cookies-monster Opublikowano 20 Marca 2014 Opublikowano 20 Marca 2014 Temat jest powszechny ale brak odp jak na moje pytania. Jaka jest średnica rury, żebym mógł juz zamówić strumienice ? Czy ktos jest bardzo zawiedziony po wstawieniu strumienicy do 1.9 ? Jakie strumienicy polecacie hmm m ? pozdrawiam
st4yKool Opublikowano 20 Marca 2014 Opublikowano 20 Marca 2014 Po co strumienica? Wydlub kata i zodtaw puche.. ew. Wspawaj w srodek rurke..
habcio19 Opublikowano 20 Marca 2014 Opublikowano 20 Marca 2014 sprzedaz kata i powinno Ci sie trochę zwrócić
maxim Opublikowano 20 Marca 2014 Opublikowano 20 Marca 2014 Kup ten zamiennik z linku wyżej i będzie ok. Miałem takie coś w b5.
cookies-monster Opublikowano 20 Marca 2014 Autor Opublikowano 20 Marca 2014 dzięki za podpowiedzi. troche drogi ten zamiennik ...
goldi Opublikowano 21 Marca 2014 Opublikowano 21 Marca 2014 zrób w ten sposób wyjmujesz filtr powietrza odkręcasz 3 śruby za turbiną odkręcasz łączeniu rury na środku auta musisz mieć kanał albo podjazd wyjmujesz całośc przez górę silnika,następnie śruby za katalizatorem obcinasz gumówką wydłubujesz kata ze środka skręcasz i po sprawie za środek z katalizatora dostajesz od 80 do 150 zł zrobiłęm juz tak trochę audi i vw nikt nie narzeka
Marc!n Opublikowano 21 Marca 2014 Opublikowano 21 Marca 2014 Jak masz upierdliwych diagnostów to zostaw puchę a wybij środek. Ja wstawiłem kawałek rurki a kata sprzedałem w całości (bez flansz). Za strumiennice czy inne wynalazki szkoda płacić
maxim Opublikowano 21 Marca 2014 Opublikowano 21 Marca 2014 dzięki za podpowiedzi. troche drogi ten zamiennik ... Jak sprzedaż swojego kata to zamiennik masz za free.
Tommy Gun Opublikowano 24 Marca 2014 Opublikowano 24 Marca 2014 Jedna sugestia - plecionka w tych zamiennikach jest dobra ale tylko z początku. U mnie w ciepłe dni przenosiła straszne drgania, trzymając kierownicę czułem jakbym wsadził łapy w mrowisko. Dopiero wymiana plecionki na 55x120 i wspawanie przez ogarniętego spawacza zmniejszyło te wszystkie dolegliwości. Uszczelki które są zestawie bardzo szybko robią się twarde. Co do tłumika nie mam żadnych zastrzeżeń, auto wydaje ładny dźwięk i sądząc po budowie wewnętrznej spaliny nie dostają zawirowań.
Schmolke Opublikowano 4 Czerwca 2014 Opublikowano 4 Czerwca 2014 zrób w ten sposób wyjmujesz filtr powietrza odkręcasz 3 śruby za turbiną odkręcasz łączeniu rury na środku auta musisz mieć kanał albo podjazd wyjmujesz całośc przez górę silnika,następnie śruby za katalizatorem obcinasz gumówką wydłubujesz kata ze środka skręcasz i po sprawie za środek z katalizatora dostajesz od 80 do 150 zł zrobiłęm juz tak trochę audi i vw nikt nie narzeka a jak wyjmowałeś kata górą, to czy musiałeś odkręcić tę cienką rurkę z kwasiaka co do EGR idzie? Bo mi się wydawało, że nawet jak te rurke się odkręci to bez odkręcania obiegu oleju do turbiny się nie obejdzie, a i tak nie miałem nowej uszczelki - dlatego pytam.
maxim Opublikowano 4 Czerwca 2014 Opublikowano 4 Czerwca 2014 Wyjdzie górą tylko trzeba trochę pomanewrować.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się