grippen Opublikowano 23 Sierpnia 2008 Opublikowano 23 Sierpnia 2008 Witajcie Moja siostra kupiła sobie Meganke II 2002 chodzi ładnie tylko czasem trzeba dłużej kręcić rozrusznikiem przy odpalaniu na zimnym i na ciepłym pojechaliśmy do serwisu i był błąd czujnika położenia wału, kupiliśmy taki czujnik (Nie Ori) i jest jeszcze gorzej. moja prośba jest taka abyście napisali: 1. Jaki program do diagnostyki Renault 2. Interfejs aha jak w servisie byłem to kątem oka była nazwa takiego programu DD 2000 czy coś w tym stylu . Może ktoś z klubowiczów ma taki fejs program. Proszę o odpowiedź bo tak jeździć do serwisu to trochę szkoda kasy jak wiadomo co jest a oni za podpięcie kasują 120 zł
grippen Opublikowano 23 Sierpnia 2008 Autor Opublikowano 23 Sierpnia 2008 dzięki bryniu a mówiłem jej kup sobie audi (Audi nigdy się nie psuje ) ja nawet nie mam klucza do odkręcania kół :> tylko tak się zastanawiam co jest z tym czujnikiem pokazuje błąd ja si go zamieni na nowy nie ori to jest masakra. Z tego co wiem to w polsce jest mało z tym silnikiem Meganek
loco87 Opublikowano 23 Sierpnia 2008 Opublikowano 23 Sierpnia 2008 Proponuje zaczac od rzeczy najprostszej i najtanszej. Przekaznika swiec zarowych. Mam tylko pytanie w jakich syt. ciezko odpala ? tzw dluzej kreci. Gdy jezt zimny odpala tip top a gdy jest cieplo potrafi dluzej zakrecic ? Czy nie ma związku? Tak czy tak zorientowalbym sie o ten przekaznik. Potrafia niezle figle platac.
grippen Opublikowano 23 Sierpnia 2008 Autor Opublikowano 23 Sierpnia 2008 Z tego co piszesz podejrzewam jednak że pierdzieli się elektroniczna blokada kierownicy. Bryniu a co to ma wspólnego z odpalaniem
marewel Opublikowano 23 Sierpnia 2008 Opublikowano 23 Sierpnia 2008 Jak padaja wtryski objawy sa podobne,wymien ten czujnik na ori lub jakis uzywany.Zreszta sa 2 czujniki polozenia walka rozrzadu i polozenia walu.
tomaszu Opublikowano 23 Sierpnia 2008 Opublikowano 23 Sierpnia 2008 grippen, ile koni jest w tej megance? Bryniu, aleś mnie nastraszyła. Ja kupiłem niedawno Renówkę Trafic z takim samym silnikiem, tylko że 80KM. Póki co (odpukać nie ma problemów) i też nie słyszałem, żeby ludzie z tym mieli problemy. Ogólnie słyszałem, że to są dobre silniki. grippen, przyjedź do Radomia to zrobi się to po taniości - mam kumpla w serwisie.
grippen Opublikowano 23 Sierpnia 2008 Autor Opublikowano 23 Sierpnia 2008 Proponuje zaczac od rzeczy najprostszej i najtanszej. Przekaznika swiec zarowych. Mam tylko pytanie w jakich syt. ciezko odpala ? tzw dluzej kreci. Gdy jezt zimny odpala tip top a gdy jest cieplo potrafi dluzej zakrecic ? Czy nie ma związku? Tak czy tak zorientowalbym sie o ten przekaznik. Potrafia niezle figle platac. Świece żarowe grzeją na 100 % a z tym odpalaniem to jest różnie jak jest ciepły, zimny nie kiedy ładnie zapali błąd jest czujnika położenia wału nawet myśleliśmy że jest przestawiony rozrząd ale wymieniliśmy wszystko i tak samo jest. Zastanawiam się czy tam jest koło zwykłem zamachowe czy dwumas grippen, ile koni jest w tej megance? Bryniu, aleś mnie nastraszyła. Ja kupiłem niedawno Renówkę Trafic z takim samym silnikiem, tylko że 80KM. Póki co (odpukać nie ma problemów) i też nie słyszałem, żeby ludzie z tym mieli problemy. Ogólnie słyszałem, że to są dobre silniki. grippen, przyjedź do Radomia to zrobi się to po taniości - mam kumpla w serwisie. tam jest albo 102 albo 105 KM
kepasa Opublikowano 23 Sierpnia 2008 Opublikowano 23 Sierpnia 2008 Francuskie to są dobre wina fakt miałem Megane i jak nie czujniki w drzwiach padały ,to znów czujniki xenonów,to znów wtryski /zmora tej marki / a zawieszenie to wymieniałem kilka razy. A nie wspomnę o czujnikach w oponach te to wariowały non stop.Co prawda dużo było na gwarancji ale..... Też szybko sprzedałem może to były wady wieku dziecięcego :gwizdanie:
kepasa Opublikowano 23 Sierpnia 2008 Opublikowano 23 Sierpnia 2008 Brynia ma rację elektronika w tych samochodach to koszmar i wieczny problem.Są takie usterki że cos padło a przyczyna znajduje sie w takim miejscu że w ASO nie wiedzą
grippen Opublikowano 23 Sierpnia 2008 Autor Opublikowano 23 Sierpnia 2008 Ano ma, przy odpoalaniu efekt był taki jakby rozrusznik słabo kęcił, a okazuje się że coś się blokowało i potem przestało wogóle kręcić. Jak zabrali lawetą to dopiero wtedy w ASO wpadli, że to przez tą elekroniczną blokadę w kierownicy sa jady z odpalaniem auta, bo to niby miało być kolejne zbezpieczenie a wyszło jak zawsze. Za dużo elektroniki napierdzielili do tych Meganek i nie ogarneli tematu sorry nie wiedziałem będziemy kombinować ale już nie mam sił
loco87 Opublikowano 23 Sierpnia 2008 Opublikowano 23 Sierpnia 2008 Ale skad masz pewnosc ze grzeja na 100% ? Jak to sprawdziles ?
grippen Opublikowano 24 Sierpnia 2008 Autor Opublikowano 24 Sierpnia 2008 Ale skad masz pewnosc ze grzeja na 100% ? Jak to sprawdziles ? ja się nie sugeruje kontrolką z deski rozdzielczej od grzania świec tylko kumpel zamontował zwykłą diodę z której kabelki podprowadził gdzieś tam nie wiem gdzie ale pewnie on wie bo jest elektrykiem jak włącze zapłon to kontrolka na desce gaśnie, a ta dioda jeszcze przez 5 sekund świeci ona jest podłączona do świec czy przekaźnika nie wiem ale z tego wynika że świece grzeją ak zabrali lawetą to dopiero wtedy w ASO wpadli, że to przez tą elekroniczną blokadę w kierownicy sa jady z odpalaniem auta a tam jest jakiś czujnik czy co zastanawiam się dla czego wychodzi ten błąd czujnika położenia wału[br]Dopisany: 24 Sierpień 2008, 10:51 _________________________________________________nikt nie zna nazwy programu diagnostycznego do Rnault
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się