Skocz do zawartości
IGNOROWANY

miekki pedal hamulca i wysoko reczny


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ostatnio zaczalem czuc,ze czasem tylne klocki nie odbijaja wiec udalem sie na wymiane. Kupilem klocki ATE, zlecilem wymiane. Odbieram auto - pedal miekki,reczny bardzo wysoko. Nie jest to typowe zapowietrzenie ( zreszta po wymianie klockow chyba nie trzeba odpowietrzac ukladu) pedal nie wpada w podloge,tylko lapie duzo pozniej,jest 'gabkowaty'.

Mechanik stwierdzil,ze do wymiany jest zacisk. Co moglo sie nagle takiego stac,ze do wymiany jest caly zacisk? I ze nagle,po wymianie klockow jest taka zmiana na gorsze?

Na co stawiacie? Blad mechanika?

W czwartek jestem umowiony w Aso na sprawdzenie hamulcow,ale tam zacisk oryginalny potrafi kosztowac miedzy 300 a 500e.

Przebieg auto 210 tys oryginalny - tez mi sie nie chce wierzyc ze padl zacisk po takim przebiegu.

Opublikowano

Klocki musza sie dotrzec z tarcza

Opublikowano

Moge być w błędzie ale jaki jest związek miedzy docieraniem klocków a miekkim pedalem i wysoko stojącym ręcznym? Wymieniałem klocki parokrotnie,nigdy nie miałem takiego efektu.

Opublikowano

masz juz mocno zjezdzone tarcze, klocki musza ułozyc sie do tarczy

zrobisz z 300-400km i wszystko wróci do normy

Opublikowano

sprawdze jeszcze ktore tarcze byly wymieniane ale chyba tylne 70 tys km temu

tak potwierdzam tylne tarcze wymienione 70 tys temu,Aso. przednie jeszcze wczesniej,a ostatnio zakladalem tez nowe klocki,nie bylo zadnej roznicy w hamowaniu,zadnego 'ukladania'.

moim zdaniem tloczek nie dociska jak trzeba

zrobilem juz ok 300 km napewno,nic poprawy

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...