Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Proszę o analizę logów 1.8T 150KM AEB


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

jednoczenie ;)

Opublikowano

Dołączę się do wątku, czy jest rada na pętlące wtryskiwacze? Ustawiałem instalację lpg, przy ok 5500 zapętliło pb i odrazu lpg. Zlogowałem przepływkę i pokazuje w 2 bloku /logi nie nadają się do wklejenia - są długie, porownywałem korekty krótkie na pb i lpg w czasie strojenia/. Czasy ponad 21ms przy 5000 tys. później spadają poniżej 20 ale to blisko odcinki, max przepływ 144g/m3.

Czy wymiana wtryskiwaczy na większe pomoże/teraz nr z końcówką... 447/? Czy lepiej zmienić pompę paliwa, na np. walbro? Pompę wymieniłem na drugą/zamiennik/ stara powiedziała papa.

Opublikowano
nie rozumie np tego zapisu "2+33", to znaczy ze mam zrobić logi 002 a potem 033, czy mam zrobić jednocześnie 002+033 ? czytałem że każdy kanał robi się osobno...

Jak Ci ktoś pisze plus między grupami tzn. że chce zobaczyć log tych grup jednocześnie. Czasami robi się po kilka czasami pojedynczo, wszystko zależy od tego co chcemy podejrzeć.

Dołączę się do wątku, czy jest rada na pętlące wtryskiwacze?

Jak się robi sam program to z głową i odpowiednią granicą, a nie na siłę, aby ugrać kilka kucy.

Albo się inwestuje i wymienia wtryski itd.

Opublikowano

Tylko że u mnie nie było nic robione seryjny AJL z pętlącą benzyną. Pytanie,co z tym można teraz zrobić? Wtryskiwacze a może pompa paliwa a może program...

Opublikowano

Mierzyłeś ciśnienie paliwa pod obciążeniem??

Opublikowano

Gdzie się wpiąć z manometrem? Jest jakiś trójnik, który ułatwiłby podpięcie, czy trzeba kombinować...?

Opublikowano

sprawdz szczelnosc dolotu, pompe paliwa i zmien swiece na nowe jesli tego nie robiles jeszcze.

dodatkowo zrob jeszcze loga 2+118.

Opublikowano

świece wymieniałam na nowe w tamtym roku.. komplet coś koło 160 zł kosztował.. miały być porządne.. czyżby już były do niczego ?

niestety na kanale 118 nie mam żadnych danych ..

jak sprawdzić pompę paliwa ?

Opublikowano
Gdzie się wpiąć z manometrem?

Do listwy wtryskowej.

Przyjrzyj się także czujnikowi temperatury bo już po raz kolejny pokazuje bzdury.

Opublikowano

sprawdz jeszcze blok 114 bo w tych sterownikach z wersji usa wysterowanie n75 jest 114 lu 118 w zaleznosci od wersji .

---------- Post dopisany at 22:51 ---------- Poprzedni post napisany at 22:42 ----------

Kandrzej zrób logi z tego swojego AJL bo tam jak nawet jak jest wszystko ok to wtryski sa na granicy zapentlenia . co do sprawdzania cisnienia to musisz sie wpiac przed listwa wtryskowa .

Opublikowano

Dzięki Damian.Dzięki Galetto za info. Po robocie wieczorem podjadę na autostradę i zrobię logi.

Opublikowano

czyli zrobić jeszcze 002+114

u mnie 114 jest na szczęście :) będzie dobry ?

d2eb256dd34d054dmed.jpg

Opublikowano

Bedzie dobry ale najpierw uporaj sie z czujnikiem.

Wysłane za pomoca sputnika.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...