slo Opublikowano 30 Marca 2014 Opublikowano 30 Marca 2014 Witam, mam następujące błędy na vagu: 01039 - Coolant Temperature Sensor (G2) 30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent 00779 - Outside Air Temp Sensor (G17) 30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent 00668 - Supply Voltage Terminal 30 53-10 - Supply Voltage Too Low - Intermittent 01320 - Control Module for Climatronic (J255) 49-00 - No Communications 01304 - Radio 49-00 - No Communications auto po naprawie - delikatny strzał w przód, chłodnica wody była do wymiany, płyn wyciekł. Od kilku dni zauważyłem, że wskazówka temperatury stoi na 50 stopniach i ani drgnie. Podczas postoju wentylator stoi w miejscu. Zauważyłem też wyższe spalanie. Co mam do wymiany ? czujniki g2 i g17 ? Termostat ? Pozdrawiam
Mario Opublikowano 31 Marca 2014 Opublikowano 31 Marca 2014 Jeśli wiązki nie są uszkodzone, wszystkie wtyczki po składaniu przodu zostały podłączone, to czujniki ucierpiały. G2 jeden pin to masa, drugi pin -> pin4 nieb kostka licznika G17 jeden pin to masa, drugi pin -> pin21 nieb kostka licznika Termostatu póki co bym nie ruszał, wentylatory sprawdź przez output test.
slo Opublikowano 31 Marca 2014 Autor Opublikowano 31 Marca 2014 Dzisiaj znowu wskaźnik w liczniku wariował i skakał z 50 na 90. Czyli czujnik ? ---------- Post dopisany at 22:17 ---------- Poprzedni post napisany at 22:09 ---------- temperaturę powietrza zewnętrznego pokazuje dobrze Ten czujnik G2 gdzie można dostać ?
Mario Opublikowano 31 Marca 2014 Opublikowano 31 Marca 2014 Gdybyś miał uszkodzony mechanicznie termostat, to w trakcie jazdy temperatura byłaby niższa, a na postoju podnosiłaby się. Gdyby była w nim uszkodzona elektryka, to miałbyś błąd od termostatu. To powiedz kiedy są te wahania wskazań. G2 ma numer 06A919501A
slo Opublikowano 31 Marca 2014 Autor Opublikowano 31 Marca 2014 Dzięki za informację. Co do tych wachań to nie ma reguły, dzisiaj np ruszyło się przy dość ostrym przyśpieszeniu od 60 do powiedzmy 140-160, potem opadło do 50. Później na trasie raz 90 raz 50 - loteria niezależna od przyśpieszania czy stania w korku. Ale dzisiaj częściej było 90 a przez ostatnie dni leżało na 50
Mario Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Czujniki temperatury są dwa, jeden na małym obiegu (króciec za silnikiem) i drugi na dużym obiegu (dolny wąż przy szybkozłączce do chłodnicy) A odpowietrzony jest poprawnie? Gorące powietrze leci z kratek?
slo Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Klimatronik dziala poprawnie. Gorace powietrze leci jak zrobie na HI Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się