Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Montaż i działanie Audi Drive Select A4 B8 2008-2012


Patrox

Rekomendowane odpowiedzi

W 66 defaultowo powinno być 15, ale w wielu autach jest 47 i pokazuje tyle samo opcji.

A bajt 11 bit 7... chyba w niego poprostu nie trafiłeś ;) tylko w coś obok i stąd ten ABS.

Edytowane przez Gość
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A w bajt 11 czym się różni 1xxxxxxx a x1xxxxxx ?

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, lunatick napisał:

A w bajt 11 czym się różni 1xxxxxxx a x1xxxxxx ?

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
 


tu kodujesz Bajt 11 Bit 7 Zmień 0 na 1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 minut temu, wrclaguna napisał:


tu nic nie kodujesz , wroc do ustawienia tego co miałes  :hi:

Sugerowałem się linkiem kodując http://ankk-vagcom.com/a4-b8-facelift-activer-laudi-drive-select-individual/

A w sterowniku 44 bajt 0 Bit 0 i Bit 4 mają jakieś znaczenie na ADS ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w 44  tez kodujesz  ADS  , z tego co pamietam to czasem sterownik odmawia przyjecia kodowania

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo znajomy co pomagał w założeniu mi zaznaczył w 44 Bajt 3 zmiana z 0 na 1
I odznaczył w Bajt 0 bit 0 na 0 i bit 4 na 0 i dla tego jest błąd ABS ale jak zaznaczam kodowanie to jest odmowa

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, lunatick napisał:

Bo znajomy co pomagał w założeniu mi zaznaczył w 44 Bajt 3 zmiana z 0 na 1


Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
 

I ok 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, lunatick napisał:


I odznaczył w Bajt 0 bit 0 na 0 i bit 4 na 0 i dla tego jest błąd ABS ale jak zaznaczam kodowanie to jest odmowa

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
 


a w jakim sterowniku to ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

44 uklad kierownicy

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka


.5ec86a9ef392537c12e64ff3efe72f71.jpg

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sumie watek jest o modelu 2008-2012  :hi:

Kodowanie to takie powinno byc dla POLIFTA  2012-2016

**** tlumaczenie z googla  :decayed:


adres 09:

Bajt 7 bit 5 Zmień 0 na 1 - Aktywuje ADS
Bajt 8 Bit 0 Zmień 0 na 1 - Włącz różnicę odpowiedzi skrzyni biegów w różnych trybach ADS (tylko dla samochodów z automatyczną skrzynią biegów, w przeciwnym razie zostaw jako 0)
Bajt 8 Bit 2 Zmień 0 na 1 - Włącz różnicę odpowiedzi przepustnicy w różnych trybach ADS
Bajt 8 Bit 3 Zmień 0 na 1 - Włącz zawieszenie (wymaga amortyzowanych elektrozaworami zainstalowanych jako sprzęt, w przeciwnym razie pozostaw 0)
Bajt 8 Bit 4 Zmień 0 na 1 - Włącz dynamiczny współczynnik kierowania (wymaga specjalnej szafy sterowniczej ze zmiennym współczynnikiem obrotu instalowanej jako sprzęt, w przeciwnym razie pozostaw jako 0)
Bajt 8 Bit 5 Zmień 0 na 1 - Włącz różnicę sportową (wymagany specjalny mechanizm różnicowy zainstalowany jako sprzęt, w przeciwnym razie pozostaw 0)
Bajt 11 Bit 7 Zmień 0 na 1 - Włącz różnicę odpowiedzi kierowania w różnych trybach ADS
Bajt 17 Bit 7 Zmień 0 na 1 - Włącza ADS na wyświetlaczu MMI


Dostęp bezpieczeństwa MCE 09  SECIRITY CODE   20113, kanał adaptacyjny 66 -> zmień na 47, aby umożliwić efektywność

adres 44:
Bajt 03, Bit 0, Zmień 0 na 1 - Włącz ADS w module sterującym

Ukryte menu:
car -> cardevicelist -> charyzma - Sprawdź
car -> carmenuoperation -> charyzma - Zmień z 0 na 5

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli w sterowniku 44 Bajt 0 nie trzeba nic zmieniać a nawet nie wolno nic zmieniać, a teraz jak chce znów zaznaczyć bit 4 to jest odmowa kodowania [emoji53][emoji53]

 

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, lunatick napisał:

Czyli w sterowniku 44 Bajt 0 nie trzeba nic zmieniać

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
 

:banan::dancing:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Wszystkich serdecznie . Mam jeden problem z ADS. postanowiłem zrobić sobie tego moda . Przełączniki kupione, siedzę sobie dzisiaj w pracy i przeglądam forum i inne powiązane z tym tematem strony i mam pytanie odnośnie przełącznika drive Select. Mój jest z oznaczeniem 8k1959673m i tutaj jest inna kostka na 8 pinów sam przełącznik jest bez możliwości przechodzenia pomiędzy funkcjami tylko tak jakby ON/OFF a kupiłem taki ponieważ mam MMI 3G i zasugerowałem się tym że mam MMI i tam będę dokonywał zmian poprzez ,,pokrętełko''. jak zacząłem się wczytywać w temat to teraz nie wiem czy to był dobry zakup. Pomoże mi ktoś w temacie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Grześ  jak możesz to proszę o pomoc!!!!

 na lewą stronę 8K1 959 673 E  a na prawą 8K2 959 674 G

dobrze piszę??????????????? 

Edytowane przez ELA7V30
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, ELA7V30 napisał:

Grześ  jak możesz to proszę o pomoc!!!!

 na lewą stronę 8K1 959 673 E  a na prawą 8K2 959 674 G

dobrze piszę??????????????? 

a i czy jeszcze jest aktualna Twoja deklaracja z  któregoś z pierwszych postów że kabelek możesz na ori częściach wykonać i za ile ????????? takie coś bo powiem że byłbym zainteresowany:decayed::naughty::jerk:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach



Pierwszy post z watka :hi:
 

1. ADS przełącznik MODUŁ :

8K1 959 673 E V10 (LHD)
ESP tylko:
- 8K2 959 674
lub ESP i Parktronic:
- 8K2 959 674 A lub G

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To mówisz Grzegorz że ten przełącznik poliftowy nie będzie działał w moim przed lifcie ? .... To ładnie się zrobiłem . Niedawno przeniosłem przełącznik Auto-Stop z pod lewarka na panel nad klimatronikiem . Mając dwa przełączniki ADS (przedliftowy i poliftowy ) zostawiłem ten polift . Oczywiście mój syn sprzedał ten przedliftowy z szybkością światła , ale to jeszcze nic , przed chwilą mówię mu że jednak będę musiał wrucić z przełącznikiem do Auto-Stop koło lewarka , a ten mówi że ten mój stary też sprzedał :facepalm: masakra , a robiłem to w tamtym tygodniu .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...