Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B6] Nie odpala i cały czas chodzi wentylator !!


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Mam problem z moim Audi A4 B6 1.9 tdi. Totalnie tego nie rozumiem ale na wyłączonym silniku tak jak sie to zostawia samochód np. na noc pracuje cały czas wentylator (ten mniejszy za chłodnica) czasem robi małą przerwe a czasem non stop... Gdy odpaliłem samochód wszystko było ok, silnlik pracował normalnie wiec zgasiłem i znowu wentylator pracował cały czas pomimo tego że samochód był zimny bo stał całą noc i nigdzie nim nie jechałem. Nastepnie odpaliłem jescze raz i po chwili sam z siebie zgasł nagle i od tej pory nie moge go odpalić.. wentylator nadal pracował więc odłączyłem akumulator. Po niecałych 2 godzinach znowu podłączyłem akumulator zeby zobaczyc czy sie cos zmieni ale nic, wentylator sie od razu włączył i nadal nie moge odpalić, rozrusznik kręci i nic wiecej.

Pomóżcie jak wiecie co sie mogło stać !! Dzień wczesniej chodziła jak nowa i nagle takie coś... :/

Opublikowano

podepnij VAG-a. prawdopodobnie uszkodzony czujnik temp umieszczony w dolnej lewej, czesci chlodnicy. ew. awaria ECU. VAG wyjasni sprawe.

Opublikowano

ja obstawiam sklejony przekaźnik... tego vag nie pokaże

a co do odpalania... ten wentylator pobiera strasznie dużo prądu, może akumulator nie daje rady

i rozrusznik za wolno kręci ?

Opublikowano

ja obstawiam sklejony przekaźnik... tego vag nie pokaże

a co do odpalania... ten wentylator pobiera strasznie dużo prądu, może akumulator nie daje rady

i rozrusznik za wolno kręci ?

kolego czytaj posty z uwaga.

VAG ma ew. wyjasnic przyczyny braku mozliwosci uruchomienia silnika.

natomiast czujnik temperatury o ktorym pisalem jednoczesnie steruje praca wentylatora :cool1:

Opublikowano

Wszystko jest jasne juz, okazało sie ze od nie wiadomo kiedy, prawdopobobnie poprzedni własciciel kiedys nie dokręcił wszystkich śrub od pokrywy komputera bo mu sie nie chcaiło z powodu trudnego dostępu od strony podszybia..... była szczelina i nieszczelnoś jakaś i po podniesieniu tej pokrywy okazało sie ze jest tam pełno wody.... przekaźniki zalane od dawna, na szczescie komputer lezał tuz nad woda i sie uchował. wymieniłem wszystkie przekaźniki bo były w niezbyt dobrym stanie ;) w sumie uszkodził sie konkretnie jeden, ten od pompy paliwa ale wymianielem wszystkie bo tez mialy slady długo stpjącej wody. I tak uwazam ze audi ma bardzo dobra i odporna instalacje elektryczna, poniewaz bardzo długo musiał z tym wytrzymać ( kto wie czy nawet nie rok) a wszystko cały czas działało, po wymianie wszystko jest ok i autko znów jeździ jak powinno :)

Opublikowano

w zaleznosci ktory ci zalalo :cool1: ASO ponad 100 pln za przekaznik

wyczyszczenie z wilgoci calej wewnetrznej obudowy to sam sobie zrobisz :gwizdanie:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...