Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jakie klocki i tarcze hamulcowe do Audi A4 B8?


Gibons

Rekomendowane odpowiedzi

5 minut temu, dzikidziadzior napisał:

Witam

Czy może ktoś mi sprawdzić jakie tarcze wchodzą na przód? Byłbym bardzo wdzięczny.

Chyba 314mm ale nie jestem pewny. 

WAUZZZ8K4BA062700

Co polecacie do 2.0 CAGA quattro? (tarcze+klocki)

Myślałem nad Zimmermanami Sport jeśli chodzi o tarcze ale temat klocków to nie wiem co dobrać.

Jakieś sprawdzone zestawy w tym rozmiarze?

 

314-tki ale tego juz nie zakładaj, zmien od razu na zaciski z 2.0tfi/3.0tdi na tarcze 320mm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlaczego nie? Nie wiem co tam mam teraz założone bo auto mam od 3 miesięcy ale siła hamowania jest w moim odczucie bdb. Nie chce inwestować na starcie od razu w wymianę zacisków. Czasy "deptania" już mam dawno za sobą.  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 minut temu, dzikidziadzior napisał:

Dlaczego nie? 

bo to są dwa rózne swiaty i musisz pamietaj jeszcze o jednej waznej rzeczy

dobre hamulce nigdy nie słuzyły do szybkiej jazdy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Samochód to Q5 2.0 tfsi po lifcie. Mam teraz 4 tłok brembo i tarcze 320 i samochód po dwóch mocniejszych hamowaniach zaczyna płynąc. Chce czegoś pewniejszego wiec wybór padnie na 356/330. Najistotniejsze są dla mnie klocki na przód. To nie jest i nie będzie samochód do upalania. Nie ta masa i nie ta moc. Oczekuje żebym nie musiał się zastanawiać czy zahamuje czy popłynę. Tarcze raczej bedą OZ. Po rozmowie z gościem z brakestock pierwszy wybór padł właśnie na red stuff i stad moje pytanie...oczekuje poziomu pylenia na poziomie ate ceramic...takie mam w passacie b8 i jest ok. Tutaj jest większa masa i red stuff wydaje się być złotym środkiem? Samochód robi mniej jak 10kkm rocznie wiec klocki chyba 2-3 sezony wytrzymają?;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ludzie, co Wy macie w głowach z tym pyleniem ??? :facepalm:

jest tarcie, jest temperatura, jest pylenie, inaczej nie bedzie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, Dev napisał:

ludzie, co Wy macie w głowach z tym pyleniem ??? :facepalm:

jest tarcie, jest temperatura, jest pylenie, inaczej nie bedzie

Dev wiem ze nie tolerujesz w tym temacie kompromisów...ale użycz swojego doświadczenia.

ktorego klocka z mniejszym pyleniem nie lubisz najmniej? ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nigdy nie myślę o tym czy pyli i  w jakim stopniu, mam na to wy...e, dla mnie zawsze najważniejsza jest skuteczność. 

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, Raf_kk napisał:

Samochód to Q5 2.0 tfsi po lifcie. Mam teraz 4 tłok brembo i tarcze 320 i samochód po dwóch mocniejszych hamowaniach zaczyna płynąc. Chce czegoś pewniejszego wiec wybór padnie na 356/330. Najistotniejsze są dla mnie klocki na przód. To nie jest i nie będzie samochód do upalania. Nie ta masa i nie ta moc. Oczekuje żebym nie musiał się zastanawiać czy zahamuje czy popłynę. Tarcze raczej bedą OZ. Po rozmowie z gościem z brakestock pierwszy wybór padł właśnie na red stuff i stad moje pytanie...oczekuje poziomu pylenia na poziomie ate ceramic...takie mam w passacie b8 i jest ok. Tutaj jest większa masa i red stuff wydaje się być złotym środkiem? Samochód robi mniej jak 10kkm rocznie wiec klocki chyba 2-3 sezony wytrzymają?;)

No niestety jesteś w dużym błędzie. Red Stuff to klocki innej kategorii niż ATE Ceramic. Są polecane raczej do lżejszych aut, głównie do jazdy miejskiej (krótki gaz, krótki hamulec). Jeśli autem będziesz jeździł mało to tym bardziej pylenie klocków nie będzie dla Ciebie problemem, co innego jakbyś codziennie latał długie trasy. Na prawdę odpuść sobie upór na klocki czyściochy bo tak jak Dev napisał jeżeli mają hamować to muszą pylić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Raf_kk napisał:

To jakie propozycje ? Mi doradzono takie

https://topbrakes.pl/klocki-galfer-sport-fdt-1055-2119100-46120.html

 

Bardzo dobra opcja, z tym że samym klockiem niewiele wskórasz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Raf_kk napisał:

Rozwiń prosze temat? OZ nie wystarczy?

Wystarczy, z tym że srednica tarczy w Twoim aucie  jest dobra do B5 a nie do B8

Edytowane przez Dev
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Klocki EBC są w kilku odmianach.

Należy wiedzieć jaką mieszankę cierną mamy w klocku.

I tak np. klocki najbardziej popularne BLACK mogą poorać materiał tarczy a takie  YELLOW na tych samych tarczach szkód nie zrobią.

Klocki Galfer też maja skład mieszanki ciernej dość przyjazny do seryjnych tarcz.

Lecz generalnie w myśl powiedzenia : że taki łańcuch mocny jak jego najsłabsze ogniwo,

klocki powinny współgrać z tarczami, zaciskami i płynem hamulcowym.

 

 

 

 

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, Dev napisał:

Wystarczy, z tym że srednica tarczy w Twoim aucie  jest dobra do B5 a nie do B8

Mowa o q5 8r po lifcie. Bedzie  zestaw 356/330

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Raf_kk napisał:

Mowa o q5 8r po lifcie. Bedzie  zestaw 356/330

Pomyliłem tematy, przepraszam, 

Zakładaj Galfera + OZty

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie posiadam od 3 miesięcy audi a4 b8 2013 limuzyna 2,0tfsi 224km zakupiona w Niemczech i również tutaj eksplorowana kod silnika CNCD.

W następnym tygodniu przymierzam się do wymiany tarcz oraz klocków samochodowych tył + przód mógł by ktoś mi powiedzieć jakie mam z przodu i jakie z tyłu średnicę tarcz byl bym bardzo wdzięczny 

NR VIN WAUZZZ8KXEN010808

Pytanko jeszcze jedno jakie tarcze i klocki byście mi polecili zakładać codziennie po autostradzie z 80 km a że jeszcze młody i głupi to po mieście troszkę się coś tam depnie jeszcze także styl jazdy mieszany 

POZDRAWIAM! 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Dev napisał:

320/300

Tarcze OZ klocki Ferodo

Dzięki wielkie, a co powiesz mi o wentylowanych nawiercanych na przód i na tył czy tylko na przód jak to zrobić jakie gdzie najlepiej? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

52 minuty temu, [email protected] napisał:

Dzięki wielkie, a co powiesz mi o wentylowanych nawiercanych na przód i na tył czy tylko na przód jak to zrobić jakie gdzie najlepiej? 

Wentylowane masz z przodu 

Nie cuduj bo to nic nie da, chyba że chcesz 345/330mm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

44 minuty temu, Dev napisał:

Wentylowane masz z przodu 

Nie cuduj bo to nic nie da, chyba że chcesz 345/330mm

okej dzieki pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...