K4RW4S Opublikowano 30 Marca 2014 Opublikowano 30 Marca 2014 Siemanko! W końcu po długim czasie anonimowości na forum znalazł się czas aby zaprezentować moją włoszkę. Auto zakupiłem w Kwietniu 2012 i było w dość przeciętnym stanie. Poobijane z wybitym zawieszeniem i problematyczną elektryką jak i układem kierowniczym. Jest to Avant z 97 roku przywiezione z Włoch, prawdopodobnie z niskich Alp. Audi A4 B5 Avant 1997r 1.8 125KM ADR manual Wyposażenie seryjne: -4x el szyby -el reg lusterka -centralny zamek -el składane lusterka -grzane lusterka automatycznie -grzane dysze spryskiwaczy -grzane bębenki w zamkach -climatronic -2x airbag -dzielona kanapa tył -2x podłokietnik -regulacja kiery w dwóch płaszczyznach -ABS -zawieszenie 1BA Zrobione: -fake grill rs4 -całe auto pomalowane -zestaw wahaczy MS HD -rozrząd Continental -pompa wody SKF -nowa pompa wspomagania -nowe amorki sachs -rozpórka dół -tarcze Mikoda nacinane i nawiercane - przód i tył -klocki przód TRW/Lucas, tył- BOSCH -nowa sonda BOSCH -nowe łożyska -wymiana wszystkich płynów -białe boczne kierunki -odnowione fotele -przekodowany centralny zamek- zamyka po przekroczeniu 20km/h i otwiera po wyjęciu kluczyka ze stacyjki -felgi S-line 18 8j ET35 -opony 225/40 przód - Dunlop Maxx Sport, tył - Bridgestone Potenza -podświetlenie tablicy rejestracyjnej led -tylny postój i stop na ledach - dzięki klubowiczowi "bidzio1" -przednie postojówki na ledach -zmienione siłowniki klapy tylnej plus regulacja że podnosi się praktycznie od samego dołu sama -obniżenie -40mm -wkłady lusterek asferyczne niebieskie -wycięte ranty błotników pod lampy poliftowe -dystans na tył 5mm -dywaniki antracyt 11mm -wymiana zbiorniczka spryskiwaczy na poliftowy z czujnikiem 4,5L z opcją na dwie pompki -wyrezanie wściekłej klamki wewnętrznej - sztywna i nie dzwoni na nierównościach Do zrobienia: -ściemka szyb -prawe lusterko symetryczne -wymiana kierownicy - obecnie jest typu "pufa od tapczanu" -ZROBIONE - dodatkowo obszyta nówką skórką -lampy przód i tył polift -ZROBIONE - przednie lampy ori Valeo + żarówki OSRAM CBH + kierunki OSRAM DIADEM -wydech z kwasówki-na początek końcówka -FIS - ZROBIONE -podświetlane kratki nawiewu - ZROBIONE -kubły w skórze + boczki + grzanie pośladów -wymiana skrzyni na 6 biegowa -zderzak przód s4 (marzenie rs4 ale to raczej niemożliwe) + lampy do jazdy dziennej z pierwszych roczników S6 C6 + spryski -wymiana nagrzewnicy na nissens'a -rozpórka góra -Tunel polift 2DIN + duże radio -komfortblinker -shortshifter -konwersja oświetlenia wnętrza na kompletny led + ambiente -pilot do centralnego + otwieranie i domykanie szyb z pilota -ZROBIONE- ORI SCYZOR Z POLIFTA -montaż lusterek z Skody SuperB z podświetleniem dolnym -montaż podświetlenia nóg -montaż coming leaving home pod lampy mijania -trzeci stop w led -wywalenie dolnych listw drzwiowych i dołożenie progów s4 Nie mam zdjęć z początku posiadania bo nie było w sumie ochoty ścierwa fotografować Obecnie:
Mauros88 Opublikowano 30 Marca 2014 Opublikowano 30 Marca 2014 Piekna sztuka. Powodzonka w modach:) Powiedz mi jak przekodowales centralny zamek zeby sie zamykał? Bo z chęcia u siebie tak samo bym zrobił
K4RW4S Opublikowano 30 Marca 2014 Autor Opublikowano 30 Marca 2014 Mauros88 1) Wchodzimy do sterownika: STG 35 (Zentralverriegelung) auswählen (Komfortsystem) 2) Wybieramy STG Codierung -> Funktion 07 3) Odczytujemy wartość w Software Coding np. w moim przypadku było to 00000 UWAGA: Koniecznie zapisać wartość kodu sprzed zmiany by wrazie niepowodzenia (nie zadziałania, itp) wpisać go ponownie. 4) dodajemy funkcję zamykania zamków po przekroczeniu 15km/h i odblokowywania ich po zgaszeniu auta i wyjęciu kluczyka. W tym celu musimy dodat wartość kodu: + 000032 nowa Suma = 00032 Wartość tą wpisujemy w oknie w miejscu odczytanego dotychczasowego kodu (linijka Software Coding) 5) Zatwierdzamy "Do it!" 6) Teraz już możemy cieszyć sie załączoną nową funkcją. ---------- Post dopisany at 23:39 ---------- Poprzedni post napisany at 23:01 ---------- Fotki środka zrobie przy czasie. Może jutro po robocie jak sie uda....
chudy30 Opublikowano 31 Marca 2014 Opublikowano 31 Marca 2014 ładne i ciekawe autko lubię te 1.8 20v bez turbo
K4RW4S Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Kierownica i ori centralny zamek siedzi już w aucie. Niestety kiera jest do remontu bo złazi z niej farba i skóra jest tragiczna a do tego na airbagu nad znaczkiem oooo jest potężna rysa która strasznie rzuca się w oczy. Jeden z klubowiczów okazał się nieuczciwym sprzedawcą bo pytałem czy to rysa a on stwierdził że nie ma rysy a to wina kiepskiego aparatu....
K4RW4S Opublikowano 23 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 23 Czerwca 2014 dzieki:) ale duzo jeszcze pracy przede mną. Troche hamuje mnie ten silnik i brak quattro:facepalm: nie wiem w sumie co robic...grzebać czy sprzedać(rym:grin:)....sentyment mam do autka:)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się