Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Montaż i działanie Audi Drive Select A4 B8 2008-2012


Patrox

Rekomendowane odpowiedzi

Znalazłem problem:decayed:

Aż wstyd się przyznać jaką plamę dałem:facepalm::facepalm::facepalm::facepalm::facepalm:

W pierwszej kostce z bezpiecznikami znajdują się bezpieczniki które są ułożone w pionie i ja głupia ci...a myślełem że one są tam na zapasie więc sobie jeden wziołem do ADS:facepalm::facepalm::facepalm::facepalm::facepalm:

Po włożeniu bezpiecznika problem zniknął:facepalm:

WRC z tymi bezpiecznikami dobry pomysł :decayed: dzięki:decayed: olinek2 również dzięki:thumbup1:

W ogóle dzięki wszystkim za pomoc bo bym z tym siedział jeszcze z tydzień

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bozia pokarała :decayed: w niedziele sie nie reza :whistling:

Bozia pokarała nie za niedzielę tylko za głupotę:facepalm: niestety teraz mam czas na dłubanki tylko w niedziele:wink:w robocie teraz zapiernicz że nie ma czasu taczki załądować:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W jednym masz rację - wstyd się przyznać. :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W jednym masz rację - wstyd się przyznać. :wink:

Żebyś wiedział normalnie zanik mózgu we łbie dzisiaj jakiś nastąpił:facepalm::facepalm:

No nic najważniejsze że teraz wszystko śmiga jak należy:decayed: a wszystko przez to że po prawej stronie w bezpiecznikach nie ma fizycznie mostka plusowego i musiałem ciągnąć zasilanie na lewą stronę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zakodowałem Drive select. Wszystko suepr. Wybrałem silnik w rodzaju jazdy Dynamic. Ale, żadnej róznicy nie widze. Wchodząc w błędy, wywala mi błąd:

03207 - Charisma Switch Module

004 - No Signal/Communication

Freeze Frame:

Fault Status: 01100100

Fault Priority: 3

Fault Frequency: 1

Reset counter: 46

Mileage: 181183 km

Time Indication: 0

Date: 2014.05.25

Time: 19:11:00

Czy to jest przyczyną że różnicy nie ma??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zakodowałem Drive select. Wszystko suepr. Wybrałem silnik w rodzaju jazdy Dynamic. Ale, żadnej róznicy nie widze. Wchodząc w błędy, wywala mi błąd:

03207 - Charisma Switch Module

004 - No Signal/Communication

Freeze Frame:

Fault Status: 01100100

Fault Priority: 3

Fault Frequency: 1

Reset counter: 46

Mileage: 181183 km

Time Indication: 0

Date: 2014.05.25

Time: 19:11:00

Czy to jest przyczyną że różnicy nie ma??

Nie wiem czy dobrze rozumiem ale bez maglownicy nic nie da samo kodowanie ? :kwasny: i dlatego błąd wali ... :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zakodowałem Drive select. Wszystko suepr. Wybrałem silnik w rodzaju jazdy Dynamic. Ale, żadnej róznicy nie widze. Wchodząc w błędy, wywala mi błąd:

03207 - Charisma Switch Module

004 - No Signal/Communication

Freeze Frame:

Fault Status: 01100100

Fault Priority: 3

Fault Frequency: 1

Reset counter: 46

Mileage: 181183 km

Time Indication: 0

Date: 2014.05.25

Time: 19:11:00

Czy to jest przyczyną że różnicy nie ma??

Nie wiem czy dobrze rozumiem ale bez maglownicy nic nie da samo kodowanie ? :kwasny: i dlatego błąd wali ... :wink:

A po co maglownica do silnika?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Brak przycisku ( modułu) i stad ten bład .

No włąśnie przycisk do ADS masz założony czy e tam?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zakodowałem Drive select. Wszystko suepr. Wybrałem silnik w rodzaju jazdy Dynamic. Ale, żadnej róznicy nie widze. Wchodząc w błędy, wywala mi błąd:

03207 - Charisma Switch Module

004 - No Signal/Communication

Freeze Frame:

Fault Status: 01100100

Fault Priority: 3

Fault Frequency: 1

Reset counter: 46

Mileage: 181183 km

Time Indication: 0

Date: 2014.05.25

Time: 19:11:00

Czy to jest przyczyną że różnicy nie ma??

U mnie jest róznica i to wyczuwalna, szybsza reakcja na pedał gazu, błąd braku przełącznika również mam:kwasny: w zasadzie nic to nie przeszkadza

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ESP tylko:

- 8K2 959 674 80 PLN

ESP i Parktronic:

- 8K2 959 674 A 120 PLN

1 - 3 Pin wtyczka do ADS: 1C0 973 119 B 15 PLN

2 - 000 979 009 E 3szt. 25 PLN

3 - 000 979 023 1szt do wtyczki bezpieczników po stronie pasażera 40 PLN

4 - oczko do masy w słupku A po stronie pasażera 12 PLN

8K2 959 674 A przechodzi w 8K2 959 674 G. Może ktoś to potwierdzić?

Dłubał to już ktoś w wersji z s-tronikiem? W wersji z ADS na s-tronicu nie ma położenia S.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie siedzi 8k2 959 674 F (tylko ESP) i działa:decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potwierdzam, mod hula pod mmi 3g. Servotronic i manual wiec w mmi mamy 2 nowe pozycje do wyboru czyli wspomaganie i dynamika silnika. Swoja droga czy powinny byc do wyboru tylko po 3 tryby, tj:

-auto

-dynamic

-comfort

Ofc bez guziczka :)

Opcja individual i efficiency tylko dla wybranych? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołożyłem sobie dzisiaj brakujący przycisk do ADSa i wszystko jest ok. Dziwne jest tylko to, że kiedy pstrikam na przykład w lewo, raz - kontrolka z comfort na auto, dwa - z auto na dynamic, a potem po następnym wciśnięciu gasną wszystkie. Hmm... Po następnym zapala się comfort i tak dalej w koło. Też tak macie? Jeśli to normalne, to w jakim jest trybie, kiedy gasną wszyskie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

eee u mnie nie gasną:shock3:

A też masz tylko dwa klawisze, prawo, lewo? Czy każdy tryb to osobny przycisk?

Ja mam Concerta, to może być inaczej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...