wdkk Opublikowano 18 Marca 2014 Opublikowano 18 Marca 2014 WITAM. Mam taki problem, ze wypada mi zaplon na pierwszym cylindrze. Opis problemu:Odpalam samochod i jade,wypadanie zaplonu zaczyna sie mniejwiecej po 15 minutach jazdy i jest tak ze wypada i chodzi na 3 cylindrach za chwile puszcza i tak w kolko raz lapie na pare minut raz na dluzej,nieraz czuc na postoju nierowna prace tak jaby mial juz wypac zaplon. Co sprawdzilem:Zamienialem juz wszystkie cewki oraz wtryski i nadal jest wypadanie na 1 cylindrze,swiece wymienione,do kabli od cewek dochodzi wszedzie taka sama wartosc produ przy pracy na 3 jak i na 4 cylindrach,przewody sprawdzalem i nie widac nigdzie zadnego gnicia itd. jakis czas temu kolega ustawil mi adaptacje pezepustnicy bo ja czyscilem i cos ze spalanie i przez tydzien byl spokoj i znowu objawy wrucily,nie wiem czy to mialo jakies znaczenie.Pomocy.... Dodam jescze ze na poczatku wypadal raz na miesiac i tak z czasem sie nasililo do codziennosci 1
powaguspisz Opublikowano 18 Marca 2014 Opublikowano 18 Marca 2014 Zadam może takie pytanie Jakie cewki pozakładałeś i czy sprawdzałeś że są ok, Vagiem można sprawdzić ich pracę jak działają, może wina leży w cewkach mimo że są nowe takie rzeczy się zdarzają. Dwa dodatkowo chyba o ile się nie mylę to mimo cewek jest jeszcze płytka taka 'jednostka sterująca cewkami' tzw (moduł) może kłopot tkwi w nim on jest przyczyną. Są dwa rodzaje do systemu BOSCH i HITACHI . Ewentualnie kwestia sondy i katalizatora, jeśli kat jest zużyty o ile są jeszcze, to sonda wyłapie to iż jest już on nie sprawny chemicznie, wówczas może Ci robić wypadanie zapłonu w celu zatrzymania silnika i nie kontynuowania dalszej jazdy. Sprawdź jeszcze to jeśli nie sprawdzałeś ten kłopot dotyczył B6 np w 3.0 i tak miałem u siebie nie wiem jak jest z B5
wdkk Opublikowano 19 Marca 2014 Autor Opublikowano 19 Marca 2014 Cewki zamienialem miejscami i zawsze wypada zaplon na 1 cylindrze wiec cewki odpadaja,sonda wymieniona a ten modol nie wiem jak sprawdzic i czy moze on powodowac nie stale wypadanie zaplonu i na 1 cylindrze.
powaguspisz Opublikowano 19 Marca 2014 Opublikowano 19 Marca 2014 Owszem może, ma 5 pinów i opisane mam na zdjęciu każdy pin to odpowiednio dany cylinder, jeden nie wiem do czego nie umiem odkodować. Tak więc sprawdzić moduł. ---------- Post dopisany at 16:22 ---------- Poprzedni post napisany at 16:10 ---------- Tak by to się przedstawiało
wdkk Opublikowano 26 Marca 2014 Autor Opublikowano 26 Marca 2014 kupie uzywany za 55 zl. i sie okaze,kolega pisac ze moze to byc kompresja ale to by bylo chyyba wypadanie na stale. ---------- Post dopisany 26-03-2014 at 17:55 ---------- Poprzedni post napisany 19-03-2014 at 17:13 ---------- Dzieki pomoglo nie wypada juz zaplon ale dalej jesy podrygiwanie silika,ale jest to wina braku napiecia na grzelce sondy lambda, z ktora teraz walcze.
KYLOMC Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Opublikowano 26 Kwietnia 2014 jak sprawdzałeś ze ci wypadał zapłon ? co do braku podgrzewania to wymień ecu miałem to samo
zwalowy Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Opublikowano 29 Kwietnia 2014 mi padl nie pamietam kotry cylidner....ledwo sie dokulalem do domu pomijajac fakt ze nie jechalem sam i pomijajac ze u mnie w bagazniku siedzi 6 sporych wzmacniaczy skrzynia basowa DUALBASSE JBL do tego kond wiec mowie..ledwo sie dobujalem....okazalo sie ze na ktoryms(nie pamietam) cylindrze padla iskkra...tzn byla ale tak mizerna ze nawet kartki by nie spalila...wymienilem modul na nowy(niestety Topran...wiadomo kasa) i wtedy auto zaczelo palic i jezdzi do teraz
Danny Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Warto przepatrzeć świece, cewki. tak jak kolega pisał. Sprawdz wiązkę, jest tam dość duza temaperatua może coś jest nie tak, moze styki..
zwalowy Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Warto przepatrzeć świece, cewki. tak jak kolega pisał.Sprawdz wiązkę, jest tam dość duza temaperatua może coś jest nie tak, moze styki.. zgadzam sie...pierwsze co to tam
wdkk Opublikowano 4 Maja 2014 Autor Opublikowano 4 Maja 2014 Problem z wypadaniem zaplonu zosatl rozwiazany- problemem byl modol cewkowy znajdujacy sie nad filtrem powietrza, A zobaczylem to po tym ze samochod jak mu wypadal cylinder i nierowno chodzil i sie trzasl. A co to sondy to podjade do jakiegos warsztatu bo nawet na gniezdzie sondy nie mam opornosci grzali (jest 0),a sonda nowa
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się