kamilp Opublikowano 30 Marca 2014 Opublikowano 30 Marca 2014 Witam. Mam taki problem bo czasami przy jeździe, przy wyższych obrotach 3-4tys odcina jak by turbinę, traci moc,zgaszę zapalę i jest ok.Geometria była czyszczona niecały rok temu.
vp-tdi Opublikowano 30 Marca 2014 Opublikowano 30 Marca 2014 tematów na forum multum co 3-4 temat o tym samym n75 do sprawdzenia to na początek
Tooomi Opublikowano 30 Marca 2014 Opublikowano 30 Marca 2014 Jak masz katalizator ,to co rok będziesz czyścił,pozbędziesz się kata to pozbędziesz się trybu awaryjnego.
xBladex Opublikowano 30 Marca 2014 Opublikowano 30 Marca 2014 hmm znam to dobrze..wujek tak samo miał..i padła turbina całkiem..wiec ja bym zaczoł od sprawdzenia turbinki.
vp-tdi Opublikowano 30 Marca 2014 Opublikowano 30 Marca 2014 Jak masz katalizator ,to co rok będziesz czyścił,pozbędziesz się kata to pozbędziesz się trybu awaryjnego. nie możliwe ja mam kata w AHH i nigdy nie mialem trybu awaryjnego tyle ze caly czas praktycznie jest gniecony na dluzdzym odcinku drogi
kamilp Opublikowano 30 Marca 2014 Autor Opublikowano 30 Marca 2014 No dobra to co zrobić ?? Jak n75 sprawdzić ??
kamilp Opublikowano 30 Marca 2014 Autor Opublikowano 30 Marca 2014 Co +1 ? Mówicie vagiem sprawdzić, jeździłem do dwóch klientów i mi podpinali jeden pod laptopa drugi pod takie coś mniejszego-też komp .I powiedział coś że "brak podciśnienia czy nadciśnienia" nie znam się nie a nie pamiętam. I mówi że albo turbo albo n75 i bądź mądry.
szaman91 Opublikowano 30 Marca 2014 Opublikowano 30 Marca 2014 A przepływomierz? Tato miał taki problem, wymienił przepływkę i wszystko jest ok.
vp-tdi Opublikowano 30 Marca 2014 Opublikowano 30 Marca 2014 ta.zaraz pol silnika bedzie wymienial. poszukaj kogos z forum blisko ciebie to ci to ogarnie.
Tooomi Opublikowano 31 Marca 2014 Opublikowano 31 Marca 2014 Jak masz katalizator ,to co rok będziesz czyścił,pozbędziesz się kata to pozbędziesz się trybu awaryjnego. nie możliwe ja mam kata w AHH i nigdy nie mialem trybu awaryjnego tyle ze caly czas praktycznie jest gniecony na dluzdzym odcinku drogi Zależy też czy jest gnieciony czy nie,jak bierze oliwke to co jakiś czas mu żaluzje będą stawac,bo pucha już zamulona.
kamilp Opublikowano 31 Marca 2014 Autor Opublikowano 31 Marca 2014 No właśnie o to chodzi że trzeba by było wszystko po kolej zmieniać.Znalazłem odezwę się do tego koleżki powiedział że odczyta tylko logi na forum wrzucisz, jakoś to odpowiednio sprawdzać ?coś mam powiedzieć mu ? Bierze oliwki trochę .
przemmusz Opublikowano 4 Kwietnia 2014 Opublikowano 4 Kwietnia 2014 u mnie te same objawy były okazało się ze przepływka siadła...
marcin_franz Opublikowano 4 Kwietnia 2014 Opublikowano 4 Kwietnia 2014 Sprawdź jeszcze tą geometrię. Mogła się już zasyfić.
Frimuś Opublikowano 4 Kwietnia 2014 Opublikowano 4 Kwietnia 2014 Faktycznie mielac temat setny raz wpisz w szukajce wyskoczy Ci tych tematow....i czytaj a bez dodatkowych pytan bedziesz wiedzial co robic nie majac nawet mozliwosci podpiecia vag-a 1.Przepływka - odepnij wtyczke przejedz sie na odpietej jesli bedzie od samego poczatku mułem to mozesz ja zostawic. 2. turbinke -sztange zagietym kluczykiem 13 ruszaj gora-doł i zobacz jak sie unosi z oporem czy bzzzz itd...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się