Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jakie klocki i tarcze hamulcowe do Audi A4 B8?


Gibons

Rekomendowane odpowiedzi

42 minuty temu, Marianset napisał:

Tył mam wentylowane..  Nie wiem tylko jak duze znaczenie mają wymiary wysokość? Poniewaz na stronach po podaniu modelu auta wyskakuja mi tarcze rowniez 330 ale juz różnica w wysokości ich idzie w milimetry..  I to samo z klockami

Wysłałem Ci informację na PW :)

Masz wentylowane 330mm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prośba o wskazanie najoptymalniejszego zestawu tarcz i klocków pod S4 b8 przód (345)

Kiedys tyklo OZ + DS, coś się zmieniło?:)
nie upalam raczej, głownie autostradowe przeloty + miasto

fajnie jakby nie pyliło :-)

Edytowane przez tdy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, tdy napisał:

Prośba o wskazanie najoptymalniejszego zestawu tarcz i klocków pod S4 b8 przód (345)

Kiedys tyklo OZ + DS, coś się zmieniło?:)
nie upalam raczej, głownie autostradowe przeloty + miasto

fajnie jakby nie pyliło :-)

Oz plus dsy to dobre zestawienie. 

Polecam też klocek power stop seria z23

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaka cena takiego Zestawu OZ + DS, oraz zestawu OZ + Power Stop z23 ?

Pytanie pomocnicze: rozważa w ogóle te Rotingery ?

https://rotinger.com/wp-content/uploads/2019/10/Rotinger-TuningGL_2019.pdf

 

Edytowane przez tdy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tarcze Oz gładkie około 500zl

Tarcze Oz sport około 680zl

Ferodo ds około 700zl

Power Stop z23 833zl

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Gibons napisał:

Tarcze Oz gładkie około 500zl

Tarcze Oz sport około 680zl

Ferodo ds około 700zl

Power Stop z23 833zl

 

Czy Textara moge rozwazać czy DS jednak?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, Gibons napisał:

DS dużo lepsze

ok, dzieki - rozumiem, że odnosisz się do Textar EPAD tak?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, tdy napisał:

ok, dzieki - rozumiem, że odnosisz się do Textar EPAD tak?

DSy i EPady to nie ta sama połka jezeli chodzi o skutecznosc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie, od miesiąca jestem posiadaczem a4 b8 2013 2,0 benzyna stoi na 18" aluskach zaniedlugo w przeciągu miesiąca będę musiał wymienić tarcze w raz z  hamulcami czy moglibyście mi coś polecić dobrego jakościowo oraz aby to jakoś się zgrabnie prezentowało?

Pozdraiwam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, Bujak10 napisał:

Witam serdecznie, od miesiąca jestem posiadaczem a4 b8 2013 2,0 benzyna stoi na 18" aluskach zaniedlugo w przeciągu miesiąca będę musiał wymienić tarcze w raz z  hamulcami czy moglibyście mi coś polecić dobrego jakościowo oraz aby to jakoś się zgrabnie prezentowało?

Pozdraiwam

Podrzuć pw coś się dobierze;) Na pewno wypadaloby założyć coś większego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A4 B8 3.2fsi cala rok pr. 06.2011

Jakie tarcze na przód? Kusi na jakieś nawiercane np. Zimmermann. Tylko nie wiem jaka ma być średnica i grubość. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, turborzeznik napisał:

A4 B8 3.2fsi cala rok pr. 06.2011

Jakie tarcze na przód? Kusi na jakieś nawiercane np. Zimmermann. Tylko nie wiem jaka ma być średnica i grubość. 

320mm raczej. Zakładaj coś większego do tej wagi i mocy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, Wandej napisał:

320mm raczej. Zakładaj coś większego do tej wagi i mocy.

Pytanie tylko co? Chętnie zalozylbym coś większego, pytanie tylko ile muszę do tego dołożyć i o ile więcej będzie roboty. Jakie konkretnie tarcze były by dobre? Jeśli chodzi o klocki to myślałem o ceramicznych, żeby nie pyliły

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, turborzeznik napisał:

Pytanie tylko co? Chętnie zalozylbym coś większego, pytanie tylko ile muszę do tego dołożyć i o ile więcej będzie roboty. Jakie konkretnie tarcze były by dobre? Jeśli chodzi o klocki to myślałem o ceramicznych, żeby nie pyliły

Ceramiczne(pseudo) hamuja tak samo jak zwykle a są znacznie droższe. Tak czy inaczej masz hamulce do wymiany wiec przelicz budżet i przestudiuj możliwości. Na forum na prwno znajdziesz odpowiedz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, Wandej napisał:

Ceramiczne(pseudo) hamuja tak samo jak zwykle a są znacznie droższe. Tak czy inaczej masz hamulce do wymiany wiec przelicz budżet i przestudiuj możliwości. Na forum na prwno znajdziesz odpowiedz

Z ceramicznymi klockami bardziej chodzi mi o to by nie pyliły. Wiadomo wydajność podczas hamowania jest na pierwszym miejscu ale skoro dodatkowo mogą robić mniej syfu to dlaczego nie. Co do budżetu to myślę że na jakieś 1500zl, nawet nie znam tak dobrze cen

Edytowane przez turborzeznik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, podpowie ktos jak sprawdzic rozmiar tarcz?

Przod 314? 320?

Tył? 300?

CGLC quattro stronic 18"

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, MrFanta napisał:

Panowie, podpowie ktos jak sprawdzic rozmiar tarcz?

Przod 314? 320?

Tył? 300?

CGLC quattro stronic 18"

 

Daj VIN

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...