Skocz do zawartości
IGNOROWANY

odkrecenie śrub jarzma


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Kup drugie na sześciokąt i będziesz miał z głowy

Opublikowano

oki jeszcze zobaczę, ale pytałem się o klucz do tych fabrycznych - bo może pozostałe by się je udało odkręcić bez wykrętaków, spawarek czy wiertarek :)

Opublikowano

No ja też próbowałem odkręcić porządnymi imbusami Kennedy Proffesional ale nie szło ruszyć. Tylne tarcze da się ściągnąć bez odkręcania jarzem także działaj :)

Opublikowano

hmm da się podmienić tarcze bez odkręcania tego gówna ??? - tarcze 245mm

bo do szczęścia nie potrzebuje ściągać jarzma.

wczoraj próbowałem i za bardzo nie szło wyciągnąć starych, ale nie ciągłem na 'chama' żeby jarzma nie pokrzywić

Opublikowano

Ja odkręciłem zwykłym imbusem topex ,założyłem na niego rurkę i poszły wszystkie

Opublikowano

zmienialem hamulce to starych jarzm nie moglem za ch... odkrecic nie wiem czemu dawali tam sruby imbusowe :facepalm: zaraz sie obrobia....... stare jarzma ueybalem szlifierka i poszlo ..... ale do zmiany samych tarcz nie potrzeba ci ich odkrecac pociagnij lewa str do siebie i ma zejsc

Opublikowano

Ja przy wymianie tarcz walczyłem z jarzmami, bo nie wiedziałem, że nie trzeba ich odkręcać. Po tym jak solidny imbus zaczął się obkręcać, z pomocą przyszedł flex. Nowe śruby wkręciłem oczywiście sześciokątne. Je również musiałem dostosować tym samym narzędziem, bo w sklepie nie mieli śrub o odpowiedniej długości.

Opublikowano

Ja też miałem problemy z odkręceniem i musiałem dzwonić do Dev-a prosząc o radę (jeszcze raz dzięki) Niestety nie obyło się bez spawania bo porządny imbus zrobił sobie gniazdko w śrubie :). Drugi koło poszło dużo sprawniej bo przed odkręceniem porządnie podgrzałem śrubę i dopiero wtedy odkręcałem. Niestety u mnie tarcza 245 nie chciała zejść bez odkręcenia jarzma.

Opublikowano

ja jedną strone żabą jedną śrube a drugą spawarką.

a drugą stronę odrdzewiacz + popukanie młotkiem i poszło ładnie imbusem

Opublikowano

ja w sobote w B5 od siostry pół dnia waliłem młotkiem w majzel żeby jedna śrubę wykręcić :facepalm:

Opublikowano

ja najpierw dobrze kilka razy wd przeleciałem sruby potem dokładnie włozyłem imbus a nie tylko zeby załapac wbiłem go do konca i przedłuzka z rurki i poszły ładnie 4 sruby nie były odkrecane 12 lat

Opublikowano (edytowane)

A te śruby mają poszerzone powierzchnie z takimi promienowymi gabrkami  gdzie przylega do zwrotnicy, a zakładacie zwykłe z podkładką ? Czy są jakieś z takim poszeżeniem u was dostępne? W sklepie  był m10x1.25 ale bez tej podkładki która jest częścią śruby 

Edytowane przez Pablo2506
Poprawa postu
Opublikowano
3 godziny temu, Pablo2506 napisał:

A te śruby mają poszerzone powierzchnie z takimi promienowymi gabrkami  gdzie przylega do zwrotnicy, a zakładacie zwykłe z podkładką ? Czy są jakieś z takim poszeżeniem u was dostępne? W sklepie  był m10x1.25 ale bez tej podkładki która jest częścią śruby 

daj sruby z 6kątnym łbem a nie na imbus

Opublikowano

Te górne/krutsze dałem z sześciokątem, dolnych nie dostałem.

Już tak samo myślałem rozbierając to , gdy jedna śruba nie chciała współpracować. Ale mi chodzi oto czy te śruby samozabezieczające można wymieniać na zwykłe ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...