Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 1.9TDI 90KM] Pierwszy przegląd....mojej OOOO A4

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cieszę się jak niewiem!!!!

Pojechałem dziś na piewrwszy przegląd mojej A4.

Nie znam się na samochodach i kupowałem tylko z tymi informacjami które zebrałem tutaj w Zakup Kontrolowany tzn.że książka serwisowa ma mieć tą samą nalepkę co w kole zapasowym,że śruby w drzwiach nie odkręcane, że kluczyki komplet i kupiłem.....

Wydawało mi się wszystko oki a dziś gość na przeglądzie mówi że extra wozik że TAAAAKI stan zawiecha,ukł.jezdny,hamulce, silniczek, lakier oryginał...kazałem mu ją przemaglować :)

A miałem kupić Volvo dziękuję WAM WSZYSTKIM ZA AUDI!!!!!!!!!!

A4_tdi.jpg

Opublikowano

cieszymy sie wszyscy razem z Tobą :621:

a jeszcze większa będzie nasza radość jak pokażesz jakieś fotki tego cudeńka :564:

Opublikowano

Coś wymyślę :) jak będzie na naszych blaszkach :) mam na bagażniku spoiler srebrny i niziutki ze stopem brat ma 80 B4 i mówi że mi pasuje ale ja lubię standard i niewiewm czy nie wytnę tego....hmm

Opublikowano

no to fajowo, życzę żeby ewentualne usterki to same pierdoły były ;)

No ale zdjecia to zapodaj, jaki dokładnie silnik tam siedzie (oznaczenie trzy literowe)

Opublikowano

Niewiem czy o to chodzi ale to najzwyklejszy 1Z 90KM TDI

ale wole diesla którym tanio zrobię 50km dziennie do pracy niż gazownie (też tania ale nie lubię modyfikacji)

Opublikowano

Gratulacje :) Grunt abys byl zadowolony z autka :a4fan: (urocza jest ta ikonka :diabel2: )

Opublikowano

Wielkie dzięki! a jaka ikonka??

Opublikowano
:a4fan: ta
Opublikowano

simon dawaj fotki i wytrzeźwiej po zakupie bo cóś nie kumaty dziś jesteś :D :053: :a4fan:

Opublikowano

Dzis po pracy o 23 coś wkleje jak bede umiał :D

....ale wolałbym jak juz bedzie na PL blachach sie chwalić.....

Opublikowano