michalm320 Opublikowano 31 Marca 2014 Opublikowano 31 Marca 2014 Mam do wymiany sprzęgło (wysoko bierze, problem z wrzuceniem 1 i wstecznego na postoju, podczas jazdy niema problemu). Diagnoza była robiona w ASO. Doradca serwisowy doradził mi żeby przy okazji zmienić koło dwumasowe na jednomasowe i zastosować gotowy zestaw Valeo. Twierdzi że nie ma przeciwwskazań tym bardziej jeśli mam w planach podnosić moc. Ogólnie posiadanie dwumasy spędza mi sen z powiek więc jestem chętny na taki zabieg tym bardziej że koszt nie jest duży bo oscyluje w okolicach 1300zł (kpl. sprzęgło + koło, nr części z katalogu Valeo 835040). Czy ktoś z Was zastosował taki zabieg w 1.8T? Jakie macie odczucia negatywne i pozytywne. Proszę o wypowiedzi osób które przeszły z dwumasy na jednomasę. Z góry dzięki.
piotraudi Opublikowano 31 Marca 2014 Opublikowano 31 Marca 2014 Mój kolega przerabiali ten temat i z tego co wiem jest zadowolona
Imhotet Opublikowano 31 Marca 2014 Opublikowano 31 Marca 2014 1300 to niewiele, za tyle to dwumasy nie kupisz.. jest tu projekt kolegi Devastation ma juz komplet (nie valeo ale tez jednomas) czekamy az zalozy ma sie podzielic informacjami, mozesz odgrzebac temat.
hopek03 Opublikowano 31 Marca 2014 Opublikowano 31 Marca 2014 ciekaw jestem jakie obciążenia wytrzymuje czyli ile NM i Km
michalm320 Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 1 Kwietnia 2014 ciekaw jestem jakie obciążenia wytrzymuje czyli ile NM i Km Nie wiem ile w tym prawdy ale... - Dodawanie koksu [A4 1.9 AWX] • .: AUDI KLUB POLSKA :. • PS. A czy w B6 1.8T można zrobić patent z kołem jednomasowym od Audi 80 2.0?
Imhotet Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Opublikowano 1 Kwietnia 2014 ciekaw jestem jakie obciążenia wytrzymuje czyli ile NM i Km Nie wiem ile w tym prawdy ale... - Dodawanie koksu [A4 1.9 AWX] • .: AUDI KLUB POLSKA :. • PS. A czy w B6 1.8T można zrobić patent z kołem jednomasowym od Audi 80 2.0? mozna, jakbys odszukal temat o ktorym pisalem to bys to wiedzial..
Dev Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Opublikowano 1 Kwietnia 2014 http://a4-klub.pl/uklad-napedowy-skrzynia-biegow-12/jednomas-tarcza-240mm-1-8t-318159/
Imhotet Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Opublikowano 1 Kwietnia 2014 http://a4-klub.pl/uklad-napedowy-skrzynia-biegow-12/jednomas-tarcza-240mm-1-8t-318159/ ależ mu dales ;p wszystko na tacy ;p
michalm320 Opublikowano 2 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 2 Kwietnia 2014 A niech ma Ten zestaw Valeo to lipa Dzięki za link. Czemu twierdzisz że ten zestaw to lipa?
Dev Opublikowano 2 Kwietnia 2014 Opublikowano 2 Kwietnia 2014 Za taką sama kwotę albo taniej masz porządny Kit na 240mm w kewlarze.
wodi87 Opublikowano 2 Kwietnia 2014 Opublikowano 2 Kwietnia 2014 Tomasz ty lepiej załóż ten zestaw w koncu do siebie bo ja czekam jak to bedzie latalo i sam sie zabieram za to samo
powaguspisz Opublikowano 2 Kwietnia 2014 Opublikowano 2 Kwietnia 2014 KIT Valeo to, taka tania zabawka, zamiennik. I tak na pewno bankowo charakterystyka i kultura pracy jest gorsza niż w standardowym zestawie, i o ile się nie mylę to gdy skończy Ci się sprzęgło to w zestwie KIT 4 Valeo samego sprzęgła nie wymienisz, to jest jako całość, i wówczas ponownie wymiana na całość.
michalm320 Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Gdyby był zestaw P&P od jakiś innych Audi do A4 B6 to pewnie bym się zdecydował. A nie chce mi się bawić w jakieś przeróbki czy próby. Nie mam na to czasu, kasy i zaplecza w postaci porządnego garażu z podnośnikiem. Poza tym nie wydaje mi się żeby firma Valeo robiła bubla i cały czas poszerzała swoją ofertę. Poza tym Valeo robi jedne z lepszych sprzęgieł do ciężarówek. Owszem mogę się rozczarować po jakimś czasie ale myślę że warto spróbować. Poza tym tak jak powiedział kolega wodi87 to można zregenerować tarcze i docisk np. u Radzikowskiego.
pioteros Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Opublikowano 3 Kwietnia 2014 jaki jest sens kupować jednomas za 1300zl? skoro można kupic stary jednomas ze szrotu za 50zł od audi 100/80 ,ladnie go wypiaskować, dokupić do tego zestaw tarczy i docisk i mieć to samo za 1/4 tej ceny? albo jak tomek pisze obic sobie stara tarcze kevlarem, odwiezyc docisk i tez wyjdzie połowa valeo albo i mniej, a sprzeglo w rezultacie i tak będzie lepsze...
michalm320 Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 3 Kwietnia 2014 jaki jest sens kupować jednomas za 1300zl? skoro można kupic stary jednomas ze szrotu za 50zł od audi 100/80 ,ladnie go wypiaskować, dokupić do tego zestaw tarczy i docisk i mieć to samo za 1/4 tej ceny? albo jak tomek pisze obic sobie stara tarcze kevlarem, odwiezyc docisk i tez wyjdzie połowa valeo albo i mniej, a sprzeglo w rezultacie i tak będzie lepsze... Ale czy to jest zestaw P&P?
wodi87 Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Opublikowano 3 Kwietnia 2014 powiem tak tez myślałem nad valeo ale sie powstrzymałem z powodu ,ze nie ma sensu przepłacać skoro kolo z audi 80 2.0 kosztuje 50zl do tego nawet mozna kupić oryginalne sprzęgło pod te kolo 228mm za plowoe ceny i bedzie takie same jak to valeo xD tylko nie wiem czy na 100% pasuje kolo bez żadnych przeróbek, osobiście wole przerobić pod 240mm pod wieksze moce
pioteros Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Opublikowano 3 Kwietnia 2014 nawet jeśli cos by nie pasowało, to dajesz tokarzowi/frezerowi 3 dychy na flaszke i zrobi ci tak ze będzie pasować.... gdzie 1300zł za jednomasa... na allegro albo w sklepie po zniżkach nowego dwumasa można mieć za ta kase
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się