Czary Opublikowano 31 Marca 2014 Opublikowano 31 Marca 2014 Witam, pojawił się problem w silniku 2.0TDI BPW. Auto odpala i pracuje normalnie, jeździ normalnie ale gdy się już zagrzeje silnikiem zaczyna trzepać tylko na biegu jałowym w środku czujesz jakbyś był na jakimś masażu.. dodatkowo kopci wtedy na biało. Tylko i wyłącznie jak jest ciepły (temp 90). Auto jeździ po mieście ale raz na 2tyg ma trasę więc jest goniony. Ostatni raz stałem w korku to mi aż było wstyd bo zrobiłem taką chmurę dymu jakbym palił kapcia przez minutę... Kontrolka o DPF nigdy się nie zaświeciła. Na trasie nigdy nie zakopci nawet przy ostrym bucie. Co może być przyczyną?
HeresR32 Opublikowano 31 Marca 2014 Opublikowano 31 Marca 2014 wtryski, pompa ciezko troche okreslic moze na poczatku zrob logi i wyeliminuj wtryski jak beda dobre
Czary Opublikowano 31 Marca 2014 Autor Opublikowano 31 Marca 2014 Próbowałem się wczoraj połączyć ale coś mi nie chce wykryć auta. Z B5 i 8L łączy się kabel bezproblemowo a tutaj nie wykrywa... Kabel jest firmy VIAKEN: DODAM JESZCZE że podczas drgań obroty nie skaczą są takie jakie powinny być.
piotrsob1 Opublikowano 31 Marca 2014 Opublikowano 31 Marca 2014 W B7 diagnostyka idzie po CAN-ie, tutaj jest wątek o sprzęcie do diagnozy : http://a4-klub.pl/diagnostyka-vag-32/all-b7-interfejsy-diagnostyki-aut-szyna-can-np-audi-b7-b8-86717/
H4mm3R Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Wody nie ubywa? Proponuję zrzucić pokrywę głowicy i sprawdzić wałek i szklanki.
Czary Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Byłem dzisiaj u jednego takiego co miał niby sprawdzić czy to coś nie jest związane z DPF ale zaraz jak odpalono auto (NA CIEPŁYM) odchylił plastik od powietrza i było słychać co jakiś czas takie mocniejsze stuknięcie. Koleś od razu rzucił tekstem że to jest coś związane z motorem a nie z filtrem i resztą bajerów. Jeśli okażę się faktycznie że wałek jest wyjechany jakie są koszty na śląsku B-B jest jakiś spec od diesli no chyba że ktoś z was się porywa na pomoc (tzn wymianę). Nie ukrywam że lekko się podłamałem jak to dzisiaj usłyszałem..
H4mm3R Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Byłem dzisiaj u jednego takiego co miał niby sprawdzić czy to coś nie jest związane z DPF ale zaraz jak odpalono auto (NA CIEPŁYM) odchylił plastik od powietrza i było słychać co jakiś czas takie mocniejsze stuknięcie. Koleś od razu rzucił tekstem że to jest coś związane z motorem a nie z filtrem i resztą bajerów. Jeśli okażę się faktycznie że wałek jest wyjechany jakie są koszty na śląsku B-B jest jakiś spec od diesli no chyba że ktoś z was się porywa na pomoc (tzn wymianę). Nie ukrywam że lekko się podłamałem jak to dzisiaj usłyszałem.. Jak się wypala DPF to podobno dymi... w Jasienicy k/ BB masz klubowicza co ma spoko warsztat, zadzwoń i zapytaj 515 237 617
Czary Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Czasami przy telepaniu zadymi ale na desce nie pojawia się odnośnie tego żadna kontrolka. Tym to bym się już w sumie nie przejmował. Bardziej teraz zależało by mi na wyeliminowaniu tych niepokojących stuknięć co jakiś czas. :/
Bruuuum Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Nagraj filmik i pokaż jak to wygląda.
Czary Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Jestem po rozmowie jutro jedziemy żeby wybadał sprawę co i jak i umawiamy się na termin.
H4mm3R Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Jestem po rozmowie jutro jedziemy żeby wybadał sprawę co i jak i umawiamy się na termin.
majkelradom Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Co było przyczyną bo u mnie jest podobnie? Stukanie i jednocześnie puknięcie powietrza do filtra. Sterownik zero błędów, rozrząd ustawiony na -1.0. Po wymianie oleju się pogorszyło. U mnie zawsze zanieczyszczenie dpf wynosiło max 2% ostatnio patrze 47% przed stukaniem wypaliłem do 0% i teraz po 120km jest 5%.
H4mm3R Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Co było przyczyną bo u mnie jest podobnie? Stukanie i jednocześnie puknięcie powietrza do filtra. Sterownik zero błędów, rozrząd ustawiony na -1.0. Po wymianie oleju się pogorszyło. U mnie zawsze zanieczyszczenie dpf wynosiło max 2% ostatnio patrze 47% przed stukaniem wypaliłem do 0% i teraz po 120km jest 5%. 90% wałek rozrządu i szklanki. Choroba prawie każdego BPW
Czary Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 14 Kwietnia 2014 jutro oddaję auto i w pt będziemy wiedzieć. Najgorsze jest to że nie idzie dostać tego wałka mówił wczoraj na spotkaniu że od ponad miesiąca nie ma go w ofercie. ---------- Post dopisany 10-04-2014 at 15:47 ---------- Poprzedni post napisany 09-04-2014 at 15:27 ---------- Ok, jest diagnoza wałek i popychacze do wymiany mówił że już prawie na wylot były. ---------- Post dopisany 14-04-2014 at 11:53 ---------- Poprzedni post napisany 10-04-2014 at 15:47 ---------- Auto odebrane, chodzi cichutko nic nie trzęsie, jest cacy. Dzięki wielkie H4mm3R za pomoc z dobrym warsztatem, masz u mnie halbę.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się