yoss Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Stanąłem przed koniecznością wymiany wałka i szklanek w BRB. I nie byłaby to straszna tragedia gdyby nie fakt że samochód ma nalatane 450 kkm i mój mechanik obawia się: 1)planowania głowicy bo przy tym przebiegu blok silnika prawdopobnie nieco się już ugiął środkiem a uszczelka stalowa jest nie pozwoli "zgubić" absolutnie nic 2)wymiany wałka rozrządu na starej głowicy bo głowica ułożyła się już do lekko ugiętego silnika i nowe panewki zaczną kleszczyć wałek bo wałek będzie jedynym absolutnie prostym elementem tej układanki ( miał taką akcję w turanie). Czy ma ktoś jakiś mądry pomysł na wyjście z pata?
SotoM Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Opublikowano 1 Kwietnia 2014 to mialt 1 przypadek... jesli nie zostakły uszkodzone trzonki zaworow przy zamkach to wkladaj nowe hydro,panewki wałka,wałek skladaj i w drogę... krzywy silnik... dobre... moze motor ma na składzie o którego się potyka i chce go opchnac... nikt nie zna histori tego turana moze byl grubo przegrzany...
zbyszek7791 Opublikowano 2 Kwietnia 2014 Opublikowano 2 Kwietnia 2014 Mi też się kolana ugięły ze śmiechu i podzielam zdanie kolegi wyżej, no i jeszcze jedno zastanowił bym się czy na pewno ten mechanik miał by to robić bo aż strach co jeszcze może wymyślić jak już tak panikuje.
bouzuki Opublikowano 4 Kwietnia 2014 Opublikowano 4 Kwietnia 2014 A kiedy ty u tego mechanika byłeś?1 kwietnia???????????????
powaguspisz Opublikowano 4 Kwietnia 2014 Opublikowano 4 Kwietnia 2014 Z Turanem taki przypadek był u mnie, ale fakt był ostro przegotowany na siłę chciał klient wrócić ostatnie 20 km, i niestety zakacił silnik. To świetnie że ma 450 nalatane, robić jak chłopacy mówią i hejda dalej
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się