gregor10 Opublikowano 17 Marca 2014 Opublikowano 17 Marca 2014 Łukasz13- Soft jest ok i nie wysypuje się ze sterownika jak ziemniaki z koszyka właśnie że nie jest ok. czytaj niżej.Panowie mam dla Was nowinę. Soft sie nie wsypał (JEST TO MOŻLIWE ale nie w tym konkretnym przypadku , szansa nikła, ale mniejsza o to), natomiast wysypał się komuś mózg jak robił tego softa delikatnie mówiąc. Inaczej mówiąc nie miał pojęcia o tym co robi. Kwitując: 1.Soft był zwalony. Nie miało prawa to dzialać poprawnie na tym sofcie. Info potwierdzone 100%. 2.Nie jest to MTM, to moja opinia można się z nią nie zgadzać. 3.Należy zrobić dobry program 1 bar, a nawet i więcej jesli tylko sprzegło i turbo wydala, i nie ma prawa nie działać czy się wysypywać. Raz a porządnie, nie ma mowy o tym że się okaże znowu że coś nie działa. Inaczej tuner daje d*py.Proste. Pytanie bonus - Czy przed wystąpieniem usterki szarpania wymieniane było cokolwiek w samochodzie ? Pozdr!
Łukasz13 Opublikowano 18 Marca 2014 Opublikowano 18 Marca 2014 Tzn. oglądałeś ten wsad że takie opinie wydajesz tak? to powiedz co było przyczyna tego szarpania bo jestem ciekaw?
tarq Opublikowano 28 Marca 2014 Autor Opublikowano 28 Marca 2014 auto odkąd je kupiłem miało małe zacięcie ok 4 tys obr coś jak by włączała się benzyna wspomagając LPG ale to straszne nie było prawie nie odczuwalne, po 2 tyg jazdy było już gorzej było mocne szarpnięcie, zdecydowałem się że usuwam blow off bo może to jego wina, została założona DVka oryginalna, no i zaczęło się, od tego dnia auto dostało czkawke od 2700 do 4000 nigdy wcześniej tak nie miało. Później wywaliłem przelot zostawiając tylko DOWNPIPE 2.75` na seryjnym środkowym i końcowym, wywaliłem cały wielki FMIC na rzecz nówki SMIC jak w serii, później założyłem kolejny DV bo myślałem że ten jest kicha, no i nic do dziś dnia widzicie ile wymieniłem co zrobiłem i czkawka była ciągle. Z wiadomości od poprzednika wiem że jeździł 7 lat autem nigdy nie miał takich cyrków, dodam też może to ważne ze LPG zostało założone 2 mce temu, a więc miesiąc przed sprzedażą, wcześniej tylko benzyna... No ale byłem u gazownika, gaz jest lovato/landi renzo, ponoć mapy się pokrywały było to dzień po moim kupnie sprawdzane, wszystko do dziś w zasadzie jeśli chodzi o LPG chodzi idealnie, nie mam zastrzeżeń żadnych, no ale cokolwiek by nie mówić problem występuje na LPG i na PB bez znaczenia najmniejszego, kasowałem też korekty długoterminowe itp ---------- Post dopisany 26-03-2014 at 20:27 ---------- Poprzedni post napisany 18-03-2014 at 12:00 ---------- UWAGA UWAGA UWAGA UWAGA WAŻNA INFORMACJA - PO NIEZLICZONYCH GODZINACH PODMIAN/ZAMIAN/WYMIAN OSTATECZNIE ZOSTAŁ TYLKO REGULATOR PALIWA NA LISTWIE KTORY WYKLUCZALEM BO PRZECIEZ NA LPG TO NIE MA NIC DO RZECZY ? A JEDNAK MIALO !!! Winowajca: Auto zapierd$%^ jak złe bynajmniej dzisiaj, nie wiem co będzie jutro no ale szarpał zawsze i wszedzie, podmieniałem też softy na inne za co dziękuje tunerom Łukasz13 i ame-tuning, jako jedyni mocno pomogli, zgłębili temat, wysłali swoje próbne softy aby wyeliminować soft... oczywiście softy wgrałem ale też szarpało... tak więc na ta chwilę REGULATOR paliwa, jutro zaktualizuje ostatecznie ale chyba cudów juz nie będzie, dziś 30km testów i moc ciągle rozwijana płynnie, wrzucę logi pozniej ---------- Post dopisany 27-03-2014 at 23:06 ---------- Poprzedni post napisany 26-03-2014 at 20:27 ---------- dzisiejsze logi na sofcie od Łukasz13, paliwo PB Log (0 - 003,118) Log (1 - 002,033) Log (2 - 020,115) auto juz nie szarpie ale zobaczcie na sonde przy 3520rpm znowu na moment poszla na sam doł o co kaman ja sie pytam ? ---------- Post dopisany 28-03-2014 at 00:22 ---------- Poprzedni post napisany 27-03-2014 at 23:06 ---------- ja mam regulator 3 bar APu nie powinen miec 4 bar ? etka pokazuje mi ze 078133534c czyli 4 bar powinen tu siedziec a siedzi jak byk 3 bar !! ten drugi tez wlozylem 3 bar z listwy BEX ---------- Post dopisany at 10:20 ---------- Poprzedni post napisany at 00:22 ---------- Założyłem wtryski BEX do tego 3 barowego regulatora czyli 320ccm przy 3 BAR jak seria bex 190KM Auto gniecie jeszcze mocniej, płynniej, teraz w zasadzie nie mam zastrzeżen, log prawdę powie wieczorem Ale odzczucia są takie że auto idzie na jednym oddechu odkąd złapie ciąg do odcinki aż... Myśle że zbliżam się do końca aby auto było w 100% ogarnięte ! _
Pij1973 Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Tak dla potomności, bo sprawa wyjaśniona i naprawiona. Powodem bezowocnych zmagań z autem był czujnik ciśnienia doładowania G31. Sypał błędnymi sygnałami na podstawie których N75 ścinał ładowanie turbiny. Auto chodzi jak powinno i na seryjnym ECU, jak i na programie 200/300. Do wystrojenia jeszcze tylko LPG.
tarq Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Tak tzn regulator paliwa był głównym powodem braku mocy 2700-4200rpm i czkawki.... a powodem kolejnych szarpan losowych w dolnej partii obrotow był wyżej wymieniony G31 a wiec te dwie sprawy
Pij1973 Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Jutro montaż 4 barowego regulatora:banan: mam nadzieje że będzie jeszcze lepiej na benzynie, a co za tym idzie i na elpidżi ---------- Post dopisany 06-04-2014 at 18:36 ---------- Poprzedni post napisany 04-04-2014 at 21:52 ---------- Jutro montaż 4 barowego regulatora:banan: mam nadzieje że będzie jeszcze lepiej na benzynie, a co za tym idzie i na elpidżi Log po zmianie regulatora Log (0 - 002,033,115)
tarq Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 6 Kwietnia 2014 czasy wtrysków super jak na taka moc sonda tez elegancko doładowanie zadanie i aktualne tez spoko jednym słowem auto zdrowe !!
Pij1973 Opublikowano 14 Lipca 2014 Opublikowano 14 Lipca 2014 No Rafał też z loga zadowolony Jeszcze raz dzięki ps. proszę ze swojego profilu usunąć moje autko hahaha ---------- Post dopisany 12-07-2014 at 17:55 ---------- Poprzedni post napisany 06-04-2014 at 19:27 ---------- Dla potomnych - problem chyba rozwiązany, trzeba więcej pojeździć. Czujnik G31 wymieniony, szarpanie pozostało ale już dużo rzadziej. Zabrałem się za podłączenie czujnika i tu chyba był pies pogrzebany. Kiedyś auto miało duży IC pod zderzakiem, i ktoś dołożył 30 cm przewodów żeby sięgały. Oba łączenia zrobione druciarski na skrętke w koszulce termo kurczliwej ( w dwóch miejscach przewody już zaczęły się utleniać). Dziś rozwaliłem to wszystko, wywaliłem przełużkę i pożądnie zlutowałem połączenia. Na razie jest ok, ale mam nadzieję że po kilkuset km też będzie już wszystko w porządku. ---------- Post dopisany 14-07-2014 at 13:13 ---------- Poprzedni post napisany 12-07-2014 at 17:55 ---------- Świeży LOG po poprawce połączenia z G31 i sofie ame tuning VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
tarq Opublikowano 14 Lipca 2014 Autor Opublikowano 14 Lipca 2014 ładny log, ładnie napisany soft delikatny ale jak mowilem AME napisal mi go tylko do testów wiec pij1973 jak cos wiesz kto Ci ładnie program napisze
Pij1973 Opublikowano 14 Lipca 2014 Opublikowano 14 Lipca 2014 Niby delikatny ale pompuje tak samo jak ten poprzedni, z Rafałem stwierdziliśmy że poprzednie logi z kwietnia były robione przy niższych temperaturach zdecydowanie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się