gozdzik77 Opublikowano 23 Stycznia 2021 Opublikowano 23 Stycznia 2021 Podkładki wymienia się wszystkie. LM wlej do baku jak zapali ci się rezerwa i zrób sobie traskę tak z 30-50km tak żeby paliwa nie brakło. Ta maź wychodzi z nad kolektorów jak się długo jeździ z wypalonymi podkładkami pod wtryskami. Wyczyść sobie kolanko to przy klapie gaszącej to problem z EGR-em ci się skończy, pewnie masz błąd z niewłaściwym przepływem spalin, trzeba to wyczyścić, szybka i łatwa robota i wtedy zobaczysz czy jest poprawa na wolnych obrotach.
xxxPALUCHxxx Opublikowano 27 Stycznia 2021 Opublikowano 27 Stycznia 2021 Szukalem watku dotyczacej nierownej pracy silnika : i trafilem tutaj i widze ze temat nierownej pracy silnika tez tutaj sie pojawia. W dniu 23.01.2021 o 15:13, sprite19 napisał: Czytałem właśnie o tym płynie, można wlać po prostu do baku czy lepiej w filtr paliwa? Wtryski dam do sprawdzenia lepiej szybciej niż później się coś dodatkowo narobiło. Rozumiem że jak wymieniać podkładki to wymienić komplet? Ok kolektory sprawdzę tak jak mówisz a zapytam tylko co oznacza jeśli tam znajdzie się ta czarna maz o której mówisz? Edit: jeszcze zapomniałem dopisać ze mam błąd od egru i co jakiś czas wywala mi Checka i tak w kółko gasnie po jakimś czasie znowu wraca błąd. W sumie nic z tym nie robiłem znajomy w a6 to samo ma, czyścił egr i nic nie pomogło a z autem nic się nie dzieje przez ten błąd chyba że ten egr może powodować te drgania na jalowym? Zauważyłem że na zimnym silnik pracuje równo, jak osiągnie 75/80 to już się wtedy zaczyna.. Prosze daj znac jak wyglada sprawa po wymianie podkladed pod wtryskami. Ja wkrotce oddam auto do diagnostyki i tez sie podziele informacja.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się