pogromca15 Opublikowano 26 Marca 2014 Opublikowano 26 Marca 2014 Witam! Jestem tu nowy i liczę na pomoc z waszej strony Nie wiedziałem gdzie miałem umieścić ten temat ale bardziej pod elektronikę mi pasowało. Tak więc mam taki problem, że po skasowaniu błędów Vag'iem auto nie chce odpalić. Film pokazuje o co chodzi.
karolas123321 Opublikowano 26 Marca 2014 Opublikowano 26 Marca 2014 A to akumulator nie jest rozładowany akumulator? Jakie były błędy?
pogromca15 Opublikowano 26 Marca 2014 Autor Opublikowano 26 Marca 2014 Akumulator działa jak najlepiej.
.Pablo. Opublikowano 26 Marca 2014 Opublikowano 26 Marca 2014 Wygląda na padniety aku. Ale skoro mówisz że dobry (zmierzyles miernikiem?) to sprawdź masę może nie łączy i właśnie taki objaw jest że aku ledwo kręci i przygasaja kontroli. Jak masa będzie ok to czeka cię wyjecie rozrusznika.
pogromca15 Opublikowano 26 Marca 2014 Autor Opublikowano 26 Marca 2014 Tak sprawdzałem miernikiem i jest wszystko ok, zauważyłem jedną rzecz, że jak zapalam to kasuję się data, godzina i licznik dzienny i tak za każdym razem
karolas123321 Opublikowano 26 Marca 2014 Opublikowano 26 Marca 2014 Zmierz spadek napięcia przy zapalaniu. Problem jest z kablami zasilającymi, przy aku albo przy rozruszniku.
pogromca15 Opublikowano 26 Marca 2014 Autor Opublikowano 26 Marca 2014 To mogło się stać tak po wyczyszczeniu błędów w vag'u? bo przed podłączeniem palił pięknie na dotyk.
.Pablo. Opublikowano 26 Marca 2014 Opublikowano 26 Marca 2014 Stawiam na zbieg okoliczności. Jak wykasowales tylko błędy to nic nie miało prawa się stać
pogromca15 Opublikowano 26 Marca 2014 Autor Opublikowano 26 Marca 2014 Ok, dzięki jutro się do tego zabiorę i dam znać co i jak
Robero321 Opublikowano 26 Marca 2014 Opublikowano 26 Marca 2014 Mi również wygląda na padnięty aku. Na mierniku może Ci pokazywać nawet że ma 12 a nie ma pojemności i podczas kręcenia siada napięcie i kasują się daty. Naładuj porządnie aku
wysiolbn Opublikowano 27 Marca 2014 Opublikowano 27 Marca 2014 masz problem z napięciami , albo aku jest walnięte jak koledzy pisali , masz dokręcone klemy ???) posprawdzaj również przewody może gdzieś coś nie łączy .
pogromca15 Opublikowano 28 Marca 2014 Autor Opublikowano 28 Marca 2014 Tak już wszystko mi wiadomo, słaby był akumulator i przewód zaśniedziały od alternatora ;x Dzięki za szybkie odpowiedzi Temat do zamknięcia
Rekomendowane odpowiedzi