Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wycięcie katalizatora i wstawienie strumienicy w A4 B6 1.9TDI


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Temat jest powszechny ale brak odp jak na moje pytania.

Jaka jest średnica rury, żebym mógł juz zamówić strumienice ?

Czy ktos jest bardzo zawiedziony po wstawieniu strumienicy do 1.9 ?

Jakie strumienicy polecacie hmm m ?

pozdrawiam

Opublikowano

Po co strumienica? Wydlub kata i zodtaw puche.. ew. Wspawaj w srodek rurke..

Opublikowano

sprzedaz kata i powinno Ci sie trochę zwrócić:)

Opublikowano

Kup ten zamiennik z linku wyżej i będzie ok. Miałem takie coś w b5.

Opublikowano

dzięki za podpowiedzi. troche drogi ten zamiennik ...:kwasny:

Opublikowano

zrób w ten sposób wyjmujesz filtr powietrza odkręcasz 3 śruby za turbiną odkręcasz łączeniu rury na środku auta musisz mieć kanał albo podjazd wyjmujesz całośc przez górę silnika,następnie śruby za katalizatorem obcinasz gumówką wydłubujesz kata ze środka skręcasz i po sprawie za środek z katalizatora dostajesz od 80 do 150 zł zrobiłęm juz tak trochę audi i vw nikt nie narzeka

Opublikowano

Jak masz upierdliwych diagnostów to zostaw puchę a wybij środek. Ja wstawiłem kawałek rurki a kata sprzedałem w całości (bez flansz).

Za strumiennice czy inne wynalazki szkoda płacić :wink:

Opublikowano
dzięki za podpowiedzi. troche drogi ten zamiennik ...:kwasny:

Jak sprzedaż swojego kata to zamiennik masz za free.

Opublikowano

Jedna sugestia - plecionka w tych zamiennikach jest dobra ale tylko z początku. U mnie w ciepłe dni przenosiła straszne drgania, trzymając kierownicę czułem jakbym wsadził łapy w mrowisko. Dopiero wymiana plecionki na 55x120 i wspawanie przez ogarniętego spawacza zmniejszyło te wszystkie dolegliwości.

Uszczelki które są zestawie bardzo szybko robią się twarde. Co do tłumika nie mam żadnych zastrzeżeń, auto wydaje ładny dźwięk i sądząc po budowie wewnętrznej spaliny nie dostają zawirowań.

Opublikowano
zrób w ten sposób wyjmujesz filtr powietrza odkręcasz 3 śruby za turbiną odkręcasz łączeniu rury na środku auta musisz mieć kanał albo podjazd wyjmujesz całośc przez górę silnika,następnie śruby za katalizatorem obcinasz gumówką wydłubujesz kata ze środka skręcasz i po sprawie za środek z katalizatora dostajesz od 80 do 150 zł zrobiłęm juz tak trochę audi i vw nikt nie narzeka

a jak wyjmowałeś kata górą, to czy musiałeś odkręcić tę cienką rurkę z kwasiaka co do EGR idzie?

Bo mi się wydawało, że nawet jak te rurke się odkręci to bez odkręcania obiegu oleju do turbiny się nie obejdzie, a i tak nie miałem nowej uszczelki - dlatego pytam.

b4a4d4506f3fa8bcda502ac71bdfd806_800.jpg

Opublikowano

Wyjdzie górą tylko trzeba trochę pomanewrować.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...