andynl Opublikowano 20 Sierpnia 2015 Opublikowano 20 Sierpnia 2015 Temat o zwiechach jest tutaj http://a4-klub.pl/index.php?/topic/289028-zawieszenie-s-line-1bv-vs-sportowe-1be/
damiano0010 Opublikowano 22 Sierpnia 2015 Opublikowano 22 Sierpnia 2015 Temat o zwiechach jest tutaj http://a4-klub.pl/index.php?/topic/289028-zawieszenie-s-line-1bv-vs-sportowe-1be/ Dzięki za link . A czy ktoś z was próbował ustwić ADS poprzez VCDS w taki sposób żeby na MMI były widoczne tylko ustawienia Engine/Drive, chciałbym tak zrobić gdyż już wiem że nie mam servotronica oraz rgulacji tłumienia zawieszenia. W chwili obecnej widze w mmi pozycję Engine/Drive oraz nie potrzebnie Dynamic Steering. Pomimo przestawienia ponownie/wyłączenia bitu 1 z 1 na 0 w byte 8 nadal widzę tą obpcję w MMI. Co muszę jeszcze zrobić ? Pozdrawiam
wrclaguna Opublikowano 22 Sierpnia 2015 Opublikowano 22 Sierpnia 2015 Kodujesz tylko : BYTE 8 bit 2 zmiana 0 na 1 ( silnik)
damiano0010 Opublikowano 22 Sierpnia 2015 Opublikowano 22 Sierpnia 2015 (edytowane) Kodujesz tylko : BYTE 8 bit 2 zmiana 0 na 1 ( silnik) Dzięki zaraz tak zrobie. A czy mógłbyś powiedzieć mi do czego jest ta opcja bo też ja zakodowałe -> BYTE 8 bit 4 zmiana 0 na 1 ( ADS ). wrclaguna dzięki !!!. Ustawiłem tylko bit na silnik i jest tak jak ma być . Jedna opcja w MMI w sekcji ADS tylko Engine;) Pozdrawiam Edytowane 22 Sierpnia 2015 przez damiano0010
pawelodz Opublikowano 13 Września 2015 Opublikowano 13 Września 2015 Słuchajcie mam radio concert i wiem, że nie mogę mieć opcji ADS na ekranie. Ustawiłem w VCDS domyślnie na Dynamic. Nie mam servotronica, ale i tak czuję sporą różnicę (bardzo na korzyść). Chciałbym zostawić to ustawienie na stałe, ponieważ mi odpowiada. Powiedzcie, czy będzie to miało jakiś negatywny wpływ na sprzęgło, lub silnik ew spalanie. Nie chodzi mi o szaleństwa na drodze, po prostu normalną jazdę.
wrclaguna Opublikowano 13 Września 2015 Opublikowano 13 Września 2015 Słuchajcie mam radio concert i wiem, że nie mogę mieć opcji ADS na ekranie. Ustawiłem w VCDS domyślnie na Dynamic. Nie mam servotronica, ale i tak czuję sporą różnicę (bardzo na korzyść). Chciałbym zostawić to ustawienie na stałe, ponieważ mi odpowiada. Powiedzcie, czy będzie to miało jakiś negatywny wpływ na sprzęgło, lub silnik ew spalanie. Nie chodzi mi o szaleństwa na drodze, po prostu normalną jazdę. Smialo możesz zostawić .
piotrekw23 Opublikowano 22 Września 2015 Opublikowano 22 Września 2015 Mam pytanie, jak sprawdzić czy mam servotronic? A4 z 2014r. nie mam kodu 1N1 ani 1N3.
sowiq Opublikowano 22 Września 2015 Opublikowano 22 Września 2015 A masz jakiś 1Nx? Zobacz na pełną listę dostępnych kodów: http://www.vaglinks.com/Docs/Misc/Audi_PR_OptionsCodes.pdf Ewentualnie wrzuc swoje kody do dekodera http://prsearch.planetvag.com/
wrclaguna Opublikowano 22 Września 2015 Opublikowano 22 Września 2015 Mam pytanie, jak sprawdzić czy mam servotronic? A4 z 2014r. nie mam kodu 1N1 ani 1N3. w POLIFCIE nie ma servotronica wspomaganie jest elektryczne .
piotrekw23 Opublikowano 22 Września 2015 Opublikowano 22 Września 2015 Mam pytanie, jak sprawdzić czy mam servotronic? A4 z 2014r. nie mam kodu 1N1 ani 1N3. w POLIFCIE nie ma servotronica wspomaganie jest elektryczne . Czyli będzie działał w jakiś sposób ADS na układ kierowniczy lub na cokolwiek innego w moim przypadku?
wrclaguna Opublikowano 22 Września 2015 Opublikowano 22 Września 2015 Tak kodowanie i info w pierwszym poście
Skruszo Opublikowano 26 Września 2015 Opublikowano 26 Września 2015 (edytowane) Panowie... Czy kanały 63,64,65,66 w MC09 to są odpowiednio: skrzynia układ kierowniczy silnik zawieszenie ? czy jakoś inaczej to wygląda ? Bo aktualnie mam we wszystkich kanałach ustawione na dynamik tj. "3" ale chciałbym żeby układ kierowniczy chodził trochę lżej, albo żeby chociaż dało się przestawić ,że układ kierowniczy utwardza się od 40km/h a nie 20km/ bo to trochę za mało bo jak się wchodzi dość szybko w skrzyżowanie to ciężko kręcić kierą Ok już sam sobie odpowiedziałem Doczytałem gdzieś na forum a5 że we wszystkich kanałach tj 63-66 muszą być te same wartości. A co do utwardzania kierownicy to miałem przestawione ,że utwardzała się przy 10km/h , przestawiłem na maximum czyli 20km/h To tak dla potomnych info Edytowane 26 Września 2015 przez Skruszo
Hohe Opublikowano 26 Września 2015 Opublikowano 26 Września 2015 To 20km/h to max? Gdzie to przestawiłeś?
Skruszo Opublikowano 26 Września 2015 Opublikowano 26 Września 2015 [10 - Park/Steer Assist] [Adaptation - 10] -> Channel 23Set to 20 (max value in km/h) więcej przydatnych kodowań tutaj : http://www.a5oc.com/forums/audi-a5-s5-tech/28600-complete-vcds-vagcom-mod.html#post307914
Skruszo Opublikowano 27 Września 2015 Opublikowano 27 Września 2015 no tak tak, mam przed lifta no i u mnie dało radę to zakodować
Hohe Opublikowano 27 Września 2015 Opublikowano 27 Września 2015 Obawiam się, że kodowanie które podałeś, nie ma nic wspólnego z servotronikiem. To jest ustawianie prędkości do której działa Audi parking system.
Skruszo Opublikowano 27 Września 2015 Opublikowano 27 Września 2015 No ale czy tak czy siak jest to pomocne, a w szczególności jak ktoś nie ma przycisku do ads i ma ustawione na stałe na dynamica to zawsze ma.trochę wygodniej, szkoda że nie można ustawić np 40km/h Wysłane z mojego D6633 przy użyciu Tapatalka
Hohe Opublikowano 27 Września 2015 Opublikowano 27 Września 2015 Myślę, że to tylko efekt placebo niestety.
pawelodz Opublikowano 22 Października 2015 Opublikowano 22 Października 2015 Wiecie może jak przedstawiane są informacje o zmianie opcji drive select w autach bez mmi (concert) i tylko jednym przyciskiem Drive Select. Skąd kierowca wiem w którym trybie właśnie jedzie?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się