dsapiela Opublikowano 5 Kwietnia 2014 Opublikowano 5 Kwietnia 2014 Witam od dłuższego czasu zaobserwowałem lekki spadek mocy , a ostatnio pare razy wpadł mi silnik w tryb awaryjny z czym udałem się do mechanika . Zapłaciłem za niby naprawe i po dwuch tygodniach padł elektrozawór n75 . Poczytałem trochę wątków i wyczytałem żeby wykęcić n 18 i zamienić go z n75 co pomogło . Ale teraz zastanawia mnie po co wogóle jest ten n 18 skoro w jego miejsce wsadziłem zepsuty n75 i wszystko śmiga. Druga sprawa to taka że w dalszym ciągu mam wrażenie że auto jeszcze nie tak idzie jak powinno:kwasny:
marcin_franz Opublikowano 5 Kwietnia 2014 Opublikowano 5 Kwietnia 2014 N18 jest od zaworu egr tego na kolektorze dolotowym. Jest on odpowiedzialny za powrót części spalin do silnika podczas pracy na biegu jalowym. A co do turbiny to może geometria jest do czyszczenia. A najlepiej jak zrobisz komplet logów i wstawisz na forum.
dsapiela Opublikowano 5 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 5 Kwietnia 2014 no właśnie sęk w tym że turbinka była 6 miesięcy temu regenerowana przez gareta więc to raczej nie geometria. egr mam zaślepiony więć muszę wymienić ten niesprawny n75 który dałem w miejsce n 18 czy nie. Odnośnie spadku mocy jaki zaobserwowałem to na samym początku jak kupiłem to drugi przy 20 km/h i gaz w podłoge gniotło w fotel to samo trzeci bieg od 30 km/h teraz na drugim chwile muli i wciska natomiast trzeci już słabiej ---------- Post dopisany at 19:04 ---------- Poprzedni post napisany at 19:04 ---------- Jakie konkretnie logi zamieścić? ---------- Post dopisany at 19:43 ---------- Poprzedni post napisany at 19:04 ---------- Aha i mam jeszcze jedno pytanko po przejechaniu np. 20 km w jedną i drugą strone do miasta po zaparkowaniu i zgaszeniu auta słychać syczenie spod klapy jeden z mechaników mówił ze to z klimy , mnie jakoś to nie przekonuje
marcin_franz Opublikowano 5 Kwietnia 2014 Opublikowano 5 Kwietnia 2014 Jak masz zaslepiony egr to nie musisz wymieniac tego elektrozaworu. Syczenie z klimy. Moze masz jakas nieszczelnosc w dolocie. Na temat logow znajdziesz w dziale "Diagnostyka VAG".
dsapiela Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 6 Kwietnia 2014 ok dzieki za info postram się jak najszybciej wrzucić logi ---------- Post dopisany 06-04-2014 at 11:28 ---------- Poprzedni post napisany 05-04-2014 at 20:12 ---------- A czy to że w sterowniku silnika jest czip to nie będzie przekłamywać logi ? Ori jest 110 a teraz 130 powinno być
goldi Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Opublikowano 6 Kwietnia 2014 zob logi i wrzuć zobaczymy co boli a że turbina była robiona to nie znaczy że nie mogła sie zawalić np od tego że leją ci wtryski.Natomiast to że jest czip w niczym nie przeszkadza ciśnienie będzie zadane na podstawie czipa
dsapiela Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 6 Kwietnia 2014 ok jutro pod wieczór postaram się je już wrzucić ---------- Post dopisany at 11:45 ---------- Poprzedni post napisany at 11:44 ---------- i tak dla pewności zrobić logi dynamiczne czy jeszcze jakieś?
goldi Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Opublikowano 6 Kwietnia 2014 ogólnie zrób komplet i wrzuć w dziale diagnostyka vag wszystko masz tam opisane jakie logi
solpeusz Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Może masz niedomagający również n18 i po zmianie mimo wszystko zmienna geometria nie działa jak powinna, przez co masz laga przed przyspieszaniem
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się