1paul11 Opublikowano 23 Sierpnia 2008 Opublikowano 23 Sierpnia 2008 Prosze o pomoc mam audi A4 1,9 TDI AFN nie umie uporac sie z problemem a mianowicie mam zanik mocy, czyscilem juz 3 razy turbine i caly czas powtarza sie ten sam problem. tu sa moje logi prosze o interpretacje ich a ma jeszce taki błąd związany z abs-sem : 00285 - ABS Wheel Speed Sensor: Front Right (G45) 30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent wiem ze jest to problem z czujnikiem i jest to krotkie spiecie plusa tego czujnika do masy ale co to znaczy fizycznie czy bede musial wymienic czujnik ? dzieje sie to jak zaczynam ruszać autem bo jak przelacze kluczyk to na początku kontrolka z abs znika i jest wszystko ok ale jak tylko ruszę i przejadę jakąś nierówność to mi wyskakuje blad. Prosze o pomoc!!! Z góry dzięki
damcio151 Opublikowano 24 Sierpnia 2008 Opublikowano 24 Sierpnia 2008 turbina nie przeładowuje, przepływka tnie dawkę ( warto przeczyścić ) ogólnie turbina późno wstaje, sprawdź wężyki od n75
jarek3251 Opublikowano 24 Sierpnia 2008 Opublikowano 24 Sierpnia 2008 jesli to afn to obstawiał bym kierownice turbo
1paul11 Opublikowano 24 Sierpnia 2008 Autor Opublikowano 24 Sierpnia 2008 n75 byl sprawdzany i jest dobry, turbo bylo czyszczone juz z 2 razy wiec jezeli to juz chyba zostaje regeneracja go, niepokoi mnie przeplywka bo wyniki odbiegaja od normy i tym chyba sie muszę zająć, ale nie wiem czy jak turbo jest uszkodzone to czy to nie powoduje ze wyniki z przepływomierza sa tez zle? A co powiecie na temat tego blędu?
Jarol Opublikowano 24 Sierpnia 2008 Opublikowano 24 Sierpnia 2008 Tu ewidentnie jest wina przepływki wymień ja w pierwszej kolejności. Przy 3000 tys obrotów turbo już pompuje zadaną wartość czyli 0,95 bara a przepływka dalej tnie zaniża dawke paliwa.
damcio151 Opublikowano 24 Sierpnia 2008 Opublikowano 24 Sierpnia 2008 może być to też wina katalizatora [br]Dopisany: 24 Sierpień 2008, 16:07 _________________________________________________przepływomierz jest strasznie uzależniony od turbo .... tyle masy powietrza zmierzy ile turbo zassa
1paul11 Opublikowano 24 Sierpnia 2008 Autor Opublikowano 24 Sierpnia 2008 Czyli co ma zrobić najpierw? regeneracja turbo? Jezeli to byl by katalizator to czy nie bylo by tak ze turbo nie daje ciśnienia w całej rozpiętości obrotów? a tu jest tak ze ok 3 tys jest oki. i w tych granicach przeplywka pokazuje w miare poprawne wyniki. Sprawdzę katalizator na poczatku.
damcio151 Opublikowano 24 Sierpnia 2008 Opublikowano 24 Sierpnia 2008 Czyli co ma zrobić najpierw? katalizator ... możesz przyłożyć dłoń do rury wydechowej i zobaczyć czy spaliny wydobywają się pulsacyjnie regeneracja turbo? nie Jezeli to byl by katalizator to czy nie bylo by tak ze turbo nie daje ciśnienia w całej rozpiętości obrotów? nie , zapchany kat = wolne rozkręcanie turbiny , spadek mocy
spanky Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Opublikowano 26 Sierpnia 2008 sztanga jest dobrze wyregulowana ... ? katalizator jest ? lmm do przeczyszczenia EGR tez ....
1paul11 Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Autor Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Panowie dzięki za wskazówki i poświęcony czas, dzieki wam trochę zaoszczędziłem czasu i w końcu doprowadziłem swoja bryke do jako takiego porządku :>. Co się w końcu okazalo, byl to katalizator. zostal brutalnie wyciety i juz a o to logi po operacji może nie jest idealnie ale na pewno juz lepiej. Wydaje mi sie że jeszcze brakuje swierzości tubo ale nie wiem, juz chyba dam temu spokuj narazie .
damcio151 Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Opublikowano 27 Sierpnia 2008 turbina i tak dosyć wolno się rozkręca ... n75 i wężyki do sprawdzenia
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się