Pro-Mar Opublikowano 28 Marca 2014 Opublikowano 28 Marca 2014 Witam wszystkich. Poszukuję dokładnego schematu podłączenia fabrycznej przetwornicy 12/230 V do A4 B8. Z posiadanego schematu ze starszej wersji Elsy nie mogę się doszukać gdzie należy podłączyć piny we wtyku przetwornicy. Posiadam oryginalną przetwornicę 8K0 907 155 D z płaską czarną trzypinową wtyczką - pin Nr 1 przewód czarny 1,5 lub 2,5 mm2; pin Nr 2 przewód czerwony 1,5 lub 2,5 mm2; pin Nr 3 przewód żółty 0,5 mm2. Pytałem rózwnież w serwisie ale nie bardzo potrafili mi pomóc - wg Elsa onnline występują dwa gniazda zewnętrzne i wewnętrzne w wyposażeniu specjalnym. Nie byli wstanie znaleźć schematu do gniazda w środkowej konsoli z tyłu. Heh:( Chyba nikt nie jest w stanie pomóc w temacie. Kurde porozbierałem prawie pół samochodu i klapa. Ciekawi mnie tylko jedno czy ten trzeci przewód w kostce zasilania przetwornicy (zapewne sterujący) jest zasilany np po zapłonie czy może z jakiegoś sterownika np Bordnetz albo z komfortu? Pewnie będę musiał rozebrać żonie Tiguana, bo jej zamówiłem z fabrycznym 230 V i u niej działa.
andynl Opublikowano 16 Lipca 2015 Opublikowano 16 Lipca 2015 Odświeżę kotleta, ktoś montował i zechce się pochwalić? Gdzie trzeba podłączyć 3 kabelek? jakieś kodowania potrzebne?
wrclaguna Opublikowano 16 Lipca 2015 Opublikowano 16 Lipca 2015 Wersja do 2011 rokuU13 :wtyka 3 PINPIN 1 - masaPIN 2 - ZASILANIE ST3 bezpicznik 30A SF5 ( brazowa wtyka ) bagaznik prawa stronaPIN 3 - ZASILANIE ST2 bezpiecznik 15A SF2 ( czerwona wtyka ) bagaznik prawa strona kabelek szaro/niebieski to iluminacja ( podswietlenie ) łapiemy np. od gniazda zapalniczki
andynl Opublikowano 16 Lipca 2015 Opublikowano 16 Lipca 2015 kabelek szaro/niebieski to iluminacja ( podswietlenie ) łapiemy np. od gniazda zapalniczki Tak tylko w gnieździe 230V nie ma iluminacji (no chyba że jest jakoś ukryte) jest tylko dioda podejrzewam że przy podłączeniu jakiegoś urządzenia się zapala. W tej chwili mam z tyłu gniazdo 12V (zapalniczka) czy moge wykorzystać te kabelki do podłaczenia przetwornicy 230V? oczywiście wymieniając wcześniej wtyczkę
wrclaguna Opublikowano 16 Lipca 2015 Opublikowano 16 Lipca 2015 W serwisie nie daja rady a ja mam wiedziec schemat jest oczywiscie dla aut po 2010 do 11.2011Mozesz podpiac wg. schematu i wykorzystać 3 PIN czyli od zapalniczkiA zas 2 PIN musisz pociagnac zasilanie stały plus
andynl Opublikowano 16 Lipca 2015 Opublikowano 16 Lipca 2015 (edytowane) Bo Ty Grzegorzu wiesz wszystko No tak właśnie siedzę i myślę, zapalniczka ma + i - a tu potrzeba 2x plus więc tak czy śmak kabla trzeba pociągnąć. No dobra mniej więcej czaję Dzięki Grześ Edytowane 16 Lipca 2015 przez andynl
Yoghurt Opublikowano 8 Sierpnia 2016 Opublikowano 8 Sierpnia 2016 schemat jest oczywiscie dla aut po 2010 do 11.2011 WRC - a masz moze schemat do poliftow?
wrclaguna Opublikowano 8 Sierpnia 2016 Opublikowano 8 Sierpnia 2016 POLIFT po 2012 :U13 :wtyka 3 PINPIN 1 - masa 2,5 mmPIN 2 - ZASILANIE ST3 2,5 mm bezpicznik 25A SF5 ( brazowa wtyka ) bagaznik prawa stronaPIN 3 - ZASILANIE 1,5 mm mostkujemy z biało/fioletowym kablem np. gniazdo zapalniczki w podłkokietniku lub przodu
sowiq Opublikowano 8 Sierpnia 2016 Opublikowano 8 Sierpnia 2016 Dlaczego do przetwornicy potrzebne są dwa zasilania?
Yoghurt Opublikowano 8 Sierpnia 2016 Opublikowano 8 Sierpnia 2016 Dzie POLIFT po 2012 :U13 :wtyka 3 PINPIN 1 - masa 2,5 mmPIN 2 - ZASILANIE ST3 2,5 mm bezpicznik 25A SF5 ( brazowa wtyka ) bagaznik prawa stronaPIN 3 - ZASILANIE 1,5 mm mostkujemy z biało/fioletowym kablem np. gniazdo zapalniczki w podłkokietniku lub przodu dzieki WRC!
MARCIN ZE SZCZECINA Opublikowano 25 Lutego 2018 Opublikowano 25 Lutego 2018 Dzięki dla kolegi właśnie tego szukałem.
Kodzak33 Opublikowano 13 Maja 2018 Opublikowano 13 Maja 2018 Wtyczka z tej przetwornicy będzie pasować do wtyczki z gniazda 12v co jest pod kratką nawiewu z tylu ?
l2k2 Opublikowano 14 Maja 2018 Opublikowano 14 Maja 2018 13 godzin temu, Kodzak33 napisał: Wtyczka z tej przetwornicy będzie pasować do wtyczki z gniazda 12v co jest pod kratką nawiewu z tylu ? Będzie P&P, wyjmujesz 12V i w jej miejsce wkładasz gniazdo 230V, nie trzeba nic zmieniać przy osłonie.
Kodzak33 Opublikowano 14 Maja 2018 Opublikowano 14 Maja 2018 Bardziej mi chodziło o wtyczkę podłączenia ale już wiem że nie pasuje.
l2k2 Opublikowano 14 Maja 2018 Opublikowano 14 Maja 2018 39 minut temu, Kodzak33 napisał: Bardziej mi chodziło o wtyczkę podłączenia ale już wiem że nie pasuje. No ta wewnętrzna nie może pasować, bo musisz i tak położyć dodatkowy kabel z zasilaniem i jest dlatego 3 PIN, a przy zapalniczce masz 2 PIN.
Kodzak33 Opublikowano 16 Maja 2018 Opublikowano 16 Maja 2018 W dniu 14.05.2018 o 16:49, l2k2 napisał: No ta wewnętrzna nie może pasować, bo musisz i tak położyć dodatkowy kabel z zasilaniem i jest dlatego 3 PIN, a przy zapalniczce masz 2 PIN. Sprawdzałem i przy zapalniczce też są trzy piny w każdej z trzech w tunelu
l2k2 Opublikowano 16 Maja 2018 Opublikowano 16 Maja 2018 (edytowane) 34 minuty temu, Kodzak33 napisał: Sprawdzałem i przy zapalniczce też są trzy piny w każdej z trzech w tunelu O choroba, montowałem to u siebie i nie pamiętałem. W każdym razie wtyczki nie pasują, nowe przewody też trzeba położyć. Edytowane 16 Maja 2018 przez l2k2
Kodzak33 Opublikowano 16 Maja 2018 Opublikowano 16 Maja 2018 51 minut temu, l2k2 napisał: O choroba, montowałem to u siebie i nie pamiętałem. W każdym razie wtyczki nie pasują, nowe przewody też trzeba położyć. To fakt wtyczki inne są ale myślę że można piny połączyć i bez problemu będzie działać
l2k2 Opublikowano 16 Maja 2018 Opublikowano 16 Maja 2018 3 godziny temu, Kodzak33 napisał: To fakt wtyczki inne są ale myślę że można piny połączyć i bez problemu będzie działać Teoretycznie powinno, jednak.... inne, większe są też przekroje przewodów i dla przetwornicy masz osobno bezpiecznik, ja bym nie ryzykował że w trakcie używania dojdzie do jakiegoś spięcia i puści się auto z dymem, a to tylko przeciągnięcie 2 kabli do bagażnika.
tomi790 Opublikowano 15 Lipca 2019 Opublikowano 15 Lipca 2019 (edytowane) Panowie, odświeżę kotleta. Ci ktorzy montowali mogą potwierdzić zestaw gratów do montażu: 8K0907155H lub D lub M (przetwornica), 8K0919565A 6PS (adapter 230V), 3D0971830F (wtyka), N90455206 (4x śruba) I jeszcze inny pojemnik na kubki tylko nie wiem z którą końcówką 8K0862533 (A, B lub C) ? Na 99% z końcówką A lub C i do niego od środka przykręca się przetwornicę. I jak dobrze zrozumiałem trzeba pociągnąć jeden przewód 2,5mm z bagażnika i podpiąc go pod bezpiecznik? Edytowane 15 Lipca 2019 przez tomi790
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się