Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[B5 AFN] Proszę o analizę logów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Prosze o pomoc mam audi A4 1,9 TDI AFN nie umie uporac sie z problemem a mianowicie mam zanik mocy,

czyscilem juz 3 razy turbine i caly czas powtarza sie ten sam problem. tu sa moje logi prosze o interpretacje ich

000.JPG

003.JPG

3;8;10.JPG

11.JPG

a ma jeszce taki błąd związany z abs-sem :

00285 - ABS Wheel Speed Sensor: Front Right (G45) 30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent

wiem ze jest to problem z czujnikiem i jest to krotkie spiecie plusa tego czujnika do masy ale co to znaczy fizycznie czy bede musial wymienic czujnik ? dzieje sie to jak zaczynam ruszać autem bo jak przelacze kluczyk to na początku kontrolka z abs znika i jest wszystko ok ale jak tylko ruszę i przejadę jakąś nierówność to mi wyskakuje blad. Prosze o pomoc!!!

Z góry dzięki

Opublikowano

n75 byl sprawdzany i jest dobry, turbo bylo czyszczone juz z 2 razy wiec jezeli to juz chyba zostaje regeneracja go, niepokoi mnie przeplywka bo wyniki odbiegaja od normy i tym chyba sie muszę zająć, ale nie wiem czy jak turbo jest uszkodzone to czy to nie powoduje ze wyniki z przepływomierza sa tez zle? A co powiecie na temat tego blędu?

Opublikowano

Tu ewidentnie jest wina przepływki wymień ja w pierwszej kolejności. Przy 3000 tys obrotów turbo już pompuje zadaną wartość czyli 0,95 bara a przepływka dalej tnie zaniża dawke paliwa.

Opublikowano

może być to też wina katalizatora [br]Dopisany: 24 Sierpień 2008, 16:07 _________________________________________________przepływomierz jest strasznie uzależniony od turbo .... tyle masy powietrza zmierzy ile turbo zassa

Opublikowano

Czyli co ma zrobić najpierw? regeneracja turbo? Jezeli to byl by katalizator to czy nie bylo by tak ze turbo nie daje ciśnienia w całej rozpiętości obrotów? a tu jest tak ze ok 3 tys jest oki. i w tych granicach przeplywka pokazuje w miare poprawne wyniki. Sprawdzę katalizator na poczatku.

Opublikowano

Czyli co ma zrobić najpierw?

katalizator ... możesz przyłożyć dłoń do rury wydechowej i zobaczyć czy spaliny wydobywają się pulsacyjnie

regeneracja turbo?

nie

Jezeli to byl by katalizator to czy nie bylo by tak ze turbo nie daje ciśnienia w całej rozpiętości obrotów?

nie , zapchany kat = wolne rozkręcanie turbiny , spadek mocy

Opublikowano

sztanga jest dobrze wyregulowana ... ?

katalizator jest ?

lmm do przeczyszczenia

EGR tez ....

Opublikowano

Panowie dzięki za wskazówki i poświęcony czas, dzieki wam trochę zaoszczędziłem czasu i w końcu doprowadziłem swoja bryke do jako takiego porządku :>. Co się w końcu okazalo, byl to katalizator. zostal brutalnie wyciety i juz :kox: a o to logi po operacji

8-11.JPG

może nie jest idealnie ale na pewno juz lepiej. Wydaje mi sie że jeszcze brakuje swierzości tubo ale nie wiem, juz chyba dam temu spokuj narazie :).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...