kamil_radom Opublikowano 31 Marca 2014 Opublikowano 31 Marca 2014 Witam. Audi A4 B6 1.9 TDi 130(kM) 2001 Bardzo proszę o analizę moich logów statycznych i dynamicznych. Auto ma parę usterek, które ciężko zlokalizować np: turbina przechodzi w tryb awaryjny (rzadko to występuje), kopci przy przyspieszaniu i na postoju, silnik drga na jałowym biegu. Auto straciło moc i dynamikę. Bardzo proszę o pomoc. Logi Statyczne z grup: 000;003;004;011. Blok 000 : VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Blok 003 : VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Blok 004 : VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Blok 011 : VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Logi Dynamiczne z grup: 000;003;004;008;010;011;013 Blok 000,004 : VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Blok 003 : VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Blok 008 : VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Blok 010 : VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Blok 011 : VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Blok 013 : VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Logi robiłem pierwszy raz więc wybaczcie mi jak zrobiłem coś nie tak. Sprawa pilna bo auto zachowuje się coraz gorzej. ---------- Post dopisany 31-03-2014 at 19:28 ---------- Poprzedni post napisany 30-03-2014 at 23:45 ---------- Czy ktoś mi pomoże na tym forum?
PAWEL69 Opublikowano 31 Marca 2014 Opublikowano 31 Marca 2014 kopci przy przyspieszaniu i na postoju, silnik drga na jałowym biegu. Auto straciło moc i dynamikę. Z tych logów oprócz kiepsko ustawionego kąta synchro. widać przycinającą się geometrie w turbince. Co do dymu i drgań zrób 018 i 023 stat. i dyn. Pzdr.
kamil_radom Opublikowano 31 Marca 2014 Autor Opublikowano 31 Marca 2014 Dzięki za odp. A co oznacza kiepsko ustawionego kąta synchro?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się