam nie ma dwumasu. Na marginesie EGR a tez nie ma za to jest zawór kombinowanay i tak dokładnie się on nazywa a co poniektórzy go nazywają EGRem.

Kolego musisz zrobić porządne logi statyczne i dynamiczne czyli podczas jazdy bez tego równie dobrze można wróżyć z kart.

Opublikowano

tak zgadza się nie zwróciłem uwagi że masz tiptronic:P a po zmianie czujnika położenia wału błąd wykasowany został?? Logi w takim wypadku to podstawa, ale źle ustawiony rozrząd więcej by powodował niż tylko delikatne trzęsienie budy.

Opublikowano

Tak po wymianie czujnika blad zostal skasowany... pozniej byl tez jakis blad ze cos tam nie tak na 4 cylindrze ale po wykasowaniu nie wyskoczyl....

to takim normalnym VAGIEM mozna zrobic te logi statyczne i dynamiczne ?? bo nigdy tego nie robilem...

---------- Post dopisany 12-03-2014 at 11:56 ---------- Poprzedni post napisany 11-03-2014 at 09:56 ----------

moze byc to wina swiec ??

Opublikowano

q3marcin - wiesz zastanawiam się bo kminiłem dzisiaj temat u siebie, i chyba padło na świece oraz może delikatnie na wolnych obrotach zaczynać kuleć jedna z cewek, zmieniałem wszystkie deczko ponad 2 lata wstecz, a że śmigam na LPG, mogło już je nadwyrężyć, choć wszystkie to BERU jednak LPG robi swoje.

Ja zaczynam od świec, i sprawdzeniu jak mają się cewki, bo nic innego nie było wcześniej a takie delikatne ale to trzeba się wczuć drgania pojawiły się niedawno zimą, wcześniej tego nie miałem, a że pedantycznie podchodzę to samochodu wyczuwam wszystko co w nim na daną chwilę jest nie tak :)

Opublikowano

najtaniej i najlepiej zrób te logi dynamiczne źle działające świece powinny wyjść w tym a nie będziesz kasy na darmo wydawał jak zrobić logi jest na forum i zrobisz każdym vagiem który się połączy z silnikiem

Opublikowano (edytowane)

Witam,

mam podobny problem z obrotami.

Otóż po wciśnięciu gazu wskazówka wskakuje na obroty, po czym przy trzymającym cały czas pedale gazu obroty spadają. Po puszczeniu gazu obroty spadają do 500 i dopiero odbijają do 900.

Związane jest to z świecącą kontrolką ESP. Gdy zgaśnie problem znika (jaki to może mieć związek?).

W najbliższych dniach dopiero będę mógł podpiąć auto do kompa, póki co proszę o sugestie na podstawie przesłanych informacji.

Edytowane przez grzesieknow1989

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...