Simon Opublikowano 6 Stycznia 2007 Opublikowano 6 Stycznia 2007 Cieszę się jak niewiem!!!! Pojechałem dziś na piewrwszy przegląd mojej A4. Nie znam się na samochodach i kupowałem tylko z tymi informacjami które zebrałem tutaj w Zakup Kontrolowany tzn.że książka serwisowa ma mieć tą samą nalepkę co w kole zapasowym,że śruby w drzwiach nie odkręcane, że kluczyki komplet i kupiłem..... Wydawało mi się wszystko oki a dziś gość na przeglądzie mówi że extra wozik że TAAAAKI stan zawiecha,ukł.jezdny,hamulce, silniczek, lakier oryginał...kazałem mu ją przemaglować A miałem kupić Volvo dziękuję WAM WSZYSTKIM ZA AUDI!!!!!!!!!!
Gość zdeniu Opublikowano 6 Stycznia 2007 Opublikowano 6 Stycznia 2007 cieszymy sie wszyscy razem z Tobą :621: a jeszcze większa będzie nasza radość jak pokażesz jakieś fotki tego cudeńka :564:
Simon Opublikowano 6 Stycznia 2007 Autor Opublikowano 6 Stycznia 2007 Coś wymyślę jak będzie na naszych blaszkach mam na bagażniku spoiler srebrny i niziutki ze stopem brat ma 80 B4 i mówi że mi pasuje ale ja lubię standard i niewiewm czy nie wytnę tego....hmm
pre_pl Opublikowano 6 Stycznia 2007 Opublikowano 6 Stycznia 2007 no to fajowo, życzę żeby ewentualne usterki to same pierdoły były No ale zdjecia to zapodaj, jaki dokładnie silnik tam siedzie (oznaczenie trzy literowe)
Simon Opublikowano 6 Stycznia 2007 Autor Opublikowano 6 Stycznia 2007 Niewiem czy o to chodzi ale to najzwyklejszy 1Z 90KM TDI ale wole diesla którym tanio zrobię 50km dziennie do pracy niż gazownie (też tania ale nie lubię modyfikacji)
Diego Opublikowano 6 Stycznia 2007 Opublikowano 6 Stycznia 2007 Gratulacje Grunt abys byl zadowolony z autka (urocza jest ta ikonka :diabel2: )
Simon Opublikowano 6 Stycznia 2007 Autor Opublikowano 6 Stycznia 2007 Wielkie dzięki! a jaka ikonka??
wiki Opublikowano 6 Stycznia 2007 Opublikowano 6 Stycznia 2007 simon dawaj fotki i wytrzeźwiej po zakupie bo cóś nie kumaty dziś jesteś :053: