parodia Opublikowano 19 Marca 2014 Opublikowano 19 Marca 2014 Jest problem który polega na szarpaniu samochodem tak jak by się dławił, przewody zmienione świece miesiąc temu i nie wiadomo co jest:kwasny: Jak jadę spokojnie jest nawet ok ale jeśli dodaje gazu i chce przyspieszyć jest źle, na bęzynie nie aż tak bo na gazie to tragedia. Jak myślicie co może być?
Labiel Opublikowano 19 Marca 2014 Opublikowano 19 Marca 2014 Czyli generalnie szarpie pod obciążeniem? W dodatku bardziej na LPG niż na PB... Książkowy przykład przebicia, ale oczywiście nie tylko to może być winne. Tak czy siak od tego bym zaczął. Sprawdzałeś kopułkę czy co to tam jest w 1,6?
parodia Opublikowano 20 Marca 2014 Autor Opublikowano 20 Marca 2014 no mam cewkę zapłonową a o kopułce nic nie wiem
Labiel Opublikowano 20 Marca 2014 Opublikowano 20 Marca 2014 Nie miałem do czynienia z 1,6, ale bynajmniej w tych pierwszych była kopułka z rozdzielaczem itp. Cewka tak czy sika to zawsze jest. Coś musi wzmocnić napięcie. A kopułka służyła do rozdzielania zapłonu. Sorki jeśli coś pomyliłem.
parodia Opublikowano 20 Marca 2014 Autor Opublikowano 20 Marca 2014 od tej cewki wpięte są przewody napięcia podłączone do świec
xXPiotrekXx19 Opublikowano 20 Marca 2014 Opublikowano 20 Marca 2014 Ja bym zaczął od przewodów tak jak kolega radzi a w ahl nie ma chyba kopulki tylko jest jedna cewka na wszystkie 4 cylindry
Labiel Opublikowano 20 Marca 2014 Opublikowano 20 Marca 2014 No właśnie nie wiem jak przy tych 1,6 dokładnie jest - nie miałem do czynienia z tymi silnikami. Pierwsze modele miały z tego co kojarzę kopułkę, kolejne mogły już tego nie ma bo to przestrzał technologia.
neni Opublikowano 24 Marca 2014 Opublikowano 24 Marca 2014 AHL nie ma kopułki ale ja bym zaczął od podpięcia VAGA wygląda na przepływke, wypnij przepływomierz i sprawdź czy się pogorszyło jeżeli nie albo nawet poprawi to przepływka
krodan Opublikowano 28 Marca 2014 Opublikowano 28 Marca 2014 Też to przechodziłem, u mnie była kumulacja, wszystko wywalił VAG: 1. przebicie (słychać było cyknięcia iskier) - przewody wymieniałem na BERU - pomogło na "chwilę" - 2 dni temu wymieniłem cewkę zapłonową - od 2 dni jest OK, nie szarpie i nie "strzela" 2. błąd 16706 - czujnik obrotów silnika (położenia wału korbowego), ciężko odpalał - wymieniłem ale nadal błąd wisi i tu mam pytanie czy do specjalistów elektryków: 1. pomiar omomierzem - 945 na zimny wyłączonym silniku; 1040 na ciepłym; 2. pomiar V wiązki z Auta - na zaciskach 2,4V - chyba za mało - co może być przyczyną (oprócz przebicia jeśli jest a nie mogę znaleźć) - może przełącznik ??? Koledze proponuję tak jak pisali inni: 0. jeśli możesz to sczytaj błędy VAG-iem - niestety to podstawa przy diagnozie - on ci powie - jeśli przebicie na przewodach lub cewce to wywali że wypadanie zapłony na cylindrze itp. 1. wymienić przewody - jeśli jeszcze nie były - instalacja LPG jest bardzo czuła na elektrykę 2. jeśli na Pb jedzie dobrze to możliwe że rozjechała się mapa kompa od LPG - wizyta u "gazownika" 3. przepływka i przpływomierz do sprawdzenia i adaptacji Pozdrawiam
armand82 Opublikowano 28 Marca 2014 Opublikowano 28 Marca 2014 Witam,mam do was pytanie,czyściłem przepustnice i przeprowadzona została adaptacja.Po zrobieniu tego,auto zaczeło trzymać obroty na około 1300.Nie jest to cały czas,zauważyłem ze jest to wtedy gdy auto trochę pojeździ.
parodia Opublikowano 28 Marca 2014 Autor Opublikowano 28 Marca 2014 teraz spadają obroty w czasie jak zwalniam i wrzucam na luz robi się to na benzynie jak i na gazie co jest teraz?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się