danolek Opublikowano 24 Marca 2014 Opublikowano 24 Marca 2014 Ostatnio zaczalem czuc,ze czasem tylne klocki nie odbijaja wiec udalem sie na wymiane. Kupilem klocki ATE, zlecilem wymiane. Odbieram auto - pedal miekki,reczny bardzo wysoko. Nie jest to typowe zapowietrzenie ( zreszta po wymianie klockow chyba nie trzeba odpowietrzac ukladu) pedal nie wpada w podloge,tylko lapie duzo pozniej,jest 'gabkowaty'. Mechanik stwierdzil,ze do wymiany jest zacisk. Co moglo sie nagle takiego stac,ze do wymiany jest caly zacisk? I ze nagle,po wymianie klockow jest taka zmiana na gorsze? Na co stawiacie? Blad mechanika? W czwartek jestem umowiony w Aso na sprawdzenie hamulcow,ale tam zacisk oryginalny potrafi kosztowac miedzy 300 a 500e. Przebieg auto 210 tys oryginalny - tez mi sie nie chce wierzyc ze padl zacisk po takim przebiegu.
danolek Opublikowano 24 Marca 2014 Autor Opublikowano 24 Marca 2014 Moge być w błędzie ale jaki jest związek miedzy docieraniem klocków a miekkim pedalem i wysoko stojącym ręcznym? Wymieniałem klocki parokrotnie,nigdy nie miałem takiego efektu.
Dev Opublikowano 24 Marca 2014 Opublikowano 24 Marca 2014 masz juz mocno zjezdzone tarcze, klocki musza ułozyc sie do tarczy zrobisz z 300-400km i wszystko wróci do normy
danolek Opublikowano 24 Marca 2014 Autor Opublikowano 24 Marca 2014 sprawdze jeszcze ktore tarcze byly wymieniane ale chyba tylne 70 tys km temu tak potwierdzam tylne tarcze wymienione 70 tys temu,Aso. przednie jeszcze wczesniej,a ostatnio zakladalem tez nowe klocki,nie bylo zadnej roznicy w hamowaniu,zadnego 'ukladania'. moim zdaniem tloczek nie dociska jak trzeba zrobilem juz ok 300 km napewno,nic poprawy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się