Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Temat odnośnie kół do Audi A4 B5


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

uparles się tej swojej setki.... :) a nawet jak do setki będzie tak samo to nie w mówisz mi ze na przykład w czasie redukcji na dwójce do odciny tez szersza opona będzie "szybsza"

Opublikowano

jeśli bedzie dokładnie taka sama a jedynie szerokość wieksza nie przekonam sie dopóki ktoś ze stoperem mi tego nie udowodni ze szersza opona bedzie jak to napisałeś "wolniejsza do setki"

Pewnie będzie, bo inne opory toczenia. Inna sprawa czy idzie to zauważyć bez stopera i po co to w ogóle roztrząsać?

Opublikowano

Bruno w sumie dobrze mówi, po co to roztrząsać ;)

Ja wiem że u mnie nie ma najmniejszej różnicy miedzy 185 a 225. Może baardzo delikatna. ale nie na tyle zeby to czuć faktycznie i zebym z zamkniętymi oczami powiedział że to jest wąska opona.

Opublikowano

ja mam zimę 185 a lato 205 oponke no i zimą czuć mniejsze spalanie i dłużej przyczepności trzeba szukać :naughty:

a powiedzcie Panowie czy przy feldze 7.5J i oponie 205/50/17 rant ochronny jeszcze spełnia swoją funkcje czy nie bardzo? bo nie wiem czy szukać opon z rantem bo to jednak różnica w cenie spora ;)

Opublikowano

No spalanie to tak. Zgodze sie zemniejsze na 185 niz na szerszej:)

Opublikowano

Panowie nie wygłupie się jak wrzucę na r18 8j opony 215/40? Mam teraz 235/40 tył i 225/40 przód ale jest za szeroko i moje 1.8 lekko nie daje rady. Muszę wysoko kręcić motor żeby coś jechało. Do tego spalanie w mieście to jakieś 14l . W trasie do 9 schodzi.

Wpadły mi w oko nówki opony Yokohama Parada spec 2. Opory toczenia w miarę ale podobno na suchej nawierzchni oponki urywają łeb i jakoś szybko się nie kończą. Boje się tylko czy to nie za niski profil.

Opublikowano

Panowie nie wygłupie się jak wrzucę na r18 8j opony 215/40?

Myśle że bardzo nie, ale bedziesz miał juz taki sympatyczny naciąg :)


No dobrze, a moje 225/45/r17 to dobra opona jak na moje 1.8T ?

Opublikowano

Panowie z tego co wyczytałem przy zawieszeniu 1BA można wrzucić koło 17" czy może ktoś potwierdzić, a może ktoś z Was ma założone 17-ki na 1BA i dysponuje jakimiś zdjęciami.

Opublikowano

Można nawet 19 czy 20 cali, ale po co, skoro na 1BA, to taka koza, że duża felga nie dość, że nie pomoże, to jeszcze pogorszy wygląd.

A skoro 17-ką nie poprawisz wyglądu, to nie ma sensu jej kupować.

W mojej ocenie 1BE to absolutne minimum, od którego trzeba zacząć, ew. sprężyny -30 lub -40, albo zwyczajnie gwint.

Innymi słowy: Gleba to nie wszystko, ale wszystko bez gleby to ch*j.

Opublikowano

Popieram. Bez gleby nie ma sensu bawić się w koło. Minimum to Eibach pro kit -30 ale i to mało. Polecam Vogtlanda -35 albo coś z -40. Nie bójcie się aż tak masakrycznie na kole 17 i takiej glebie nie stracisz masakrycznie na komforcie a właściwości jezdne poprawią się znacznie. Pod warunkiem porządnych amorów i sprężyn. Jazda na 1BA to pomyłka.

Opublikowano (edytowane)

No właśnie nie chciałem nic obniżać bo bałem się że wtedy zapomnę o komforcie zresztą nawet dobry gwint (obniżenie) i nawet ta minimalna 17" na pewno poprawi właściwości jezdne ale niski profil tak czy tak będzie odczuwalny. Ciekawi mnie jak to na 17 by wyglądało (1BA)?

1BA może i pomyłka ale przemieszczam się po raczej bezdrożach i obniżenie tu pewnie też mija się z celem. OK w takim razie żeby zbytnio nie zepsuć komfortu i za bardzo nie zglebić auta (krawężniki itp) a uzyskać dobry efekt z 17/18" Eibach Pro Kit byłby tym dobrym rozwiązaniem (amory,sprężyny) ? czy lepiej =====. http://allegro.pl/sportowe-zawieszenie-vogtland-audi-a4-typ-8d-b5-i4932684869.html

Edytowane przez kam2
Opublikowano (edytowane)

Tak. Jak 17 to opona 205/50 i raczej nie szersze felgi niż 7j żeby naciągu nie było.

Edytowane przez Mesiah
Opublikowano (edytowane)

OK więc będę działał w temacie. Dzięki za uwagi. Jeszcze myślę nad jedną rzeczą a mianowicie będzie ten Votgland przyjdzie zima i będę chciał założyć Ori 16" (mam kilka kompletów) czy w drugą stronę na obniżonym 16" nie będzie jakoś dziwnie wyglądać ?

Mesiah widziałem foto Twojej co tam konkretnie jest za zawias i koło ?

Edytowane przez kam2
Opublikowano (edytowane)

Nie będzie dziwnie wyglądać a nawet lepiej niż na ori. Najlepiej załatw sobie na zimę dystanse albo stalówki z małym ET żeby kółko ładnie licowało się z błotnikiem. To samo tyczy się felg. Albo małe ET albo dystanse. Schowane koła to popelina ( i w prowadzeniu i w wyglądzie). Ogólnie zimą na -30 czy tam -35 nie będzie ani brzydko ani za pług nie powinieneś robić.

Edytowane przez Mesiah
Opublikowano

A to to fakt jak koło jest schowane to wszystko tarci urok nawet bez gleby z małym ET wszystko inaczej wygląda. THX

Opublikowano

Mesiah widziałem foto Twojej co tam konkretnie jest za zawias i koło ?

To zdjęcie zaraz po kupnie auta. 18 ronala 8j z oponami 225/40. Zawias jeszcze wtedy pro kit i była popelina:) W tej chwili mam Weiteca sprężyny ale je sprzedaje bo są do diesla i silników V6 u mnie w 1.8 jest za lekki przód i mam motorówkę.

Tak siadło u mnie. W Twojej byłoby równo xD

http://pl.tinypic.com/view.php?pic=nl1vms&s=8#.VLe8FS6hS1t

No i springi wygodne jak na te obniżenie. Spodziewałem się betonu a po przesiadce z pro kita nie odczułem prawie żadnej różnicy. Dopiero przy H&R była przepaść.

Opublikowano

A ta fota po kupnie to jakie obniżenie względem serii...myślę jeszcze czy ten kit z -40 wystarczy mi i do 17" i 18" jak kiedyś zmienię zdanie :)

Opublikowano

pro kit to tylko i wyłącznie -30 i tak miałem. Jakbyś zobaczył zdjęcie z profilu bardziej to byś widział jaka koza była. Dla mnie za wysoko czy to 17 czy 18.

Opublikowano

Pany ja mam 1be zamówiłem koło 18stke 8j et45 jaką oponę na ta felge dac

Opublikowano

Pewnie standard 225/40 jeśli motor z tych słabszych to 215/40

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...