Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem ze skokiem obrótów do 2tys przy porannym uruchamianiu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Niee, napewno on za szybko znika niż by to miało być z parowania. Nie wiem jeszcze gdzie ucieka. Jak narazie trójnik za blokiem względnie suchy, chłodniczka oleju też. Niepokoi mnie tylko, że czasem słuchać jak rano uruchamiam przelewanie sie cieczy do nagrzewnicy, jakby była pusta. No ale we wnętrzu samochodu jest sucho, nie widać jakichś wycieków czy plam.

Opublikowano

może jest zapowietrzony układ, musisz odpowietrzyć go czyli, do podszybia idą dwa gumowe węże właśnie do nagrzewnicy i na jednym z nich jest dziurka do odpowietrzenia ściągasz delikatnie węża i jeżeli tą dziurką zacznie lecieć płyn naciągasz mocniej zaciskasz i po robocie :) A jeżeli chodzi o ubytki to zobacz dokładnie wszystkie łączenia czy gdzieś tu nie ucieka, sprawdź czy pod samochodem nigdzie nie kapie :) Bo jak by ci uszczelka strzeliła to być w oleju miał taką pianę :)

Opublikowano

Uszczelka napewno nie. Nie ten przebieg na uszczelke. Pod samochodem czasem jest mokre, ale jak już wejde pod samochód to za ch.. nie wiem skąd to leci... Co do tego odpowietrzania, robi się to na uruchomionym silniku?

Opublikowano

No tak, wszystko wporządku, tylko u mnie nie było problemów z grzaniem :decayed: Powiedz mi jeszcze, czy manewrować też z tą chłodnica i korkiem czy tylko ten powrót z nagrzewnicy odpowietrzać?

Opublikowano

Wiem ale nie chciało mi się pisać takiej długiej instrukcji :P Odkręć tylko zbiorniczek i ściągnij wężyk z powrotu :)

Opublikowano

Ok. A takie pytanko jeszcze o silniczek krokowy co jest na przepustnicy. Może to on się zacina i właśnie tak wariuje z obrotami? Dziś np wskoczył na 2tys, spadł na 1300, potem podskoczył na chwile na 1500 i dopiero na 1200 ssanie równo trzymał. Jest jakiś sposób na wyczyszczenie go? WD-40 może? Próbować i szukać przyczyny nie zaszkodzi :)

Opublikowano

czujnik temperatury do wymiany mialem to samo podczas odpalenia od razu wskazowka wedrowała na 2 tys. po wyminie czujnika problem do dzis nie pojawil sie

Opublikowano
Ok. A takie pytanko jeszcze o silniczek krokowy co jest na przepustnicy. Może to on się zacina i właśnie tak wariuje z obrotami? Dziś np wskoczył na 2tys, spadł na 1300, potem podskoczył na chwile na 1500 i dopiero na 1200 ssanie równo trzymał. Jest jakiś sposób na wyczyszczenie go? WD-40 może? Próbować i szukać przyczyny nie zaszkodzi :)

tu nie ma żadnego silniczka krokowego,w środku przepustnicy jest elektronika

Opublikowano
czujnik temperatury do wymiany mialem to samo podczas odpalenia od razu wskazowka wedrowała na 2 tys. po wyminie czujnika problem do dzis nie pojawil sie

A vag pokazywał błąd? Bo u mnie nie.

---------- Post dopisany at 08:27 ---------- Poprzedni post napisany at 08:26 ----------

A co to jest za urządzenie na tym czarnym kole przepustnicy, od którego przymocowana jest linka? Tam jest takie coś, co rusza się na wolnych obrotach. Nie jest to osobny silniczek krokowy, ale właśnie o tej pierdółce mówie.

Opublikowano

o to chodzi ze vag nic nie pokazywał. zanim zaczniesz wymieniac poł samochodu w poszukiwaniu przyczyny wymien czujnik to zaledwie 100zł

Opublikowano

ten 4-pionowy co jest za blokiem silnika tak?

Opublikowano
czujnik temperatury do wymiany mialem to samo podczas odpalenia od razu wskazowka wedrowała na 2 tys. po wyminie czujnika problem do dzis nie pojawil sie

A vag pokazywał błąd? Bo u mnie nie.

---------- Post dopisany at 08:27 ---------- Poprzedni post napisany at 08:26 ----------

A co to jest za urządzenie na tym czarnym kole przepustnicy, od którego przymocowana jest linka? Tam jest takie coś, co rusza się na wolnych obrotach. Nie jest to osobny silniczek krokowy, ale właśnie o tej pierdółce mówie.

to coś u Mnie zacinało się w czasie jazdy,w miarę rozgrzewania silnika podnosiło obroty,jak już auto było ciepłe i zatrzymałem się np.na światłach to obroty trzymało w okolicach 2000,podmieniałem przepływkę,sterownik,przepustnicę w której też się to coś zacinało i przez przypadek zobaczyłem,że samo nie wraca do prawidłowego położenia,zapsikane ala wd,rozruszane i teraz spokój,po odpaleniu zimnego auta obroty tez potrafiły podskoczyć do 1500 ale rzadko

Opublikowano

Czujnik temp. możesz przecież spr. w blokach pomiarowych jak bedzie wskazywał temp. taką jaka jest mniej więcej na zewnątrz to znaczy że dobry a jak nie to do wymiany :)

Opublikowano

No to sprawdze co i jak z tym czujnikem, narazie poznaje tajniki vagowania bo niedługo mam :P

---------- Post dopisany at 19:04 ---------- Poprzedni post napisany at 19:02 ----------

to coś u Mnie zacinało się w czasie jazdy,w miarę rozgrzewania silnika podnosiło obroty,jak już auto było ciepłe i zatrzymałem się np.na światłach to obroty trzymało w okolicach 2000,podmieniałem przepływkę,sterownik,przepustnicę w której też się to coś zacinało i przez przypadek zobaczyłem,że samo nie wraca do prawidłowego położenia,zapsikane ala wd,rozruszane i teraz spokój,po odpaleniu zimnego auta obroty tez potrafiły podskoczyć do 1500 ale rzadko

Jak to rozruszać? Wymaga to demontażu przepustnicy czy poprostu zwyczajnie poruszać tym?

Opublikowano

normalnie rozruszać,nic się z tym nie stanie,

jest to na jakiejś mocniejszej sprężynie,zapsikaj to czymś i śmiało ruszaj

Opublikowano

Ok. Zajmę się tym, może pomoże :)

---------- Post dopisany 23-04-2014 at 11:03 ---------- Poprzedni post napisany 20-04-2014 at 19:56 ----------

Jak narazie rozruszanie tej części na przepustnicy załatwiło sprawe. Zobaczymy jak będzie później i czy to faktycznie to pomogło :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...