Kelis.Zx145 Opublikowano 24 Sierpnia 2008 Opublikowano 24 Sierpnia 2008 Witam. Mam problem z moim Audi A4 B6 1.9 tdi. Totalnie tego nie rozumiem ale na wyłączonym silniku tak jak sie to zostawia samochód np. na noc pracuje cały czas wentylator (ten mniejszy za chłodnica) czasem robi małą przerwe a czasem non stop... Gdy odpaliłem samochód wszystko było ok, silnlik pracował normalnie wiec zgasiłem i znowu wentylator pracował cały czas pomimo tego że samochód był zimny bo stał całą noc i nigdzie nim nie jechałem. Nastepnie odpaliłem jescze raz i po chwili sam z siebie zgasł nagle i od tej pory nie moge go odpalić.. wentylator nadal pracował więc odłączyłem akumulator. Po niecałych 2 godzinach znowu podłączyłem akumulator zeby zobaczyc czy sie cos zmieni ale nic, wentylator sie od razu włączył i nadal nie moge odpalić, rozrusznik kręci i nic wiecej. Pomóżcie jak wiecie co sie mogło stać !! Dzień wczesniej chodziła jak nowa i nagle takie coś... :/
Musashi Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Opublikowano 28 Sierpnia 2008 podepnij VAG-a. prawdopodobnie uszkodzony czujnik temp umieszczony w dolnej lewej, czesci chlodnicy. ew. awaria ECU. VAG wyjasni sprawe.
xavier Opublikowano 31 Sierpnia 2008 Opublikowano 31 Sierpnia 2008 ja obstawiam sklejony przekaźnik... tego vag nie pokaże a co do odpalania... ten wentylator pobiera strasznie dużo prądu, może akumulator nie daje rady i rozrusznik za wolno kręci ?
Musashi Opublikowano 1 Września 2008 Opublikowano 1 Września 2008 ja obstawiam sklejony przekaźnik... tego vag nie pokaże a co do odpalania... ten wentylator pobiera strasznie dużo prądu, może akumulator nie daje rady i rozrusznik za wolno kręci ? kolego czytaj posty z uwaga. VAG ma ew. wyjasnic przyczyny braku mozliwosci uruchomienia silnika. natomiast czujnik temperatury o ktorym pisalem jednoczesnie steruje praca wentylatora
Kelis.Zx145 Opublikowano 2 Września 2008 Autor Opublikowano 2 Września 2008 Wszystko jest jasne juz, okazało sie ze od nie wiadomo kiedy, prawdopobobnie poprzedni własciciel kiedys nie dokręcił wszystkich śrub od pokrywy komputera bo mu sie nie chcaiło z powodu trudnego dostępu od strony podszybia..... była szczelina i nieszczelnoś jakaś i po podniesieniu tej pokrywy okazało sie ze jest tam pełno wody.... przekaźniki zalane od dawna, na szczescie komputer lezał tuz nad woda i sie uchował. wymieniłem wszystkie przekaźniki bo były w niezbyt dobrym stanie w sumie uszkodził sie konkretnie jeden, ten od pompy paliwa ale wymianielem wszystkie bo tez mialy slady długo stpjącej wody. I tak uwazam ze audi ma bardzo dobra i odporna instalacje elektryczna, poniewaz bardzo długo musiał z tym wytrzymać ( kto wie czy nawet nie rok) a wszystko cały czas działało, po wymianie wszystko jest ok i autko znów jeździ jak powinno
chesterxp Opublikowano 4 Września 2010 Opublikowano 4 Września 2010 A mam pytanie, wiem ze trochę późno ale mam identyczny problem. Ile kosztowała naprawa tych przekaźników i cała robocizna?
wrclaguna Opublikowano 4 Września 2010 Opublikowano 4 Września 2010 w zaleznosci ktory ci zalalo ASO ponad 100 pln za przekaznik wyczyszczenie z wilgoci calej wewnetrznej obudowy to sam sobie zrobisz :gwizdanie:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się