ar2rek Opublikowano 15 Marca 2014 Opublikowano 15 Marca 2014 mam kolejny problem z audiczka.dzis stracila moc( turbo nie wlacza sie)i zapaliła się kontrilka pomaranczowa z symbolem motoru,chyba tryb awaryjny się wlaczyl.po podpieciu do vag wyszlo: cod error 18000 opis jest po wlosku ale cos o sygnal trasduttore....i trasduttore pressione(cisnienie)di sovralimentazione(doładowania).... cod error 17994 valvole x sospensione motore cortocircuito su positivo(zawór do podtrzymania motoru,zwarcie na pozytywnie)moze to poduszka pod motorem prawa?.... mozecie pomoc?napewno tak... z gory dziekuje.....
pakotomasz Opublikowano 16 Marca 2014 Opublikowano 16 Marca 2014 Nie wiem czy to co ciś pomoże, ale wg znalazłem takie info: 17994/P1586/005510 - Zawory elektromagnetyczne poduszki silnika (N144/N145): Short to Plus Możliwe przyczyny: Okablowanie / złącza z / do zamontowania silnika zawory elektromagnetyczne (N144/N145) - uszkodzony Zawory elektromagnetyczne poduszki silnika (N144/N145) - uszkodzony Możliwe rozwiązania: Sprawdź / okablowanie Naprawa / Złącza z / do montowania silnika zawory elektromagnetyczne (N144/N145) Sprawdzić / naprawić zawory elektromagnetyczne poduszki silnika (N144/N145) 18000/P1592/005522 - Czujnik wysokości Czujnik ciśnienia / doładowania: Nieoczekiwane korelacje Ewentualne objawy: Światło wskaźnika usterki (MIL) aktywnych Limp Tryb aktywny Możliwe przyczyny: Miejsca naziemne skorodowane Przewodów z / Boost Pressure Sensor (G31) wadliwe Czujnik ciśnienia doładowania (G31) wadliwe Możliwe rozwiązania Sprawdzić / wyczyścić Miejsca naziemne Sprawdź / Wymień okablowanie / Boost Pressure Sensor (G31) Sprawdzić / wymienić czujnik ciśnienia doładowania (G31) Uwagi specjalne Kiedy w 2.0l TDI-PPD, sprawdź dopasowanie TSB / TPI (np. VW TPI 2012601). Sprawdzić / wyczyścić Miejsca naziemne Sprawdzić / wymienić czujnik wiązki przewodów dla ciśnienia doładowania (G31) i czujnik temperatury Intakt powietrza (G42) Sprawdź / Aktualizacja oprogramowania modułu sterowania silnika / Firmware Jeśli masz możliwość to zrób komplet logów, może wtedy będzie coś więcej wiadomo:wink:
ar2rek Opublikowano 16 Marca 2014 Autor Opublikowano 16 Marca 2014 Dziekuje pakotomasz!!!odpowiedz wiecej niz satysfakcjonująca..tego oczekiwalem,a nie jakies tam turbo do wymiany itd.co do poduszki to bylem pewien a czujnik wymienimy i zobaczymy co dalej...moze wiesz jeszcze gdzie sie znajduje ten czujnik?dziekuje i uwazam temat za zamkniety....milej niedzieli....
pakotomasz Opublikowano 16 Marca 2014 Opublikowano 16 Marca 2014 W poniższym linku powinieneś znaleźć lokalizację tego czujnika w swoim silniku: http://a4-klub.pl/diagnostyka-vag-32/all-r4-v6-tdi-lokalizacja-czujnikow-elementow-wykonawczych-32757/
ar2rek Opublikowano 18 Marca 2014 Autor Opublikowano 18 Marca 2014 jeszcze raz dziekuje pakotomasz!czujnik zakupiony i wymieniony czyli błąd nr 18000 rozwiazany.auto ciągnie jak nowe.mała rzecz a cieszy.wymiana dziecinnie prosta.wypiac wtyczke,dwa wkręty,podniesc i juz.dla innych uzytkownikow!!nie zawsze posty typu "turbo do wymiany"sa prawdą!!!teraz bierzemy sie za poduszke motoru...pakotomasz wielkie profesjonalne DZIEKUJE.Gdyby to byl fc bylby LAJK :)ale mysle ze DZIEKUJE dla Ciebie jak i dla mnie znaczy o wiele więcej!
pakotomasz Opublikowano 18 Marca 2014 Opublikowano 18 Marca 2014 Nie ma sprawy, cieszę się, że mogłem pomóc:thumbup1:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się