Grabek94 Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Niee, napewno on za szybko znika niż by to miało być z parowania. Nie wiem jeszcze gdzie ucieka. Jak narazie trójnik za blokiem względnie suchy, chłodniczka oleju też. Niepokoi mnie tylko, że czasem słuchać jak rano uruchamiam przelewanie sie cieczy do nagrzewnicy, jakby była pusta. No ale we wnętrzu samochodu jest sucho, nie widać jakichś wycieków czy plam.
ja74687 Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Opublikowano 17 Kwietnia 2014 może jest zapowietrzony układ, musisz odpowietrzyć go czyli, do podszybia idą dwa gumowe węże właśnie do nagrzewnicy i na jednym z nich jest dziurka do odpowietrzenia ściągasz delikatnie węża i jeżeli tą dziurką zacznie lecieć płyn naciągasz mocniej zaciskasz i po robocie A jeżeli chodzi o ubytki to zobacz dokładnie wszystkie łączenia czy gdzieś tu nie ucieka, sprawdź czy pod samochodem nigdzie nie kapie Bo jak by ci uszczelka strzeliła to być w oleju miał taką pianę
Grabek94 Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Uszczelka napewno nie. Nie ten przebieg na uszczelke. Pod samochodem czasem jest mokre, ale jak już wejde pod samochód to za ch.. nie wiem skąd to leci... Co do tego odpowietrzania, robi się to na uruchomionym silniku?
ja74687 Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Tak Tu masz instrukcję [b5 ADR] Problemy z ogrzewaniem (odpowietrzenie układu chłodzenia) page 4
Grabek94 Opublikowano 18 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 18 Kwietnia 2014 No tak, wszystko wporządku, tylko u mnie nie było problemów z grzaniem Powiedz mi jeszcze, czy manewrować też z tą chłodnica i korkiem czy tylko ten powrót z nagrzewnicy odpowietrzać?
ja74687 Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Wiem ale nie chciało mi się pisać takiej długiej instrukcji Odkręć tylko zbiorniczek i ściągnij wężyk z powrotu
Grabek94 Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Ok. A takie pytanko jeszcze o silniczek krokowy co jest na przepustnicy. Może to on się zacina i właśnie tak wariuje z obrotami? Dziś np wskoczył na 2tys, spadł na 1300, potem podskoczył na chwile na 1500 i dopiero na 1200 ssanie równo trzymał. Jest jakiś sposób na wyczyszczenie go? WD-40 może? Próbować i szukać przyczyny nie zaszkodzi
rafal9119 Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Opublikowano 19 Kwietnia 2014 czujnik temperatury do wymiany mialem to samo podczas odpalenia od razu wskazowka wedrowała na 2 tys. po wyminie czujnika problem do dzis nie pojawil sie
darko Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Ok. A takie pytanko jeszcze o silniczek krokowy co jest na przepustnicy. Może to on się zacina i właśnie tak wariuje z obrotami? Dziś np wskoczył na 2tys, spadł na 1300, potem podskoczył na chwile na 1500 i dopiero na 1200 ssanie równo trzymał. Jest jakiś sposób na wyczyszczenie go? WD-40 może? Próbować i szukać przyczyny nie zaszkodzi tu nie ma żadnego silniczka krokowego,w środku przepustnicy jest elektronika
Grabek94 Opublikowano 20 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 20 Kwietnia 2014 czujnik temperatury do wymiany mialem to samo podczas odpalenia od razu wskazowka wedrowała na 2 tys. po wyminie czujnika problem do dzis nie pojawil sie A vag pokazywał błąd? Bo u mnie nie. ---------- Post dopisany at 08:27 ---------- Poprzedni post napisany at 08:26 ---------- A co to jest za urządzenie na tym czarnym kole przepustnicy, od którego przymocowana jest linka? Tam jest takie coś, co rusza się na wolnych obrotach. Nie jest to osobny silniczek krokowy, ale właśnie o tej pierdółce mówie.
rafal9119 Opublikowano 20 Kwietnia 2014 Opublikowano 20 Kwietnia 2014 o to chodzi ze vag nic nie pokazywał. zanim zaczniesz wymieniac poł samochodu w poszukiwaniu przyczyny wymien czujnik to zaledwie 100zł
Grabek94 Opublikowano 20 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 20 Kwietnia 2014 ten 4-pionowy co jest za blokiem silnika tak?
darko Opublikowano 20 Kwietnia 2014 Opublikowano 20 Kwietnia 2014 czujnik temperatury do wymiany mialem to samo podczas odpalenia od razu wskazowka wedrowała na 2 tys. po wyminie czujnika problem do dzis nie pojawil sie A vag pokazywał błąd? Bo u mnie nie. ---------- Post dopisany at 08:27 ---------- Poprzedni post napisany at 08:26 ---------- A co to jest za urządzenie na tym czarnym kole przepustnicy, od którego przymocowana jest linka? Tam jest takie coś, co rusza się na wolnych obrotach. Nie jest to osobny silniczek krokowy, ale właśnie o tej pierdółce mówie. to coś u Mnie zacinało się w czasie jazdy,w miarę rozgrzewania silnika podnosiło obroty,jak już auto było ciepłe i zatrzymałem się np.na światłach to obroty trzymało w okolicach 2000,podmieniałem przepływkę,sterownik,przepustnicę w której też się to coś zacinało i przez przypadek zobaczyłem,że samo nie wraca do prawidłowego położenia,zapsikane ala wd,rozruszane i teraz spokój,po odpaleniu zimnego auta obroty tez potrafiły podskoczyć do 1500 ale rzadko
ja74687 Opublikowano 20 Kwietnia 2014 Opublikowano 20 Kwietnia 2014 Czujnik temp. możesz przecież spr. w blokach pomiarowych jak bedzie wskazywał temp. taką jaka jest mniej więcej na zewnątrz to znaczy że dobry a jak nie to do wymiany
Grabek94 Opublikowano 20 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 20 Kwietnia 2014 No to sprawdze co i jak z tym czujnikem, narazie poznaje tajniki vagowania bo niedługo mam ---------- Post dopisany at 19:04 ---------- Poprzedni post napisany at 19:02 ---------- to coś u Mnie zacinało się w czasie jazdy,w miarę rozgrzewania silnika podnosiło obroty,jak już auto było ciepłe i zatrzymałem się np.na światłach to obroty trzymało w okolicach 2000,podmieniałem przepływkę,sterownik,przepustnicę w której też się to coś zacinało i przez przypadek zobaczyłem,że samo nie wraca do prawidłowego położenia,zapsikane ala wd,rozruszane i teraz spokój,po odpaleniu zimnego auta obroty tez potrafiły podskoczyć do 1500 ale rzadko Jak to rozruszać? Wymaga to demontażu przepustnicy czy poprostu zwyczajnie poruszać tym?
darko Opublikowano 20 Kwietnia 2014 Opublikowano 20 Kwietnia 2014 normalnie rozruszać,nic się z tym nie stanie, jest to na jakiejś mocniejszej sprężynie,zapsikaj to czymś i śmiało ruszaj
Grabek94 Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Ok. Zajmę się tym, może pomoże ---------- Post dopisany 23-04-2014 at 11:03 ---------- Poprzedni post napisany 20-04-2014 at 19:56 ---------- Jak narazie rozruszanie tej części na przepustnicy załatwiło sprawe. Zobaczymy jak będzie później i czy to faktycznie to pomogło
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się